Publication date |
2014-09-09 |
End date |
2014-09-17 10:00:00 |
Instytucja |
Szpital Powiatowy Limanowa |
Miejscowość |
Limanowa |
Województwo |
małopolskie |
Branża |
- Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
- Różny sprzęt i artykuły biurowe,
- Wyroby biurowe,
- Drobny sprzęt biurowy,
- Papeteria i inne wyroby,
- Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
- Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
- Baterie
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
192377 / 2014 |
Document type |
ZP-400 |
Cpv code |
301900007, 301921136, 301976301, 302340008, 301976105, 302371000, 302372001, 314400002, 301928009, 301251105, 301997612 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Szpital Powiatowy Limanowa
|
Ulica |
ul. Piłsudskiego 61
|
Nr domu |
61
|
Miejscowosc |
Limanowa
|
Kod poczt |
34-600
|
Wojewodztwo |
małopolskie
|
Tel |
018 3372710
|
Fax |
018 3372710
|
Internet |
www.szpitallimanowa.pl
|
Regon |
00030437800000
|
E mail |
zampub@szpitallimanowa.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
11
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
12
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Wiedza |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Potencjal |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Zdolne |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Sytuacja |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
W przypadku zaoferowania wkładów zamiennych/równoważnych Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia: - że oferowane wyroby poddawane są przez producenta testom na wydajność spełniającym wymagania norm: ISO 19752 (tonery monochromatyczne), ISO 19798 (tonery kolorowe) i ISO 24711 (wkłady do drukarek atramentowych) i że oferowane wyroby zamienne/równoważne są wyprodukowane zgodnie z normami ISO 9001 oraz ISO 14001 lub normami równoważnymi; - że w przypadku uszkodzeń lub awarii drukarki, które będą stwierdzone przez autoryzowany serwis producenta jako następstwo użycia dostarczonego przez Wykonawcę zamiennego/równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się pokryć koszty naprawy lub w przypadku gdy naprawa urządzenia biurowego nie przywróci jego pełnej użyteczności bezpłatnie wymieni urządzenie na nowe; iż w przypadku gdyby urządzenie było na gwarancji i nastąpiłaby utrata gwarancji na skutek uszkodzeń lub awarii wynikłych z używania zaoferowanego serwisu gwarancyjnego, podejmie się na czas obowiązywania utraconej gwarancji serwisowania urządzenia na warunkach nie gorszych niż dotychczas. Naprawa urządzenia zostanie wykonana w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia w ciągu 5 dni od momentu zgłoszenia e-mailem lub faksem Wykonawcy przez Zamawiającego o konieczności wykonania naprawy; - oferowane materiały eksploatacyjne będą materiałami fabrycznie nowymi, wolnymi od wad, kompletnymi i nie powodującymi ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu.;
Do oferty należy dołączyć wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający wymaga wykazania realizacji min.3 dostaw o wartości zbliżonej do kwoty złożonej oferty, zgodnych z przedmiotem zamówienia.;
Do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia w poz. nr 4-5 formularza asortymentowo-cenowego posiada powierzchnię przeznaczoną do nadruku atramentowego i jest dedykowany do urządzenia Epson PP-100;
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Na podstawie regulacji art. 144 ust, 1 Pzp Zamawiający wyraża zgodę na dopuszczalność wprowadzania zmian do umowy na zasadach i warunkach określonych w umowie. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach:
1. Zmiana umowy może obejmować w zakresie dozwolonym przez prawo:
a. zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu;
b. zmianę elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany;
c. zmianę sposobu konfekcjonowania przedmiotu umowy;
d. zmianę terminu realizacji poszczególnych dostaw przedmiotu umowy;
e. zmianę ilości szczegółowego asortymentu objętego przedmiotem zamówienia zgodnie z uzasadnionymi potrzebami Zamawiającego, jeśli w wyniku tych zmian nie nastąpi zwiększenie wartości umowy w zakresie danego zadania;
f. obniżenia ceny netto.
2. Warunkami dokonania zmian wskazanych w ww. pkt mogą być:
a. wprowadzony zostanie na rynek przez wykonawcę przedmiot umowy zmodyfikowany bądź udoskonalony;
b. wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z uwagi na zaprzestanie jego produkcji przez producenta przy jednoczesnej możliwości dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy;
c. nastąpi zmiana organizacyjna leżąca po stronie Zamawiającego;
d. wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na wykonywaniu świadczeń działalności podstawowej (statutowej};
e. w wyniku zmiany umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości udzielanych świadczeń medycznych wykonywanych przez Zamawiającego albo/lub w wyniku zmiany umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości działalności statutowej Zamawiającego;
f. będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, albo będzie to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa;
g. zmiana w inny sposób dostarczy pożytku Zamawiającemu.
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
www.szpitallimanowa.pl
|
Spec war |
Szpital Powiatowy w Limanowej, Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Piłsudskiego 63, 34-600 Limanowa
|
Data skl |
17/09/2014
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Szpital Powiatowy w Limanowej, Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Piłsudskiego 63, 34-600 Limanowa
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|