Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, osprzętu oraz akcesoriów komputerowych cz.2

Publication date 2014-09-11
End date 2014-09-19 12:00:00
Instytucja Miasto i Gmina Sztum
Miejscowość Sztum
Województwo pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Urządzenia głośnikowe,
  • Serwery plików

Szczegóły

Numer ogłoszenia 302342 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 302130005, 302131006, 302313103, 488230003, 302321108, 302374601, 302374106, 302346004, 302343001, 302344002, 302372207, 323424123
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, osprzętu oraz akcesoriów komputerowych.
Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu oraz jego wyposażenie, został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ. Wymieniony w załączniku sprzęt powinien być fabrycznie nowy oraz posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. Ponadto szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi również projekt umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto i Gmina Sztum
Ulica ul. Mickiewicza 39
Nr domu 39
Miejscowosc Sztum
Kod poczt 82-400
Wojewodztwo pomorskie
Tel 55 6406303
Fax 55 6406300
Internet www.sztum.pl
Regon 17074777300000
E mail malwina.wisniewska@sztum.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 15
Wadium . Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium w wysokości: 550,00 PLN (słownie: pięćset pięćdziesiąt zł.). 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 3.1. w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr: 19 8309 0000 0000 0042 2000 0040 przed upływem terminu składania ofert - przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego 3.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3.3. w gwarancjach bankowych, 3.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych 3.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu oryginał odpowiedniego dokumentu Wykonawca załączy do oferty w odrębnej kopercie . 5. Zamawiający nie dopuszcza stosowania w dokumentach gwarancyjnych i poręczeniach , zapisów uzależniających ich realizację od czynności lub oświadczeń osób trzecich albo Wykonawcy. Dokumenty nie spełniające powyższego warunku, nie będą uwzględniane jako wypełnienie obowiązku złożenia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik do SIWZ.
Wiedza Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik do SIWZ.
Potencjal Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik do SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik do SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. Opis urządzeń technicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Wydruk ze strony internetowej http://cpubenchmark.net/cpu_list.php potwierdzającym że oferowany komputer (pozycja nr 1 w opisie przedmiotu zamówienia) posiada procesor osiągający wynik dla testu Passmark CPU Mark co najmniej 4990 punktów. 3. Wydruk ze strony internetowej http://cpubenchmark.net/cpu_list.php potwierdzającym że oferowany komputer (pozycja nr 2 w opisie przedmiotu zamówienia) posiada procesor osiągający wynik dla testu Passmark CPU Mark co najmniej 7660 punktów. 4. Wydruk ze strony internetowej http://cpubenchmark.net/cpu_list.php potwierdzającym że oferowany laptop (pozycja nr 3 w opisie przedmiotu zamówienia) posiada procesor osiągający wynik dla testu Passmark CPU Mark co najmniej 3330 punktów. 5. Wydruk ze strony internetowej http://cpubenchmark.net/cpu_list.php potwierdzającym że oferowany Serwer plików NAS (pozycja nr 5 w opisie przedmiotu zamówienia) posiada procesor osiągający wynik dla testu Passmark CPU Mark co najmniej 840 punktów. 6. Oświadczenie, iż oferowany zestaw komputerowy nr 1 z monitorem LCD (pozycja nr 1 opis przedmiotu zamówienia) posiada deklarację zgodności CE oraz spełnia wymogi normy Energy Star 5.0 (wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ). 7. Oświadczenie, iż oferowany zestaw komputerowy nr 2 z monitorem LCD (pozycja nr 2 opis przedmiotu zamówienia) posiada deklarację zgodności CE oraz spełnia wymogi normy Energy Star 5.0 (wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ). 8. Oświadczenie, iż oferowany laptop (pozycja nr 3 opis przedmiotu zamówienia) posiada deklarację zgodności CE (wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ). 9. Oświadczenie, iż oferowany monitor LCD (pozycja nr 4 opis przedmiotu zamówienia) spełnia wymogi normy Energy Star 5.0 (wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ). 10. Oświadczenie, iż oferowana drukarka monochromatyczna (pozycja nr 6 opis przedmiotu zamówienia) posiada deklarację zgodności CE (wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ).
Inne dokumenty 1 Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, wskazanych w niniejszym pkt. III.4.3.1 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. III.4.3.1. 2 Formularz ofertowy, zgodny z załącznikiem do SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.W sprawach nieuregulowanych umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, Prawa zamówień publicznych. 2.Zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której zawarto umowę. Zmiany mogą dotyczyć: 2.1. terminu realizacji przedmiotu umowy, 2.2. warunków i terminów płatności, 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 pkt 2.1 i 2.2 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, a w szczególności: 3.1. w przypadku wystąpienia siły wyższej. Pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumie okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz którym nie można zapobiec bądź przeciwdziałać skutecznie. O braku możliwości dotrzymania terminu Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego, określając jednocześnie nowy termin realizacji zamówienia, 3.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia na pisemny wniosek Wykonawcy, o ile konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest następstwem szczególnych okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy. Ocena, czy zachodzą szczególne okoliczności oraz czas przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy należy wyłącznie do Zamawiającego. 4.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 5.Odstąpienie od umowy, o którym mowa w ust. 4 niniejszego paragrafu, następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia. 6.W przypadku, o którym mowa w ust. 4 niniejszego paragrafu, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonanej części umowy.
Kryt cena A
Spec www www.bip.sztum.pl
Spec war Urząd Miasta i Gminy w Sztumie ul. Mickiewicza 39, 82-400 Sztum
Data skl 19/09/2014
Godz skl 12:00
Miejsce Urząd Miasta i Gminy w Sztumie ul. Mickiewicza 39 82-400 Sztum Pokój : Informacja Urzędu
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)