Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy
|
Ulica |
ul. Czartoryskich 8
|
Nr domu |
8
|
Miejscowosc |
Puławy
|
Kod poczt |
24-100
|
Wojewodztwo |
lubelskie
|
Tel |
81 8863421 w.390
|
Fax |
81 8864547
|
Internet |
www.iung.pulawy.pl
|
Regon |
00007929500000
|
E mail |
dzp@iung.pulawy.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Inny: Instytut badawczy
|
Rodzaj zam inny |
Instytut badawczy
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
28/11/2014
|
Wadium |
1. Wadium dla przedmiotowego zamówienia wynosi: 26 220,00 PLN.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
3.1 pieniądzu,
3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3.3 gwarancjach bankowych,
3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)
4. Wykonawca w zależności od wybranej formy wadium (pkt. od 3.2 - 3.5.) - oryginał lub kopię dołącza do oferty.
5. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto: PEKAO S.A. I/O w Puławach: 66 1240 2412 1111 0000 3610 6594 z dopiskiem (DYGESTORIA) w terminie do dnia 15.09.2014 r do godz. 9:00 - a kopię dowodu wpłaty dołączyć do oferty.
6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7. Wadium powinno obejmować cały okres związania z ofertą.
8. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków na konto zamawiającego.
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zakończył realizację co najmniej trzech głównych dostaw dygestoriów z ich montażem, o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN brutto każda z nich.
|
Zdolne |
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zmówienia, w tym co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia w zakresie eksploatacji i dozoru w zakresie urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1 kV.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Dok potw 2 |
Tak
|
Dok potw 3 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
Zestawienie wymagań technicznych i jakościowych oferowanych dygestoriów/Formularz spełniania wymagań technicznych i jakościowych oferowanych dygestoriów - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
|
Inne dokumenty |
1. Formularz oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
2. Formularz asortymentowo cenowy - zgodnie z załącznikiem nr 2A do SIWZ.
3. Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie (pełnomocnictwo) powinno być złożone w formie oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii.
4. Kopię dowodu wpłaty wadium.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy jedynie w przypadku zaistnienia konieczności:
1) aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp.,
2) zmiany terminów realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować
3) zmiany kwoty wynagrodzenia brutto Wykonawcy, wynikającej ze zmiany obowiązującej stawki podatku VAT
4) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy.
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
www.iung.pulawy.pl
|
Spec war |
Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa
Państwowy Instytut Badawczy
24-100 Puławy ul. Czartoryskich 8
|
Data skl |
17/09/2014
|
Godz skl |
09:00
|
Miejsce |
Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa
Państwowy Instytut Badawczy
24-100 Puławy ul. Czartoryskich 8
SEKRETARIAT
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
Przedmiot zamówienia współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach projektu pn: Innowacyjno - Naukowe Centrum Badań Rolniczych - INCBR w Puławach o numerze: POPW.01.03.00-06-005 11 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013.
|
Czy uniewaznienie |
Tak
|