Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do szkoły podstawowej im. Juliana Tuwima w Lipinkach w ramach realizacji projektu :Standard europejski oddziałów przedszkolnych w Gminie Biskupiec
Publication date | 2014-09-09 |
End date | 2014-09-18 09:00:00 |
Instytucja | Gmina Biskupiec |
Miejscowość | Biskupiec |
Województwo | warmińsko-mazurskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 298712 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 370000008, 323220006, 302000001, 323200002, 391621006, 390000002, 221110001, 391621006 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do szkoły podstawowej im. Juliana Tuwima w Lipinkach w ramach realizacji projektu :Standard europejski oddziałów przedszkolnych w Gminie Biskupiec W skład kategorii pomocy wchodzą: 1. Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci 2. Odkurzacz piorący 3. Stoły przedszkolne 4. Krzesła przedszkolne 5. Biurko dla nauczyciela 6. Krzesła dla nauczyciela 7. Dywan 8. biblioteczka 9. regał otwarty na zabawki 10. pojemniki na kółkach 11. tablica korkowa 12. lustro+dekoracje do lustra 13. zestaw szafek 14. kolorowe szafki do kącików tematycznych 15. leżaczki 16. poduszki do leżaczków 17. kanapa rozkładana 18. poduszki do siedzenia 19. gruszki do siedzenia 20. materac 3-częściowy 21. lokomotywa do zabaw ruchowych 22. zakup i montaż rolet okiennych 23. zakup zabawek i pomocy dydaktycznych zestaw 1 24. zakup zabawek i pomocy dydaktycznych zestaw 2 25. zakup pomocy dydaktycznych zestaw 1 26. zakup pomocy dydaktycznych zestaw 2 27. zakup artykułów plastycznych 28. Laptop z oprogramowaniem 29. Tablica interaktywna z oprogramowaniem 30. Projektor i uchwyt 31. Urządzenie wielofunkcyjne 32. Telewizor LCD 32 33. Kino domowe 34. Konsola do gier 35. Programy edukacyjne ( do konsoli) Szczegółowy wykaz i opis zamawianych pomocy dydaktycznych zostały podane w załączniku Nr 5 do SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno eksploatacyjno użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 1. Każdy z dostarczonych artykułów winien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym i być zgodny z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. Wykonawca na etapie składania ofert oświadczy Zamawiającemu na formularzu ofertowym, iż cały zaoferowany asortyment jest zgodny z Dyrektywą oraz oznakowany znakiem CE. W terminie 6 miesięcy od daty zrealizowania dostawy Zamawiający może zażądać od Wykonawcy dostarczenia Deklaracji Zgodności dla każdego z dostarczanych produktów. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia wymaganego dokumentu. W przypadku nie dostarczenia Deklaracji dostarczony towar zostanie na koszt Wykonawcy wymieniony na inny o nie gorszych parametrach posiadający Deklarację Zgodności. 2. Wszystkie dostarczane produkty będą nowe i pochodzące z bieżącej produkcji. 3. Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem o terminie dostarczenia przedmiotu umowy do miejsca wskazanego w pkt 5 4. Całość umowy zrealizowana zostanie w jednej dostawie. 5. Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa im. Juliana Tuwima w Lipinkach, Lipinki 7, 13-334 Łąkorz |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gmina Biskupiec |
Ulica | ul. Rynek 1 |
Nr domu | 1 |
Miejscowosc | Biskupiec |
Kod poczt | 13-340 |
Wojewodztwo | warmińsko-mazurskie |
Tel | 56 4745057 do 59 |
Fax | 56 4747952 |
Internet | www.gminabiskupiec.pl |
Regon | 00053281400000 |
E mail | ugb@gminabiskupiec.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas mies | 1 |
Wadium | n/d |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | o ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonych dokumentów tj. oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do siwz |
Wiedza | o dla uznania, iż wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zamawiający żąda aby wykonawca złożył oświadczenie o spełnianiu warunków udziału. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonych dokumentów tj. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału stanowiącego załącznik nr 2 do siwz |
Potencjal | o Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, zamawiający wymaga, by wykonawca złożył oświadczenie o spełnianiu warunków udziału. ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonych dokumentów tj. oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do siwz . |
Zdolne | o Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający wymaga, by wykonawca zamawiający żąda aby wykonawca złożył oświadczenie o spełnianiu warunków udziału. ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonych dokumentów tj. oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do siwz |
Sytuacja | o Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej, zamawiający wymaga, by wykonawca złożył oświadczenia stanowiące załącznik nr 2 do siwz . |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Inne dokumenty | oświadczenie o spełnianiu warunków udziału, zestawienie cenowe |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określił we wzorze umowy okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty oraz przewiduje koniczność zmiany w przypadku : 2.1 zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; 2.2 zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 2.3 wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 3. Zmiany o których mowa w ust. 2 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego |
Kryt cena | A |
Spec www | www.biskupiec.biuletyn.net |
Spec war | Urząd Gminy, ul. Rynek 1, 13-340 Biskupiec |
Data skl | 18/09/2014 |
Godz skl | 09:00 |
Miejsce | Urząd Gminy, ul. Rynek 1, 13-340 Biskupiec, pok nr 11 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Projekt Standard europejski oddziałów przedszkolnych w Gminie Biskupiec dofinansowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Nr umowy o dofinansowanie: POKL.09.01.01-28-058/13. |
Czy uniewaznienie | Tak |