Dostawa 25 szt. komputerów stacjonarnych z systemem operacyjnym i 25 szt. monitorów LCD 21,5 dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu
Publication date | 2014-09-08 |
End date | 2014-09-16 10:00:00 |
Instytucja | Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu |
Miejscowość | Poznań |
Województwo | wielkopolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 191399 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 302133008, 302313000 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 25 szt. komputerów stacjonarnych z systemem operacyjnym i 25 szt. monitorów LCD 21,5 dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Zaoferowany sprzęt musi spełniać wymagania dyrektywy CE oraz posiadać naniesione oznaczenie CE. 4. Do każdego urządzenia musi być dołączona karta gwarancyjna z wyszczególnionym numerem seryjnym, a także instrukcja obsługi w języku polskim. 5. Dostarczone monitory muszą być zgodne z Rozporządzeniem MPiPS z dnia 1.12.1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. Nr 148, poz. 973). 6. Zaoferowany komputer uzyskujący w teście SYSMark 2012 Rating min. 95 pkt. Wykonawca załączy do oferty wydrukowane wyniki testów. Zamawiający dopuszcza by Wykonawca powołał się na wyniki testów, opublikowane przez firmę Bapco na stronie http://www.bapco.com, o ile wszystkie parametry danego komputera wyspecyfikowane na ww. stronie (tj. procesor, pamięć RAM, karta graficzna) odpowiadają parametrom oferowanego przez Wykonawcę komputera. W takim przypadku Wykonawca załączy do oferty wydruk ww. strony, ze wskazaniem wiersza odpowiadającego właściwemu wynikowi testów i konfiguracji komputera. Wydruk musi być podpisany przez Wykonawcę. 7. W przypadku awarii dysku twardego, musi on zostać pozostawiony u użytkownika w celu zabezpieczenia danych. 8. W przypadku licencjonowania systemu operacyjnego na obudowie każdego komputera musi być naklejona etykieta certyfikatu autentyczności (COA) systemu operacyjnego oraz naniesiony numer seryjny. 9. W formularzu ofertowym zał. nr 1 należy bezwzględnie podać nazwę producenta i model oferowanego sprzętu umożliwiający jego jednoznaczną identyfikację. 10. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych, na inne oprogramowanie systemowe niż wymienione w załączniku nr 5 do SIWZ, pod warunkiem, że Wykonawca zapewni (zrealizuje), bez dodatkowych kosztów pełną funkcjonalność dostarczonego sprzętu, w środowisku informatycznym Zamawiającego; 11. Zaoferowany sprzęt musi być nieużywany i wyprodukowany po 31 lipca 2013 r. 12. Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji. 13. Termin gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru. 14. Warunki gwarancyjne zawarte w załączniku nr 6 - mają pierwszeństwo przed ogólnymi warunkami gwarancji, chyba że ogólne warunki gwarancji są korzystniejsze dla Zamawiającego. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu |
Ulica | Al. Niepodległości 16/18 |
Nr domu | 16/18 |
Miejscowosc | Poznań |
Kod poczt | 61-713 |
Wojewodztwo | wielkopolskie |
Tel | 061 8541300 |
Fax | 061 8541204 |
Internet | www.poznan.uw.gov.pl |
Regon | 00051433100000 |
E mail | zampubl@poznna.uw.gov.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja rządowa terenowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 21 |
Wadium | NIE DOTYCZY |
Zaliczka | Nie |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok potw 5 | Tak |
Inne dok potw | 1.wypełniony i podpisany opis techniczny przedmiotu zamówienia, 2. wydruk strony, ze wskazaniem wiersza odpowiadającego właściwemu wynikowi testów i konfiguracji komputera, |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia dotyczące umowy zawiera załącznik nr 4 do SIWZ (wzór umowy). 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego albo nie można było ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku sporządzony zostanie stosowny aneks do umowy. Warunki zmiany umowy zostaną ustalone pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 3. W szczególności dopuszczalna będzie zmiana umowy dotycząca: 1) zmiany świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia, 2) zmiana danych Wykonawcy bez zmiany samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, numeru rachunku bankowego, osób reprezentujących strony umowy itp.), 3) zmiany terminu płatności z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego, 4. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 5. Zmiana umowy, o której mowa w pkt 2 i 3, następuje na pisemny wniosek strony umowy, zawierający wykazanie okoliczności umożliwiających dokonanie zmiany, to jest wskazanie przedmiotu i zakresu zmiany, uzasadnienie zmiany, wpływ zmiany na termin zakończenia umowy. |
Kryt cena | A |
Spec www | www.poznan.uw.gov.pl |
Spec war | w siedzibie Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, al. Niepodległości 16/18, w pokoju 457, budynek A |
Data skl | 16/09/2014 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | w Sekretariacie Biura Organizacyjno - Administracyjnego al. Niepodległości 16/18 Poznań, pokój nr 373 budynek A |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |