zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego

Publication date 2014-09-09
End date 2014-09-17 11:00:00
Instytucja Służba Wywiadu Wojskowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Maty,
  • Tiul, koronka, skrawki tkanin tkanych, wykończenia i hafty,
  • Rękawice robocze,
  • Bielizna osobista,
  • Koszulki,
  • Nakrycia głowy i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 299584 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 181410009, 183100005, 183310008, 184433102, 184433205, 395320000, 395610002, 395611326
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 zadań ofertowych.
a) Zadanie ofertowe nr 1: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - beret koloru zielonego w liczbie 260 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 1 do SIWZ;
b) Zadanie ofertowe nr 2: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - czapka zimowa w liczbie 260 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2 do SIWZ;
c) Zadanie ofertowe nr 3: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - karimata w liczbie 200 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 3 do SIWZ;
d) Zadanie ofertowe nr 4: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - koszulka letnia kolor khaki w liczbie 700 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 4 do SIWZ;
e) Zadanie ofertowe nr 5: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - oznaka stopnia do beretu w liczbie 498 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 5 do SIWZ;
f) Zadanie ofertowe nr 6: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - oznaka stopnia do kurtki ubrania ochronnego w liczbie 500 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 6 do SIWZ;
g) Zadanie ofertowe nr 7: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - pochewki z oznakami stopnia haftowane wzór 93 w liczbie 500 par. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 7 do SIWZ;
h) Zadanie ofertowe nr 8: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - rękawice zimowe pięciopalcowe w liczbie 290 par. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 8 do SIWZ;
i) Zadanie ofertowe nr 9: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - spodenki letnie kolor khaki w liczbie 700 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 9 do SIWZ;

Opis

beret koloru zielonego w liczbie 260 sztukczapka zimowa w liczbie 260 sztukkarimata w liczbie 200 sztukkoszulka letnia kolor khaki w liczbie 700 sztukoznaka stopnia do beretu w liczbie 498 sztukoznaka stopnia do kurtki ubrania ochronnego w liczbie 500 sztukpochewki z oznakami stopnia haftowane wzór 93 w liczbie 500 parrękawice zimowe pięciopalcowe w liczbie 290 parspodenki letnie kolor khaki w liczbie 700 sztuk

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Służba Wywiadu Wojskowego
Ulica al. Niepodległości 243
Nr domu 243
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02-009
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 683 22 10
Fax 022 683 25 09
Internet www.sww.gov.pl
Regon 14069131700000
E mail sww.zamowienia@sww.gov.pl
Czy obowiazkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 9
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 28/11/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty formularz ofertowy
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach i na określonych warunkach: Zmiany korzystne dla Zamawiającego: a) dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, b) dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy, c) dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia i wynagrodzenia umownego. Zmiany niekorzystne dla Zamawiającego - niekorzystne dla Zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków, spełnienie świadczenia przez Wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie można było przewidzieć na dzień zawarcia umowy. Zmiany neutralne dla Zamawiającego: a) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), b) dopuszczalna jest zmiana nazwy, określenia, oznaczenia przedmiotu świadczenia Wykonawcy przy zachowaniu tożsamości świadczenia i jego jakości.
Kryt cena A
Spec www www.bip.sww.gov.pl
Spec war 02-009 Warszawa, Al. Niepodległości 243, wejście B tel. wew. 832 352
Data skl 17/09/2014
Godz skl 11:00
Miejsce osobiście - kurierem: Warszawa 02-009, Al. Niepodległości 243, wejście B, pocztą: Służba Wywiadu Wojskowego, Biuro Finansowo - Logistyczne, Sekcja Zamówień Publicznych, 00-909 Warszawa 60
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)