Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z instalacją w ramach projektu pn.: Kaszuby w sieci - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Gminy Sulęczyno realizowanego w ramach Działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion, osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013

Publication date 2014-09-08
End date 2014-09-22 10:00:00
Instytucja Gmina Sulęczyno
Miejscowość Sulęczyno
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Sieć zintegrowana,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Pakiety oprogramowania użytkowego,
  • Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 298248 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 487600003, 487000005, 302321108, 302374106, 302374601, 324131002, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z instalacją w ramach projektu pn.: Kaszuby w sieci - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Gminy Sulęczyno realizowanego w zakresie Działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion, osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.
4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
Sprzęt komputerowy wraz z instalacją: Ilość [szt.]:
2.1 Zestawy PC dla gospodarstw domowych 30
2.2. Zestawy PC dla 6 jednostek podległych 43
2.3. Oprogramowanie biurowe dla gospodarstw domowych 30
2.4. Oprogramowanie biurowe dla 6 jednostek podległych 43
2.5. Oprogramowanie antywirusowe dla gospodarstw domowych 30
2.6. Oprogramowanie antywirusowe dla 6 jednostek podległych 43
2.7. Drukarki dla jednostek podległych 2
2.8. Routery dla jednostek podległych 4
2.9. Instalacja sprzętu u gospodarstw domowych wraz z dostępem do sieci w tym zakup przewodów, złączek, listew, urządzeń dostępu 30
2.10. Instalacja sprzętu w 6 jednostkach podległych wraz z dostępem do sieci w tym zakup przewodów, złączek, listew, urządzeń dostępu 43

4.3. Urządzenia należy dostarczyć do następujących lokalizacji jednostek podległych:

Lp. Nazwa BO projektu; Adres; Ilość zestawów komputerowych; Ilość urządzeń wielofunkcyjnych
I. Jednostki podległe; 43; 2
1. Szkoła Podstawowa w Węsiorach; Węsiory 63a;
83-320 Sulęczyno; 10; -
2. Zespół Szkół w Mściszewicach; Mściszewice 19;
83-321 Mściszewice; 6; -
3. Zespół Szkół w Borku Kamiennym; Borek Kamienny 73;
83-320 Sulęczyno; 10; -
4. Zespół Szkół w Sulęczynie; Ul. Stefana Żeromskiego 16;
83-320 Sulęczyno; 15; -
5. Świetlica wiejska w Kistowie; ; 1; 1
6. Świetlica wiejska w Mściszewicach; ; 1; 1
II. Gospodarstwa domowe; Gmina Sulęczyno; 30; -
Ogółem; 73; 2

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1) do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Sulęczyno
Ulica ul. Kaszubska 26
Nr domu 26
Miejscowosc Sulęczyno
Kod poczt 83-320
Wojewodztwo pomorskie
Tel 58 685 63 63
Fax 58 685 63 98
Internet www.suleczyno.pl
Regon 00054862000000
E mail info@bip.suleczyno.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium 10.1. Kwota wadium wynosi 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 10.2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - w pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Sierakowice Oddział w Sulęczynie, nr konta: 62 8324 0001 0041 1981 2000 0020, -poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 10.3. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 10.4. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust.4a i ust 5 ustawy PZP. 10.5. Wykonawca w zależności od wybranej formy wadium oryginał lub kopię dołącza do oferty. 10.6. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 10.7. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art.46 ustawy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie działalność prowadzona na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
Wiedza ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Potencjal ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Zdolne ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Sytuacja ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 8) Dowód wniesienia wadium - zgodnie z opisem w rozdz. 10 niniejszej SIWZ. 9) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów tj. o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na innych podmiotach. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 10) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 11) Wypełniony druk szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ wraz z: - certyfikatami, - testami, - kartami technicznymi, - folderami, - oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 12) Parafowany wzór istotnych postanowień umowy- załącznik nr 5.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być zgodne z art. 144 ustawy, o której mowa w § 1 ust. 1. 2. Zamawiający przewiduje wprowadzenie do umowy następujących zmian: a) Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej z wybranym wykonawcą umowy w sytuacji, gdy zaistnieje konieczność dopasowania terminów wykonania zamówienia określonych w § 3 ust. 1 umowy w sytuacji wystąpienia siły wyższej, zdarzeń nieprzewidywalnych lub w sytuacji przesunięcia z winy Zamawiającego (w tym przedłużających się procedur prawnych). b) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny ryczałtowej, w sytuacji gdy urzędowo zmieniony zostanie podatek VAT. c) Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej z wybranym wykonawcą umowy w sytuacji, gdy zaistnieje konieczność dopasowania terminów wykonania zamówienia określonych w § 3 ust. 1 umowy w sytuacjach losowych. d) Zamawiający zastrzega sobie prawo zawiesić wykonanie umowy w przypadku braku środków finansowych lub też w przypadku odstąpienia od realizacji całej lub części umowy. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie tylko za wykonaną część umowy. Zamawiający informuję pisemnie Wykonawcę o zawieszeniu wykonania całości lub części umowy, a następnie wprowadza zmiany do treści umowy. 3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 4. Odstąpienie od umowy, o którym mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu, następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i musi zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. 5. W przypadku, o którym mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonanej części umowy.
Kryt cena A
Spec www www.bip.suleczyno.pl
Spec war Urząd Gminy Sulęczyno, ul. Kaszubska 26, 83-320 Sulęczyno, pokój nr 3 (parter)
Data skl 22/09/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Gminy Sulęczyno, ul. Kaszubska 26, 83-320 Sulęczyno, pokój nr 6 - Sekretariat (I piętro)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt realizowany w ramach Działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion, osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)