Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Jednostka Wojskowa 4213
|
Ulica |
ul. Obornicka 100/102
|
Nr domu |
100
|
Nr miesz |
102
|
Miejscowosc |
Wrocław
|
Kod poczt |
50-984
|
Wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Tel |
0-71 7656 202
|
Fax |
0-71 7652 228
|
Internet |
www.2wog.wp.mil.pl
|
Regon |
02062570100000
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Inny: Jednostka Wojskowa
|
Rodzaj zam inny |
Jednostka Wojskowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
31/12/2015
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
1) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
a) dysponowanie wdrożonym i utrzymanym systemem bezpieczeństwa żywności HACCP;
b) posiadanie aktualnej decyzji Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu do wprowadzania do obrotu produktów pochodzenia niezwierzęcego, nieobjętego urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, określającą rodzaj i zakres działalności, zwanych dalej podmiotami zatwierdzonymi;
c) posiadanie potwierdzenie zgłoszenia właściwemu organowi Państwowej Inspekcji Sanitarnej, podjęcia działalności podlegającej urzędowej kontroli żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. nr 136, poz. 914 z późn. zm.), tj.:
- zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia lub
- potwierdzenie złożenia wniosku o wpis do rejestru zakładów, o którym mowa w lit. a, lub
- potwierdzenie złożenia wniosku o zatwierdzeniu zakładu.
Warunek wymieniony w ppkt. c) dotyczy Wykonawców, którzy prowadzą działalność gospodarczą w zakresie pośrednictwa w sprzedaży żywności na odległość (sprzedaży wysyłkowej), w tym sprzedaży przez Internet, o której mowa w art. 63 ust. 2 pkt. 10 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010r. nr 136, poz. 914 z późn. zm.);
Spełnienie tego warunku Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów (zgodnie z pkt. 6.1.6-6.1.8 SIWZ).
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do SIWZ);
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określone w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru zawartego w załączniku nr 2 do SIWZ);
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (wg wzoru zawartego w załączniku nr 3 do SIWZ);
5. Pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum);
6. Certyfikat systemu HACCP wdrożonego przez firmy posiadające akredytację i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacyjnego z siedzibą w Warszawie lub zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP, przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP;
/podstawa prawna żądania dokumentu wymienionego w pkt. 6 - art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010r nr 136 poz. 914 z późn. zm.)/.
7. Aktualna decyzja Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu do wprowadzania do obrotu produktów pochodzenia niezwierzęcego, nieobjętego urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, określającą rodzaj i zakres działalności, zwanych dalej podmiotami zatwierdzonymi;
/podstawa prawna żądania dokumentu wymienionego w pkt. 7 - art. 27 ust. 2 w zw. z art. 3 ust.10 ustawy z dnia 11.05.2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia - tj. Dz. U. z 2005 r. nr 31 poz. 265 z późn. Zm. art. 61 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - Dz. U. Nr 171 poz. 1225 z późn. zm./
8. Potwierdzenie zgłoszenia właściwemu organowi Państwowej Inspekcji Sanitarnej, podjęcia działalności podlegającej urzędowej kontroli żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. nr 136, poz. 914 z późn. zm.), tj.:
- zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia lub
- potwierdzenie złożenia wniosku o wpis do rejestru zakładów, o którym mowa w lit. a, lub
- potwierdzenie złożenia wniosku o zatwierdzeniu zakładu.
Dokument wymieniony w pkt. 8 SIWZ - dotyczy Wykonawców, którzy prowadzą działalność gospodarczą w zakresie pośrednictwa w sprzedaży żywności na odległość (sprzedaży wysyłkowej), w tym sprzedaży przez Internet, o której mowa w art. 63 ust. 2 pkt. 10 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. nr 136, poz. 914 z późn. zm.).
Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy). W przypadku Pełnomocnictwa wymaga się oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Forma pisemna dokumentów obowiązuje również w przypadku ich uzupełniania po wezwaniu przez Zamawiającego na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zgodnie z zapisami w § 11 wzoru umowy (załącznik nr 4 do SIWZ):
Kupujący, zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy, zastrzega sobie możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Sprzedawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w następujących przypadkach
i zakresie:
1) zmiany obowiązujących aktów prawnych w zakresie uprawnień żołnierzy do bezpłatnego wyżywienia - tj. rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 4 marca 2011 r.
w sprawie wyżywienia żołnierzy czynnej służby wojskowej (Dz.U. Nr 63, poz. 327)
oraz Rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 grudnia 2009 r. w sprawie bezpłatnego wyżywienia żołnierzy zawodowych i kandydatów na żołnierzy zawodowych (Dz.U. Nr 216, poz. 1679, z późn. zm.);
2) wstrzymania dostaw z powodu braku towaru na rynku krajowym;
3) zmiany w okresie obowiązywania umowy ustawowej stawki podatku VAT określonej w § 4 ust. 1 - na zgodną z obowiązującymi przepisami;
4) Cena w okresie obowiązywania umowy może być waloryzowana na podstawie wniosku Wykonawcy lub Zamawiającego, jeżeli wskaźnik wzrostu cen towarów dla poszczególnych grup produktów, opublikowany przez Główny Urząd Statystyczny w publikacji branżowej Ceny, handel, usługi - wskaźnik zmiany cen żywności i napojów bezalkoholowych o tytule Ceny w gospodarce narodowej- miesięczne, ulegnie zmianie o 5 % w stosunku do cen obowiązujących w umowie;
5) Waloryzowana cena obowiązywać będzie od daty podpisania aneksu do umowy.
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
www.2wog.wp.mil.pl
|
Spec war |
W-W, ul. Obornicka 100-102, bud. 2, pok. 101 lub pocztą po dokonaniu przelewu. Opł. 20,66 zł, prośby na fax: 71/7656-228; przelew: 62 1010 1674 0001 2722 3100 0000
|
Data skl |
25/09/2014
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Wrocław, ul. Obornicka 100-102, bud. nr 2, I piętro, pok. 121 Kancelaria Jawna
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
1.Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom (art. 36a ust. 1 ustawy Pzp). Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy (art. 36b ust. 1 ustawy Pzp).
Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia (art. 36b ust. 2 ustawy Pzp).
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.09.2014 r. o godz. 11:30 w siedzibie Zamawiającego - bud. nr 2, parter, sala odpraw (pokój nr 19).
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|