Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem do oddziałów przedszkolnych na terenie Gminy Starogard Gdański

Publication date 2014-09-05
End date 2014-09-15 10:00:00
Instytucja Gmina Starogard Gdański
Miejscowość Starogard Gdański
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Komputery wysokowydajne,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 295606 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 302321108, 301212005, 302110001, 302131006, 483000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zadanie polega na dostawie (i w razie potrzeby montażu) do wymienionych poniżej lokalizacji, wymienionego sprzętu komputerowego (wraz z oprogramowaniem):
1. Oddział Przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Trzcińsku - Trzcińsk 14, 83-209 Godziszewo, tel. 58 588 17 63 - dyr. Elżbieta Bielińska
Wykaz sprzętu: Notebook, Program do komputera, urządzenie wielofunkcyjne.
2. Zespół Wychowania Przedszkolnego w Owidzu, ul. Szkolna 13, 83-211 Owidz, tel. 58 562 16 26, dyr. Małgorzata Siemieńska,
wykaz sprzętu: Notebook, Program do komputera, urządzenie wielofunkcyjne
3. Oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Jabłowie, ul. Szkolna 5 82-211 Jabłowo, dyr. Małgorzata Siemieńska, tel. 58 562 16 26
Wykaz sprzętu: Notebook, Program do komputera,
4. Oddział Przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Kokoszkowach, ul. Szkolna 24, 83-207 Kokoszkowy, tel. 58 562 15 79; dyr. Anna Benert
Wykaz sprzętu: Urządzenie wielofunkcyjne,
5. Zespół Wychowania Przedszkolnego w Kręgu, Krąg 44, 83-200 Starogard Gdański, tel. 58 562 15 79; dyr. Anna Benert.
Wykaz sprzętu: Urządzenie wielofunkcyjne,
6. Oddział przedszkolny w Szkole Podstawowej w Suminie, Sumin 38, 83-200 Starogard Gdański, tel. 58 562 10 78, dyr. Barbara Rozwadowska;
Wykaz sprzętu: Drukarka kolorowa, Kserokopiarka, Notebook, Program do komputera,
7. Oddział przedszkolny w Szkole Podstawowej w Dąbrówce, ul. Starogardzka 47, Dąbrówka, 83-212 Bobowo, tel. 58 56 217 27, dyr. Lucyna Jarczyk;
Wykaz sprzętu: Drukarka kolorowa, Kserokopiarka, Urządzenie wielofunkcyjne,
8. Zespół Wychowania Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Dąbrówce, ul. Starogardzka 47, Dąbrówka, 83-212 Bobowo, tel. 58 56 217 27, dyr. Lucyna Jarczyk;
Wykaz sprzętu: Drukarka kolorowa, Kserokopiarka, Notebook, Programy do komputera
9. Oddział Przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Rokocinie, ul. Parkowa 2, Rokocin, 83-200 Starogard Gdański, tel. 58 562 1019, dyr. Justyna Pawelec;
Wykaz sprzętu: Drukarka kolorowa, Kserokopiarka, Komputer AIO
10. Zespół Wychowania Przedszkolnego w Zdunach, Zduny 26, 83-115 Swarożyn; tel. 58 562 12 15, dyr. Jacek Zakrzewski;
Wykaz sprzętu: Drukarka kolorowa, Kserokopiarka, Notebook, Programy do komputera,
11. Oddział przedszkolny w Szkole Podstawowej w Brzeźnie, Szpęgawsk, ul. Starogardzka 17, 83-200 Starogard Gdański, tel. 58 56 212 15, dyr. Jacek Zakrzewski;
Wykaz sprzętu: Drukarka kolorowa, Kserokopiarka, Notebook, Programy do komputera,
12. Zespół Wychowania Przedszkolnego w Szpęgawsku, Szpęgawsk, ul. Starogardzka 17, 83-200 Starogard Gdański, tel. 58 56 212 15, dyr. Jacek Zakrzewski;
Wykaz sprzętu: Drukarka kolorowa, Kserokopiarka, Notebook, Programy do komputera.
Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymogi, normy dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii wymagane obowiązującymi przepisami prawa oraz posiadać deklarację zgodności uwidocznioną oznaczeniem znakiem CE - szczegóły opisane w zał. nr 2 do SIWZ.
W celu potwierdzenia spełniania warunków dla przedmiotu zamówienia należy przedłożyć następujące dokumenty:
Certyfikat CE dla: Drukarka kolorowa, Kserokopiarka, Komputer AIO, Notebook, Urządzenie wielofunkcyjne.
Certyfikat Energy Star dla drukarki kolorowej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy dotyczących przedmiotu zamówienia jest określony w SIWZ wraz z zał. Nr 2 do SIWZ oraz w istotnych postanowieniach umowy - załącznik nr 6 do SIWZ.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji do zamówienia - na okres: 12 dla każdego sprzętu poza kserokopiarką - na kserokopiarkę 24 mieś.
