Druk offsetowy (wraz z papierem i oprawą) wydawnictw dla potrzeb Muzeum Narodowego w Krakowie w czwartym kwartale 2014 roku oraz w styczniu 2015 roku

Publication date 2014-09-09
End date 2014-09-18 10:00:00
Instytucja Muzeum Narodowe w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Drukowane książki, broszury i ulotki,
  • Wydawnictwa,
  • Usługi programowania pakietów oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 192199 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 221200007, 221000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Druk offsetowy (wraz z papierem i oprawą) wydawnictw dla potrzeb Muzeum Narodowego w Krakowie w czwartym kwartale 2014 roku oraz w styczniu 2015 roku.Przedmiotem zamówienia jest druk następujących wydawnictw:1.KATALOG WYSTAWY W PAŁACU PREZYDENCKIM A.WERSJA POLSKA(PUBLIKACJA POSIADA ISBN),B. WERSJA ANGIELSKA (PUBLIKACJA POSIADA ISBN), 2. ZAPROSZENIE DO WYSTAWY JÓZEFA CHEŁMOŃSKIEGO,3.PLAKAT DO ATMY
4. RÓŻNIMY SIĘ W WIERZE(PUBLIKACJA POSIADA ISBN)
5. DZIEŃ DRZWI OTWARTYCH MUZEÓW KRAKOWSKICH - ULOTKA SKŁADANA
6. ULOTKA SKŁADANA DO WYSTAWY LEGIONY POLSKIE
7. ROZPRAWY MNK. SERIA NOWA (PUBLIKACJA POSIADA ISSN)
8. NOTAE NUMISMATICAEZAPISKI NUMIZMATYCZNE (PUBLIKACJA POSIADA ISSN)
9. ŁAPIŃSKI (WYSTAWA)
A. KSIĄŻECZKA (BROSZURKA) (PUBLIKACJA POSIADA ISBN)
B. PLAKAT
C. ZAPROSZENIE
10. MIĘDZY WSCHODEM A ZACHODEM (Z DAMASZKU DO ANDALUZJI) (WYSTAWA)
A. KATALOG (PUBLIKACJA POSIADA ISBN)
B. ULOTKA SKŁADANA
C. ZAPROSZENIE
D. PLAKAT B1
11. DOM JÓZEFA MEHOFFERA - ULOTKA SKŁADANA ODDZIAŁOWA
12. EUROPEUM
A. ULOTKA SKŁADANA ODDZIAŁOWA
B. ULOTKA SKŁADANA
13. KARTONIKI OZDOBNE (BILETY) DO ODDZIAŁÓW
A. ARSENAŁ
B. GMACH GŁÓWNY (I WZÓR)
C. GMACH GŁÓWNY ( II WZÓR)
14. W PRZESTRZENI SMOKA (WYSTAWA)
A. KARTONIKI OZDOBNE
B. ZAPROSZENIE
15. ULOTKA SKŁADANA ZAWSZE MŁODA (WYSTAWA)
16. KOPERTY FIRMOWE C5
17. PAPIER FIRMOWY
18. OFERTA DLA MECENASA (PUBLIKACJA POSIADA ISBN)
19. DRUKI PROMOCYJNE RÓŻNE
A. ULOTKA SKŁADANA
B. PLAKAT
C. ZAPROSZENIE
D. ULOTKA SKŁADANA (WARSZAWA).
Warunki realizacji.Druk będzie się odbywał według normy densytometrycznej DIN 16 536 NB z filtrem polaryzacyjnym o wielkości umożliwiającej pomiar densytometrem. Wykonawca wykona i dostarczy do siedziby Zamawiającego do akceptacji proofy kolorystyczne (max. 3 dla danej pozycji książkowej, zgodnie z załącznikiem nr 1 do specyfikacji, a także w przypadku innych druków, gdzie zaznaczono - zgodnie ze szczegółowymi wymaganiami określonymi dla każdej pozycji w załączniku nr 1 do specyfikacji) - do 1 dnia roboczego od dnia przekazania przez Zamawiającego plików do druku. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu do akceptacji proofy kolorystyczne na własny koszt. Proofy kolorystyczne winny być wykonane z plików, które zostały zatwierdzone do druku przez Zamawiającego. Skala proofów - 1:1. Proof winien być wykonany przy zastosowaniu profilu ICC uzyskanego zgodnie z surowcem, na którym będzie wykonany druk wg normy ISO 12647-2.
Na każdym proofie wymagane jest zamieszczenie paska kontrolnego wraz z certyfikacją. Brak certyfikacji uniemożliwia wykorzystanie proofu jako materiału stanowiącego wzorzec dla Zamawiającego.
