Wymiana wzmacniaczy mocy satelitarnej stacji nadawczej Polskiego Radia S.A. (znak sprawy: BZ/SZP-51/14)

Publication date 2014-09-11
End date 2014-09-26 11:00:00
Instytucja Polskie Radio S.A. Sekcja Zamówień Publicznych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Satelitarne stacje naziemne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 302452 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 325330008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana wzmacniaczy mocy satelitarnej stacji nadawczej Polskiego Radia S.A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymogi i warunki jego wykonania, został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz w Załączniku nr 7 do SIWZ (Wzór umowy)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Polskie Radio S.A. Sekcja Zamówień Publicznych
Ulica Al. Niepodległości 77/85
Nr domu 77/85
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-977
Wojewodztwo mazowieckie
Tel +48 22 6459384
Fax +48 22 6453957
Internet www.prsa.pl
Regon 01042059100000
E mail matylda.grzybowska@polskieradio.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 90
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa minimalnych standardów: spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy, wymienionego w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia (pkt 10.1.1 SIWZ)
Wiedza Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający uzna wykonawców, którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie dostawy wraz z uruchomieniem satelitarnej stacji nadawczej działającej na antenie o średnicy co najmniej 3,0 m i o wartości nie mniejszej niż 100.000 PLN brutto każda.Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów, wymienionych w pkt. III. 4.1) ogłoszenia (pkt. 10.1.2-10.1.3) SIWZ) w oparciu o kryterium: spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy wykazując spełnienie warunku udziału opisanego w pkt. 8.3 SIWZ, zgodnie z art. 26 ust. 2b) ustawy, polegać będą na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących ich stosunków, zobowiązani są udowodnić Zamawiającemu, że będą dysponowali ww. niezbędnymi zasobami w okresie realizacji zamówienia, w szczególności przedkładając pisemne zobowiązanie innych podmiotów, o którym mowa w pkt. 10.1.5) SIWZ (pkt. III 6 niniejszego ogłoszenia)
Potencjal Zamawiający nie określa minimalnych standardów: spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy, wymienionego w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia (pkt 10.1.1 SIWZ)
Zdolne Zamawiający nie określa minimalnych standardów: spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy, wymienionego w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia (pkt 10.1.1 SIWZ)
Sytuacja Zamawiający nie określa minimalnych standardów: spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy, wymienionego w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia (pkt 10.1.1 SIWZ)
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom Zamawiającego, określonym w SIWZ, wykonawcy są zobowiązani przedłożyć: specyfikacje techniczną producenta wzmacniaczy mocy lub inne techniczne dokumenty producenta z których wynikają parametry techniczne ww. urządzeń. Zamawiający dopuszcza złożenie ww. dokumentu w języku angielskim
Inne dokumenty 5) pisemne zobowiązanie (oświadczenie lub inny dokument, w szczególności umowa lub porozumienie) do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (w oryginale lub uwierzytelnionym notarialnie odpisie) - w przypadku, o którym mowa w pkt. 8.3 SIWZ, z którego wynikać będzie faktyczna dostępność zasobów podmiotów trzecich (zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, okres jakiego dotyczy, sposób wykonania zobowiązania.) W przypadku, gdy zasób/zasoby są nierozerwalnie związane z podmiotem je udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego ich udzielania bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia - również wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia w okresie jego realizacji. Pozostałe dokumenty: 1) wypełniony Formularz oferty - wg wzoru na Załączniku nr 2 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo - złożone w oryginale lub uwierzytelnionym notarialnie odpisie - w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno określać zakres umocowania i być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 5. W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia i wskazania pełnomocnika stosownie do postanowień art. 23 ust. 2 ustawy i przedłożenia pełnomocnictwa (złożonego w oryginale lub uwierzytelnionym notarialnie odpisie), uprawniającego pełnomocnika do reprezentacji wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu i określającego zakres tego umocowania, a ponadto: 1) w celu wykazania spełnienia warunków udziału określonych w pkt. 8.1 SIWZ, do przedłożenia oświadczenia, o którym mowa w pkt. 10.1.1) SIWZ oraz dokumentów, o których mowa w pkt. 10.1.2) - 10.1.4) , a w przypadku, o którym mowa w pkt. 8.4 SIWZ, również w szczególności dokumentu, o którym mowa w pkt. 10.1.5) SIWZ; 2) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, do przedłożenia przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia oświadczeń, o którym mowa w pkt. 10.2.1) SIWZ i w pkt. 10.2.4) SIWZ oraz dokumentu, o którym mowa w pkt. 10.2.2) SIWZ. Postanowienia pkt. 10.2.3) SIWZ mają zastosowanie; 3) w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego do przedłożenia dokumentu wymienionego w pkt. 10.3 SIWZ; 4) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są również do przedłożenia dokumentu o którym mowa w pkt. 10.4.1) SIWZ. W przypadku, gdy w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu którym w pkt. III. 4.3.1) ogłoszenia pkt 10.2.3) SIWZ wykonawca zastępuje (go) je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przedmiotowe dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem, że zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy może nastąpić w następujących przypadkach: a) przedłużenia za zgodą Zamawiającego terminu realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 w przypadku wystąpienia okoliczności za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, a których Strony nie mogły przewidzieć w momencie zawierania Umowy; b) niedostępności na rynku któregokolwiek ze sprzętu lub jego komponentów, określonych w Załączniku nr 1 do Umowy, spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tego sprzętu lub komponentu, co zostanie udokumentowane oświadczeniem producenta sprzętu lub komponentu. Zmiana może dotyczyć wyłącznie zamiany na nowszy model sprzętu zastępujący na rynku poprzednika, pod warunkiem spełnienia przez ten sprzęt warunków technicznych i funkcjonalnych określonych w ww. Załączniku; c) pojawienia się na rynku komponentów lub sprzętu nowszej technologii pozwalających na zaoszczędzenie czasu i kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji sprzętu; d) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych / technologicznych niż wskazane w Załączniku nr 1 do Umowy, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Umowy lub konieczność zastosowania nowych rozwiązań wynikałaby ze zmian w obowiązujących przepisach prawa; e) zmiany w wymaganych parametrach technicznych sprzętu w związku z pojawiającymi się rozwojowymi zmianami techniczno - technologicznymi, wynikającymi z prowadzonych badań, analiz oraz doświadczeń eksploatacyjnych Zamawiającego; f) zmiany nazw podmiotów będących stronami niniejszej Umowy; g) zmiany obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację niniejszej Umowy; h) opóźnienia wynikającego z przedłużających się procedur uzyskania dokumentów pozwalających na użytkowanie stacji satelitarnej; i) konieczności wprowadzenia do umowy, o której mowa w § 3 ust. 5) regulacji, w przedmiocie rozwiązania umowy z Podwykonawcą w przypadku rozwiązania niniejszej Umowy*. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy dokonywana z zastrzeżeniem postanowień ust 1 podlega unieważnieniu.
Kryt cena A
Spec www www.prsa.pl
Spec war Polskie Radio S.A. al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, pok. 350, piętro III budynek O-1 (stary budynek) od pon. do pt. w godz. 8:00-16:00
Data skl 26/09/2014
Godz skl 11:00
Miejsce Polskie Radio S.A. al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, skrzynka w holu budynku O-1 (stary budynek) oznaczona zgodnie z pkt. 16.1 SIWZ
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Po zakończeniu postępowania, a przed zawarciem umowy wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do: 1) przedłożenia dokumentu potwierdzającego wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 2) Ponadto, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejsza przedłożą umową regulująca ich współpracę. 20. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY 1. Wykonawca przed podpisaniem Umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy na sumę stanowiącą 5% ceny całkowitej podanej w ofercie w jednej lub kilku następujących formach (w zależności od wyboru wykonawcy): 1) w pieniądzu, wpłaconym na konto: Polskie Radio S.A. BANK HANDLOWY S.A. nr 20 1030 1508 0000 0008 1720 3078 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jt. Dz. U. 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 2. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja ta powinna być nieodwołalna, bezwarunkowa, nie podlegająca przenoszeniu i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. Zobowiązanie wynikające dla banku/ubezpieczyciela udzielającego takiej gwarancji pozostaje dla niego wiążące przez okres wykonywania Umowy, przedłużony o okres 30 dni. 3. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej albo w formie poręczenia bankowego, warunki gwarancji lub poręczenia muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego. WARUNKI PŁATNOSCI: Strony ustalają , że za realizację przedmiotu umowy Zamawiający zapłaci wynagrodzenie umowne ustalone w ofercie Wykonawcy, do której zostanie doliczony podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2.Płatność zostanie przekazana przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania faktury wystawionej po podpisaniu bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego. 3. Za dzień zapłaty strony przyjmują
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)