1. Dostawa do miejsca wskazanego w siedzibie Zamawiającego sprzętu i oprogramowania komputerowego (zwanego dalej również >>asortymentem<<) wraz z jego uruchomieniem (dotyczy części A zamówienia), zgodnie z niniejszą SIWZ oraz specyfikacją techniczną (załącznikiem nr 5 do SIWZ). 2. Zamawiający podzielił zamówienie na cztery części: Część A: Stanowisko komputerowe dla osób słabowidzących; Część B: Sprzęt komputerowy; Część C: Urządzenia sieciowe, komputerowe i biurowe; Część D: Serwer i wyposażenie serwera. 3. Oferowany sprzęt komputerowy musi spełniać warunki oznakowania CE i być tym znakiem oznaczony. 4. W ramach realizacji części A zamówienia - tzn. stanowiska komputerowego dla osób słabowidzących, Wykonawca zapewni, bez dodatkowego wynagrodzenia, instruktaż dwóm osobom wskazanym przez Zamawiającego. Instruktaż zostanie przeprowadzony z wykorzystaniem dostarczonego sprzętu w pomieszczeniu Zamawiającego w okresie nie dłuższym niż miesiąc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego i trwać będzie ok. 4 godzin. 5. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie przez Wykonawcę świadczeń z niej wynikających. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). 6. Inne wymagania: 6.1. Dostarczony asortyment musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia - z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy. 6.2. Dostarczony asortyment musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. 6.3. Dostarczony asortyment będzie zaopatrzony w akcesoria, instrukcje obsługi, sterowniki i inne elementy niezbędne do jego uruchomienia i eksploatacji. 6.4. Dostarczony asortyment przeznaczony do zasilania z sieci energetycznej musi być wyposażony w odpowiednią liczbę kabli zasilających pozwalających na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających chyba, że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, jednakże pod warunkiem spełnienia przez oferowany asortyment wszystkich podanych przez Zamawiającego w specyfikacji technicznej wymagań oraz parametrów technicznych określających przedmiot zamówienia. W takim wypadku Wykonawca zobowiązany jest wyróżnić w formularzu specyfikacji technicznej (zał. nr 5 do SIWZ) pogrubioną czcionką parametry czy cechy różne od wymaganych przez Zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 8. Zamawiający pozostawia sobie prawo do zweryfikowania asortymentu dostarczonego w ramach realizacji umowy, pod kątem legalności pochodzenia oraz innych oświadczeń Wykonawcy. 9. Zamawiający oświadcza, że wystąpi do organu nadzorującego o potwierdzenie, że zamawiane komputery, serwery i urządzenia sieciowe są przeznaczone dla placówki oświatowej, co umożliwi zastosowanie stawki zero procent VAT. W związku z powyższym Zamawiający po uzyskaniu wspomnianego zaświadczenia, będzie wymagał od Wykonawcy realizacji dostawy tego asortymentu zgodnie z art. 83 ust.14 pkt 1 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 z 2004r. z późniejszymi zmianami). |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
|
Ulica |
al. Niepodległości 10
|
Nr domu |
10
|
Miejscowosc |
Poznań
|
Kod poczt |
61-875
|
Wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Tel |
061 8569000, 8569500
|
Fax |
061 8543988
|
Internet |
www.ue.poznan.pl
|
E mail |
tomasz.lulka@ae.poznan.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
4
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas dni |
35
|
Wadium |
1. Wykonawca przystępujący do przetargu (w części D zamówienia), obowiązany jest wnieść wadium w terminie do 16 września 2014 r., godz. 08:00 - w wysokości: Część D: Serwer i wyposażenie serwera:
4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100)
na konto Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Al. Niepodległości 10 w BZ WBK III Oddział Poznań 54 1090 1359 0000 0000 3501 8918 lub wadium w formie poręczeń bankowych, lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Uwaga: W innych częściach postępowania - poza częścią D (zgodnie z pkt. 5.2) - Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium. 2. Wadium musi być ważne przez okres związania ofertą. Oferta nie zabezpieczona wadium w wymaganej formie, zostanie odrzucona bez rozpatrzenia. 3. Kserokopię dowodu wniesienia wadium lub gwarancji (poręczenia) należy załączyć do oferty. 4. Oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w miejscu składania ofert przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46. pzp. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, ale zostanie pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę.
|
Zaliczka |
Nie
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
Deklarację zgodności oferowanego sprzętu, o której mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. Nr 204 poz. 2087, późn. zmianami). Wykonawca jest zwolniony od przedstawienia deklaracji zgodności, jeżeli oferowany sprzęt spełnia warunki oznakowania CE i jest tym znakiem oznaczony. Wykonawca oferujący taki sprzęt jest jednak zobowiązany dołączyć do oferty pisemne oświadczenie o tym, że oferowany sprzęt spełnia warunki oznakowania CE i jest tym znakiem oznaczony.
Opis oferowanego asortymentu (prospekty, foldery lub informatory techniczne producenta sprzętu) w wersji papierowej lub elektronicznej (na płycie CD/ DVD, w powszechnym formacie np.: pdf, doc) zawierające opisy funkcjonalne i parametry techniczne potwierdzające spełniane wymagań specyfikacji technicznej - dotyczy przypadku złożenia oferty równoważnej.
|
Inne dokumenty |
Pisemne oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ.
Pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ.
Pisemne oświadczenie Wykonawcy o braku zaległości podatkowych oraz o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne - załącznik nr 4 do SIWZ.
Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ.
Wypełniony i podpisany formularz specyfikacji techniczno - cenowej z danymi technicznymi, cenami i gwarancją na oferowany asortyment (załącznik nr 5 do SIWZ).
Dowód wniesienia wadium (dotyczy części D). W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądze należy w ofercie złożyć kopię dokumentu, a oryginał dostarczyć w miejscu składania ofert do terminu składania ofert.
Pisemne oświadczenie o gotowości dostawy oferowanego sprzętu - komputerów, serwerów i urządzeń sieciowych - w trybie art. 83 ust.14 pkt 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54 poz. 535 z 2004 r. z późniejszymi zmianami) po uzyskaniu od Zamawiającego stosownego zaświadczenia.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zgodnie z art. 145 Prawa zamówień publicznych, w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach.
W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonanej części umowy.
Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obydwie Strony. Zmiany te zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 ustawy Pzp nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ. W szczególności Zamawiający, dopuszcza:
a) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp.;
b) zmianę dotyczącą dostarczanego sprzętu i oprogramowania w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu (typu, wersji) z produkcji przez producenta, a dostępny będzie przedmiot zamówienia o parametrach nie gorszych niż wynikające z SIWZ, umowy i oferty Wykonawcy, pod warunkiem, że nowa cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie (tzn. sprzęt zamienny lub oprogramowanie może mieć cenę niższą albo równą cenie ofertowej); wycofanie modelu (typu, wersji), objętego przedmiotem zamówienia z produkcji przez producenta Wykonawca musi pisemnie udokumentować;
c) zmianę dotyczącą dostarczanego sprzętu lub oprogramowania w sytuacji, gdy producent nie będzie mógł dostarczyć sprzętu lub oprogramowania w terminie wyznaczonym w umowie, a Zamawiający nie będzie mógł przedłużyć terminu realizacji przedmiotu zamówienia w związku z koniecznością terminowego wydatkowania środków finansowych (sankcja utraty środków finansowych); pod warunkiem, że dostępny będzie sprzęt lub oprogramowanie o parametrach nie gorszych niż wynikające z SIWZ, umowy i oferty Wykonawcy oraz że cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie (tzn. sprzęt i oprogramowanie zamienne może mieć cenę niższą albo równą cenie ofertowej);
d) zmianę terminów realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować;
e) zmianę dotyczącą dostarczanego asortymentu albo terminu realizacji przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych, technicznych lub w dziedzinie oprogramowania, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy, nie powodujących zmiany przedmiotu umowy;
f) zmniejszenie ilości dostarczanego sprzętu lub oprogramowania oraz związane z tym zmniejszenie wartości umowy, wynikające z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować.
Zamawiający nie przewiduje zmiany cen brutto w przypadku wzrostu stawki podatku VAT.
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
http://ue.poznan.pl/pl/wspolpraca,c10/zamowienia-publiczne,c115/ogloszenia,c127/
|
Spec war |
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
61-875 Poznań, al. Niepodległości 10
Budynek B, p. 107
|
Data skl |
16/09/2014
|
Godz skl |
08:00
|
Miejsce |
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
61-875 Poznań, al. Niepodległości 10
w Kancelarii UEP, w bud. B, pok. 016
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|