Ponadto Wykonawca wykona oraz dostarczy do siedziby Zamawiającego - zgodnie ze szczegółowymi wymaganiami, określonymi dla każdej pozycji w załączniku nr 1 do specyfikacji:a) ozalid w wersji papierowej do akceptacji w terminie do 1 dnia roboczego od dnia przekazania przez Zamawiającego plików do druku, przy czym dostawa i odebranie ozalidu odbędzie się na koszt Wykonawcy (gdzie wymagane, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do specyfikacji);ub:b) przekaże ozalidy drogą elektroniczną (w przypadku druków, co do których Zamawiający zezwolił na przekazywanie ozalidów drogą elektroniczną, zgodnie z załącznikiem nr 1 do specyfikacji) - do 1 dnia roboczego od dnia przekazania przez Zamawiającego plików do druku. Zamawiający dokona oceny ww. materiałów: proofów i ozalidów - w terminie do 1 dnia roboczego od ich przekazania przez Wykonawcę. W ramach ww. czynności Zamawiający może wnieść uzasadnione uwagi do przekazanego materiału, a Wykonawca zobowiązany jest do poprawy materiału i przedstawienia go do ponownej akceptacji Zamawiającemu w terminie do 1 dnia roboczego od dnia przekazania uwag.
Po zaakceptowaniu ww. materiałów, Wykonawca wykona i przekaże Zamawiającemu odpowiednie nakłady poszczególnych wydawnictw, przy czym dla zachowania umownego terminu realizacji umowy określonego przez ilość dni od daty przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego plików do druku, nie mają wpływu terminy związane z wprowadzeniem poprawek przez Wykonawcę.
Wykonawca zapewni autorowi projektu graficznego wydawnictw możliwość zatwierdzenia do druku wydawnictw, w tym celu Wykonawca przekaże pisemnie informacje w zakresie terminu druku w drukarni na co najmniej 2 dni robocze przed realizacją druku.
Wykonawca zapewni transport (dostawa wraz z wniesieniem) gotowych wydawnictw do siedziby Zamawiającego na własny koszt.
Szczegółowy zakres zamówienia (w tym informacje dotyczące warunków technicznych druku, nakładów, itd.) znajduje się w załączniku nr 1 Opis przedmiotu zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Muzeum Narodowe w Krakowie
Ulica Al. 3-go Maja 1
Nr domu 1
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 30-062
Wojewodztwo małopolskie
Tel 12 43 35 621
Fax 12 43 35 555
Internet www.muzeum.krakow.pl
Regon 00027596100000
E mail agebala@muz-nar.krakow.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Państwowa Instytucja Kultury
Rodzaj zam inny Państwowa Instytucja Kultury
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/01/2015
Wadium 1.W niniejszym postępowaniu zamawiający wymaga wnoszenia wadium. Wadium - Ustala się wadium w wysokości: 2800 zł (dwa tysiące osiemset złotych); Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późń. zm). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 62 1030 1508 0000 0008 1536 0001 CITI HANDLOWY - Bank Handlowy w Warszawie. W pozostałych formach zabezpieczenie należy złożyć w siedzibie Zamawiającego Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, pok. 048 w dziale księgowości. Wadium należy złożyć w zaklejonej kopercie opisanej Wadium przetargowe: Nr sprawy: EP-271-36/14 oraz datą. 2 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 3. 3. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie pkt. 2., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy, na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje warunku. Wykonawcy składają oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia
Wiedza Do postępowania przetargowego zostaną dopuszczeni Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia tj.- wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej jedno zamówienie polegające na druku książki (minimum 60-stronicowej) z barwnymi ilustracjami; - wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu następujących druków ulotnych: plakat, ulotka, zaproszenie. Wykonawca w celu wykazania spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu może wykazać realizacje druków ulotnych w ramach łącznych zamówień lub oddzielnie dla każdego druku.W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć:wykaz (załącznik nr 5) wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) głównych dostaw, tj., co najmniej: jednego zamówienia polegającego na druku książki (minimum 60-stronicowej) z barwnymi ilustracjami,jednego zamówienia polegającego na wykonaniu następujących druków ulotnych: plakat, ulotka, zaproszenie;wraz z dowodami, że zamówienie to zostało wykonane należycie o których mowa w par. 1 ust.2 pkt 1 albo 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2013, poz.231); W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument potwierdzający spełnienie w/w warunku Wykonawcy mogą złożyć wspólnie (co oznacza że spełnienie warunku udziału w postępowaniu przez jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego jest spełnieniem warunku udziału w postępowaniu). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, czy będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. W tym celu Wykonawca oprócz przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia zobowiązany jest przedstawić dokumenty określające - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia; - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia
Potencjal Zamawiający nie precyzuje warunku. Wykonawcy składają oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia
Zdolne Zamawiający nie precyzuje warunku. Wykonawcy składają oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje warunku. Wykonawcy składają oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W zawartej umowie nie jest możliwe wprowadzanie istotnych zmian w stosunku do treści oferty poza przewidzianymi w niniejszej specyfikacji. Warunki i okoliczności uprawniające do wniosku o zmianę. a)Zamawiający przewiduje i zastrzega sobie wprowadzenie zmiany w treści umowy w zakresie: wszelkich terminów określonych umową i jej załącznikami, z wyłączeniem przyczyn niedotrzymania terminu realizacji umowy z winy Wykonawcy; sposobu realizacji zamówienia (w zakresie warunków płatności, odbioru i dostawy), o ile wpływa on pozytywnie na realizację umowy dla obydwu stron; ceny brutto oraz wysokości naliczonego podatku od towarów i usług w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT (cena netto nie ulega zmianie); nakładu wydawnictw określonego w umowie. Zmiana nakładu +/- 10% nie powoduje zmiany wynagrodzenia, w przypadku większych zmian nakładu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kalkulację ceny związaną ze zmiana nakładów. ilości druku. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach zastrzega sobie prawo odstąpienia do zlecenia druku wybranych wydawnictw w całości lub części. W takim przypadku Zamawiający zobowiązany jest poinformować Wykonawcę o zmianie w terminie co najmniej 5 dni przed terminem dostarczenia druków. Wykonawcy w przypadku wprowadzenia ww. zmiany przysługuje jedynie wynagrodzenie z tytułu wykonanych druków; rodzaju papieru lub innych surowców użytych do produkcji danego druku - książki bądź druku drobnego (na wniosek Zamawiającego). W takim przypadku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kalkulację ceny związanej ze zmianą papieru lub innych surowców. liczby stron w zamawianych drukach. W takim przypadku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kalkulację ceny związanej ze zmianą liczby stron. zmiana sposobu bigowania/falcowania druków drobnych, pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje zmiany wartości ceny oferowanych druków. zmianie tytułu danego druku, przy zachowaniu jego parametrów. zmiana w zakresie podwykonawstwa. Wykonawca może dokonać zmiany w zakresie prac zleconych podwykonawcom jak również zmienić i wprowadzić podwykonawców lub wskazać podwykonawców w nowym zakresie. Nowo wskazani podwykonawcy wymagają akceptacji pisemnej Zamawiającego. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zmiany powyższe mogą być uzasadnione przyczynami prawnymi, organizacyjnymi i technicznymi. b)Zamawiający na powyższy zakres przedłoży propozycję zmiany umowy w formie aneksu, którą to Wykonawca jest związany i nie przysługują mu w tym zakresie żadne roszczenia do Zamawiającego co do kwoty umownej, ewentualnego odszkodowania z tytułu utraty spodziewanych zysków. c)wykonawca zobowiązany jest do ostrzegania Zamawiającego, tak wcześnie jak to możliwe, o szczególnych przyszłych wydarzeniach i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość dostaw (w każdy sposób) lub opóźnienie w realizacji dostaw. Zamawiający zażąda od Wykonawcy oceny wpływu przyszłego wydarzenia i okoliczności wpływających na datę zakończenia wykonywania dostawy. Wykonawca opracuje i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji propozycje dotyczące uniknięcia lub zmniejszenia wpływu takiego wydarzenia lub okoliczności mających wpływ na realizację dostaw, jak też będzie współpracował przy wykonywaniu odnośnych zaleceń Zamawiającego. Ww. okoliczności mogą wpłynąć na zmianę treści umowy o ile są one zgodne z okolicznościami wprowadzania zmian do umowy opisanymi w pkt a. d)Procedura wprowadzania wszystkich zmian do umowy określonych w niniejszej umowie. Wniosek o zmianę każdorazowo musi zawierać: opis proponowanej zmiany, wpływ na wykonanie dostawy stanowiącej przedmiot umowy, proponowany termin wprowadzenia zmian, należy podać jakie znaczenie ma zmiana dla zamawiającego lub czy jest konieczna dla wykonania umowy
Kryt cena A
Spec www bip.malopolska.pl/mnkrakow/Article/id,240951.html
Spec war Muzeum Narodowe w Krakowie, Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, pok. 050
Data skl 18/09/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Muzeum Narodowe w Krakowie, Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, pok. 050
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)