Dostawa i montaż sprzętu komputerowego dla potrzeb projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych realizowanego w ramach Europejskiego Fundusz Społecznego

Publication date 2014-09-07
End date 2014-09-17 10:00:00
Instytucja Urząd Gminy Tomaszów Lubelski
Miejscowość Tomaszów Lubelski
Województwo lubelskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Rejestratory z taśmą magnetyczną

Szczegóły

Numer ogłoszenia 297120 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 302330008, 302131006, 323320006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawy i montaż sprzętu komputerowego dla potrzeb projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych realizowanego w ramach Europejskiego Fundusz Społecznego do 7 oddziałów przedszkolnych funkcjonujących w 4 Zespołach Szkół Publicznych w: Łaszczówce, Majdanie Górnym, Podhorcach i Sabaudii w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz ilości do poszczególnych oddziałów przedszkolnych zawiera Załącznik Nr 6 do SIWZ.
Miejsca dostaw:
a) ZSP Łaszczówka:
Zespół Szkół Publicznych w Łaszczówce, Łaszczówka ul. Spółdzielcza 2,
22-600 Tomaszów Lubelski;
b) ZSP Majdan Górny
Zespół Szkół Publicznych im. Żołnierzy Września 1939 r. w Majdanie Górnym, Majdan Górny, ul. Długa 180, 22-600 Tomaszów Lubelski
c) ZSP Podhorce:
Zespół Szkół Publicznych im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Podhorcach, Podhorce 124, 22-600 Tomaszów Lubelski
d) ZSP Sabaudia:
Zespół Szkół Publicznych im. Ordynacji Zamoyskiej w Sabaudii, Sabaudia 47,
22-600 Tomaszów Lubelski
4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby sprzęt posiadał:
1. Oryginalne licencje oraz warunki licencjonowania tych programów. Licencje muszą być załączone do dostarczonego sprzętu;
2. Deklaracje CE; wymogi normy PN-EN,
3. Spełniać standard Energy Star 5.0;
4. Wyprodukowany w 2014 roku, wolny od obciążeń prawnych osób trzecich;
5. Dołączone instrukcje i materiały dot. użytkowania w języku polskim;
6. Oprogramowanie było oprogramowaniem w wersji aktualnej (tzn. opublikowanej przez producenta nie wcześniej niż 6 miesięcy) na dzień poprzedzający dzień dostawy;
7. Wszystkie urządzenia muszą współpracować z siecią energetyczną o parametrach: 230 V ±10%, 50 Hz.
5. Dostarczony sprzęt będzie rozpakowywany i instalowany przez Wykonawcę
w wyznaczonych miejscach dostawy wskazanych w pkt. 3.1.2 w obecności osoby wyznaczonej przez Zamawiającego. Sprzęt musi posiadać deklarację zgodności producenta stwierdzającą, że oferowane wyroby są zgodne z wymaganymi normami PN-EN, lub posiadać aktualne certyfikaty upoważniające do oznaczenia wyrobu znakiem bezpieczeństwa /wymagane przed odbiorem końcowym zamówienia/, atesty, wystawione przez laboratorium, jednostkę certyfikującą lub inny podmiot prowadzący ocenę zgodności, akredytowany przez Polskie Centrum Akredytacji, potwierdzające, że oferowane wyroby spełniają wymagania i warunki określone w odpowiednich Polskich Normach. Zabrania się stosowania materiałów nie odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy.6.Zgodnie z Ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności tekst jednolity z 2004 r. Dz. U. 204, poz. 2087 ze zm. urządzenie, które powinno posiadać oznakowanie potwierdzające zgodność wyrobu z zasadniczymi wymaganiami, Zamawiający wymaga aby oferowane urządzenia posiadały tabliczki znamionowe. Tabliczka znamionowa urządzenia powinna zawierać m.in. podstawowe informacje o produkcie tj. nazwę producenta, rok produkcji, Nr normy PN-EN 1176, zgodnie z którymi urządzenie wyprodukowano.7.Wymagany minimalny okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia dostawy dla Zamawiającego i podpisania bez uwag odbioru końcowego. W przypadku gdy zamontowane materiały i/lub urządzenia wymagają cyklicznych przeglądów gwarancyjnych, Wykonawca wykona je bezpłatnie w ramach udzielonej gwarancji. Gwarancja obejmuje również bezpłatną wymianę wraz z zamontowaniem elementów eksploatacyjnych.9. Ilekroć w niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, jest to uzasadnione specyfikacją przedmiotu zamówienia, a Zamawiający stosownie do dyspozycji art. 29 ustawy pzp niniejszym uzupełnia takie wskazanie lub równoważny- zmianę materiałów (wyrobów) na inne, ale o parametrach równoważnych lub lepszych od określonych w SIWZ i dokumentacji technicznej, jakość materiału musi być potwierdzona stosownym certyfikatem. Obowiązek udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne.10. Wykonawca zapewnia i zobowiązuje się, że zgodnie z niniejszą umową korzystanie przez Zamawiającego z dostarczonych produktów nie będzie stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich.
11.Wymagane dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim, w przypadku dokumentów obcojęzycznych.
12. Wykonawca równolegle dostarczy tłumaczenia tych dokumentów na język polski. 13 .Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Towary na własny koszt i ryzyko do miejsc wskazanych przez Zamawiającego
14.Wykonawca dokona rozładunku Towarów ze środka transportu i złożenia we wskazanym przez Zamawiającego miejscu własnymi siłami.
15. W pozycjach, w których opisach występują: nazwy konkretnego producenta, model, typ, konkretny symbol producenta lub produkt czy nazwy z konkretnego katalogu należy to traktować jedynie jako pomoc (model wzorcowy) w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, parametrów wymagań technicznych oraz funkcjonalnych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych przedmiotów niż podane w dokumentacji pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, o ile to konieczne, złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te przedmioty.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Gminy Tomaszów Lubelski
Ulica ul. 29 Listopada 9
Nr domu 9
Miejscowosc Tomaszów Lubelski
Kod poczt 22-600
Wojewodztwo lubelskie
Tel 084 6643085
Fax 084 6643873
Internet www.tomaszowlubelski.pl
Regon 00055096000000
E mail inwestycje@tomaszowlubelski.pl
Czy obowiazkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium Zamawiajacy nie przewiduje wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 44 Prawo Zamówień Publicznych).
Wiedza Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 44 Prawo Zamówień Publicznych).
Potencjal Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 44 Prawo Zamówień Publicznych).
Zdolne Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 44 Prawo Zamówień Publicznych).
Sytuacja Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 44 Prawo Zamówień Publicznych).
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty W sytuacji, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. Pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Pisemne zobowiązanie, o którym mowa wyżej winno być złożone w oryginale. 5.Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (wzór zał. nr 3).
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony. W szczególności Zamawiający dopuszcza: 1) gdy konieczność zmiany, w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 2) gdy konieczność zmiany terminu realizacji następuje w związku z: a) koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa, b) brakiem możliwości prowadzenia dostaw na skutek obiektywnych warunków klimatycznych, c) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, d) wstrzymaniem dostaw przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, e) innymi okolicznościami nie powstałymi z winy Wykonawcy.
Kryt cena A
Spec www www.tomaszowlubelski.pl
Spec war Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół ul. 29 Listopada 10 22-600 Tomaszów Lubelski
Data skl 17/09/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół ul. 29 Listopada 10 22-600 Tomaszów Lubelski
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Priorytet IX Rozwój Wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1.Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Podziałanie 9.1.1.Zminiejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)