Modernizacja oddziałów przedszkolnych zlokalizowanych przy szkołach podstawowych w ramach realizacji projektu POKL 9.1.1. Nasze Kolorowe Przedszkola.

Publication date 2014-09-05
End date 2014-09-22 09:00:00
Instytucja Urząd Gminy Wielkie Oczy
Miejscowość Wielkie Oczy
Województwo podkarpackie
Branża
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 296470 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 375352009, 444100007, 395154102
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
ZADANIE I
Organizacja placów zabaw.
ZADANIE II
Dostosowanie pomieszczeń.
ZADANIE V
Zakup rolet okiennych wraz z montażem.
Szczegółowy opis i rozmiar przedmiotu zamówienia określają załączone do SIWZ specyfikacje (załączniki od 1 do 3).
Wszystkie przedmioty określone w zadaniach I, II i V muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku w placówkach oświatowych. Wymagana gwarancja.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (na jedno lub więcej zadań).
Na każde zadanie należy złożyć oddzielny formularz ofertowy i załączyć odpowiedni kosztorys ofertowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Gminy Wielkie Oczy
Ulica ul. Leśna 2
Nr domu 2
Miejscowosc Wielkie Oczy
Kod poczt 37-627
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 016 6310126
Fax 016 6310126
Regon 00054812300000
E mail ugwoczy@wp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 16/10/2014
Wadium Zamawiający nie wnosi obowiązku wnoszenia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna spełnienie tego warunku w oparciu o treść obligatoryjnego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ
Wiedza Wykonawcy spełnią warunek (ocena wg zasady spełnia - nie spełnia) jeżeli wykażą i udokumentują, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują, dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Należy przez to rozumieć wykonanie lub wykonywanie co najmniej jednej dostawy o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia na kwotę co najmniej 5.000,00 zł brutto (słownie: pięć tysięcy złotych).
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie dysponowania potencjałem technicznym i w związku z tym uzna spełnienie tego warunku w oparciu o treść obligatoryjnego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i w związku z tym uzna spełnienie tego warunku w oparciu o treść obligatoryjnego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ.
Sytuacja Wykonawcy spełnią warunek (ocena wg zasady spełnia - nie spełnia) jeżeli wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Jeżeli z uzasadnionych przyczyn Wykonawca nie będzie mógł przedstawić wymaganych przez Zamawiającego dokumentów dotyczących sytuacji finansowej, to będzie mógł przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdzi spełniania tego warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunku, zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawi pisemne zobowiązanie i niezbędne dokumenty tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2.Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie do umowy postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego. 3.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie pisemnego aneksu w szczególności w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia lub jego części w przypadku: działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym występujące po zawarciu niniejszej Umowy, za które Wykonawca odpowiedzialności nie ponosi i których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania, których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej Umowy w ww. terminie. Do działań siły wyższej Strony zaliczają w szczególności: wojnę, działania wojenne, powódź, pożar, który nie powstał z winy Wykonawcy, epidemie, strajki, z wyjątkiem strajków w zakładach Wykonawcy. Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia o powyższym drugiej Strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu. Po ustąpieniu przeszkód w realizacji niniejszej Umowy, spowodowanych zaistnieniem siły wyższej, Wykonawca zobowiązany jest dołożyć starań dla nadrobienia zaległości powstałych w wyniku ww. nieprzewidzianych zdarzeń; zdarzeń losowych; wystąpienia okoliczności uniemożliwiających wykonywanie zamówień objętych niniejszą Umową, za wystąpienie których wyłączną odpowiedzialności ponosi Zamawiający; wystąpienia odbiegających od normy ekstremalnych - ze względu na porę roku - warunków pogodowych obiektywnie uniemożliwiających wykonanie robót budowlanych zgodnie z technologią lub dokumentacją projektową; ze względu na niezależne od Wykonawcy decyzje administracyjne uniemożliwiające lub mające istotny na brak możliwości wykonywania zamówień objętych umową. opóźnienia w rozstrzygnięciu przetargu i podpisaniu umowy, spowodowanego m.in. procedurą odwoławczą, przedłużeniem terminu związania ofertą; wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że zmiana taka wynika z okoliczności których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona.
Kryt cena A
Spec www wielkieoczy.bip.gmina.pl
Spec war Urząd Gminy Wielkie Oczy, ul. Leśna 2, 37-627 Wielkie Oczy
Data skl 22/09/2014
Godz skl 09:00
Miejsce Sekretariat Urzędu Gminy Wielkie Oczy, ul. Leśna 2, 37-627 Wielkie Oczy
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zadanie zostanie sfinansowane z w ramach projektu systemowego POKL 9.1.1 w zakresie modernizacji oddziałów przedszkolnych zlokalizowanych przy szkołach podstawowych - projekt Nasze Kolorowe Przedszkola.
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)