Wszelkie nazwy własne produktów, materiałów lub urządzeń przywołane w opisie przedmiotu zamówienia służą jedynie ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów technicznych założonych w SIWZ. Zamawiający dopuszcza a Wykonawca może zastosować rozwiązania równoważne w oparciu o wyroby/produkty/urządzenia innych producentów pod warunkiem posiadania przez te wyroby/produkty/urządzenia parametrów technicznych wymaganych przez zamawiającego lub je przewyższających i posiadania wymaganych właściwości.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Starogard Gdański
Ulica ul. Sikorskiego 9
Nr domu 9
Miejscowosc Starogard Gdański
Kod poczt 83-200
Wojewodztwo pomorskie
Tel (058) 562 50 67
Fax (058) 562 46 41
Internet www.starogardgd.ug.pl
E mail starogardgd@ug.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 15/11/2014
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1500,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset zł 00/100). Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sposób stosowny do jego formy. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 ze zm.). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek 35 8340 0001 0004 6848 2000 0005 z opisem wadium na Dostawę sprzętu komputerowego z oprogramowaniem do oddziałów przedszkolnych na terenie Gminy Starogard Gdański. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji należy składać w oryginale. Zaleca się złożenie oryginału dokumentu wadialnego w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 5 (Kasa - otwarta w godzinach pn,wt,czw.7.15-14.00, śr 7.15-15.30, pt. od 7.15 -13.00) i wpięcie kopii z potwierdzeniem złożenia do oferty. Nie jest wskazane trwałe wpinanie oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Wadium w zakresie zabezpieczenia zawarcia umowy musi uwzględniać wszystkie okoliczności jego zatrzymania przez Zamawiającego, wymienione w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy i zabezpieczać ofertę przez cały okres związania nią tj. 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert. Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium odpowiadającego powyższym wymaganiom wyklucza się.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie przewiduje warunku w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile Wykonawca wykaże, że w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - wykonał co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego o całkowitej wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto. Jeżeli wykazane dostawy były rozliczane w walucie innej niż PLN, Wykonawca dokona przeliczenia ich wartości wg średniego kursu NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. W przypadku oferty wspólnej wykonawców warunek musi spełniać przynajmniej 1 z wykonawców.
Potencjal Zamawiający nie przewiduje warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie przewiduje warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie przewiduje warunku w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile Wykonawca wykaże, że w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - wykonał co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego o całkowitej wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto. Jeżeli wykazane dostawy były rozliczane w walucie innej niż PLN, Wykonawca dokona przeliczenia ich wartości wg średniego kursu NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. W przypadku oferty wspólnej wykonawców warunek musi spełniać przynajmniej 1 z wykonawców. W celu wykazania spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) wykaz dostaw sprzętu komputerowego wraz z podaniem ich przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, b) dowody potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie, c) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych,
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W celu potwierdzenia spełniania warunków dla przedmiotu zamówienia należy przedłożyć następujące dokumenty: - Certyfikat CE dla: Drukarka kolorowa, Kserokopiarka, Komputer AIO, Notebook, Urządzenie wielofunkcyjne. - Certyfikat Energy Star dla drukarki kolorowej
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Żadna ze stron nie może bez zgody drugiej strony przenieść na osobę trzecią wierzytelności wynikających z niniejszej umowy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: 1) odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części umowy i związaną z tym zmianą wynagrodzenia, ze względu na opóźnienia w dostawie albo wadliwość dostarczonej części dostawy, 2) zmniejszenie zakresu dostawy sprzętu komputerowego (w tym oprogramowania), lub rezygnacja z zakupu sprzętu komputerowego (w tym oprogramowania), do wysokości 10% wartości umowy, w przypadku gdy część zamówienia utraci dla zamawiającego znaczenie, 3) dostawy w miejsce poszczególnych sprzętów komputerowych (w tym oprogramowania), wskazanych w formularzu ofertowym - sprzętu komputerowego (w tym oprogramowania), obiektywnie lepszych spełniających wymogi określone w SIWZ przy niezmienionej cenie za dany rodzaj sprzętu komputerowego (w tym oprogramowania), w przypadku gdy zmiana okaże się korzystna dla Zamawiającego np. z powodu wprowadzenia sprzętu lub oprogramowania o lepszych, wydajniejszych parametrach, nowszego oprogramowania. 4) zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 5) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 6) siły wyższej uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ 7) W przypadku wykrycia niezgodności z wymogami w okresie obowiązywania gwarancji i rękojmi Zamawiający będzie uprawniony do żądania wymiany sprzętu komputerowego i oprogramowania na zgodny z wymogami niniejszej umowy lub stosownego obniżenia ceny zakupu chyba, że wada da się usunąć i wykonawca ją niezwłocznie usunie. 3. Zmiany, o których mowa powyżej wymagają pisemnej akceptacji Zamawiającego, oraz sporządzenia aneksu do umowy. 4. W przedstawionych w ust. 2 pkt 5) niniejszego paragrafu przypadkach opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi opóźnienia w rozumieniu niniejszego paragrafu. Przesunięcie terminu wymaga szczegółowego uzasadnienia. 5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób reprezentujących oraz wskazanych do kontaktów między stronami. 6. W trakcie trwania umowy oraz w okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o: 1) zmianie siedziby lub nazwy firmy, 2) zmianie osób reprezentujących, 3) ogłoszeniu upadłości, 4) ogłoszeniu likwidacji, 5) zawieszeniu działalności, 6) wszczęciu postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca. 7. Formularz cenowy Wykonawcy stanowiący załącznik do niniejszej umowy stanowi podstawę wyceny dla czynności, o których mowa w §12 ust.2. pkt 1) i 2) umowy.
Kryt cena A
Spec www www.starogardgd.ug.pl
Spec war Urząd Gminy Starogard Gdański ul. Sikorskiego 9 83-200 Starogard Gdański
Data skl 15/09/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Gminy Starogard Gdański ul. Sikorskiego 9 83-200 Starogard Gdański Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zadanie dofinansowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty; Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, umowa o dofinansowanie nr UDA-POKL.09.01.01-22-018/13-00 na realizację projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Starogard Gdański.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)