Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów, kserokopiarek oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Kancelarii Prezesa Rady Ministrów

Publication date 2014-09-05
End date 2014-09-15 10:00:00
Instytucja Centrum Usług Wspólnych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 189919 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 301250001, 301240004, 302370009, 302372001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy (wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego) materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek, faksów oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Kancelarii Prezesa Rady Ministrów przez okres 12 miesięcy wg wymagań określonych w Rozdziale II podrozdziale I SIWZ i formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Usług Wspólnych
Ulica ul. Powsińska 69/71
Nr domu 69/71
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02-903
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 6946359
Fax 22 6946076
Internet www.cuw.gov.pl
Regon 01226172500000
E mail eszlasa@cokprm.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej
Rodzaj zam inny Instytucja Gospodarki Budżetowej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1) Formularz asortymentowo - cenowy - Załącznik 2 do SIWZ, 2) Jeśli Wykonawca zaoferuje materiały eksploatacyjne równoważne - Zamawiający żąda, aby Wykonawca dołączył do oferty następujący dokument: a) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że równoważne kasety z tonerem nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta (pełna kompatybilność z oprogramowaniem drukarki, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera);
Inne dokumenty 1) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 2) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp;
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian Istotnych postanowień umowy w następujących przypadkach: a) wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego potrzeb w zakresie zmiany terminów wykonania lub odbioru przedmiotu umowy; b) zmiany nazwy, adresu, statusu firmy; c) urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć i zmiany wynagrodzenia brutto wynikającej ze zmiany stawki podatku; d) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego, e) innych przyczyn zewnętrznych, skutkujących niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy. 2. Zamawiający dopuszcza, w drodze zgodnego ustalenia przez strony umowy, wprowadzenie do treści umowy drobnych zmian i korekt dotyczących nazewnictwa materiałów eksploatacyjnych, jednak wyłącznie w zakresie nie powodującym zasadniczych zmian przedstawionych warunków handlowych. Zmiana taka wymaga sporządzenia aneksu do umowy. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), 2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.
Kryt cena A
Spec www www.cuw.gov.pl
Spec war Centrum Usług Wspólnych ul. Powsińska 69/71, 02 - 903 Warszawa Wydział Zamówień Publicznych, pok. Nr 004
Data skl 15/09/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Centrum Usług Wspólnych ul. Powsińska 69/71, 02 - 903 Warszawa Wydział Zamówień Publicznych, pok. Nr 004
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)