Zakup wyposażenia sali zajęć dla grupy 25 dzieci oraz materiałów dydaktycznych, papierniczych, sprzętu multimedialnego i zabawek, w tym wyposażenia placu zabaw

Publication date 2014-09-12
End date 2014-09-22 09:00:00
Instytucja Urząd Gminy
Miejscowość Szaflary
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Meble przedszkolne,
  • Pomoce naukowe,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
  • Urządzenia multimedialne,
  • Pakiety oprogramowania edukacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 195225 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 302360002, 481900006, 302131006, 323220006, 320000003, 375000003, 375200009, 391610008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia sali zajęć dla grupy 25 dzieci oraz materiałów dydaktycznych, papierniczych, sprzętu multimedialnego i zabawek, w tym wyposażenia placu zabaw.
2. W skład zamówienia wchodzić będą elementy wyposażenia, takie jak:
2.1. Wyposażenie placu zabaw
2.2. Meble - biurko i krzesło dla nauczyciela, stoły przedszkolne wraz z krzesełkami, szafki,
2.3. Dywan
2.4. Kąciki tematyczne
2.5. Gry planszowe/edukacyjne
2.6. Puzzle
2.7. Materiały dydaktyczne
2.8. Pomoce plastyczne
2.9. Klocki
2.10. Zabawki
2.11. Sprzęt multimedialny - aparat fotograficzny, odtwarzacz DVD, Radio z odtwarzaczem CD, Laptop z oprogramowaniem, Kserokopiarka, Tablica interaktywna wraz z oprogramowaniem, Laminator, Gilotyna

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Gminy
Ulica ul. Zakopiańska 18
Nr domu 18
Miejscowosc Szaflary
Kod poczt 34-424
Wojewodztwo małopolskie
Tel 018 2754703
Fax 018 2754977
Internet www.szaflary.org
Regon 49001550700000
E mail ug.szaflary@wp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 10/10/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie formułuje warunku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek udziału w postępowaniu mogą spełnić wspólnie.
Wiedza w zakresie realizacji dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, opis sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto oraz wykazanie, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
Potencjal Zamawiający nie formułuje warunku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek udziału w postępowaniu mogą spełnić wspólnie.
Zdolne Zamawiający nie formułuje warunku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek udziału w postępowaniu mogą spełnić wspólnie.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek udziału w postępowaniu mogą spełnić wspólnie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty - oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ, - oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust 1 ustawy - załącznik nr 5 do SWIZ , - wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego druku-załącznik nr 1 do SIWZ, - zestawienie rzeczowo-finansowe wyposażenia - wg załączonego druku-załącznik nr 1a do SIWZ
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W związku z art. 144 ustawy zamawiający informuje, że zmiana postanowień w zawartej umowie może nastąpić w następujących przypadkach: a.1. zmian ogólnych: - zmiany będące skutkiem poprawy oczywistej pomyłki pisarskiej bądź rachunkowej, - zmiany stanu prawnego mające wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, - zmiany terminów, warunków i sposobu płatności z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a.2. zmian wpływających na wynagrodzenie: - możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT) - możliwe jest obniżenie kosztu wykonania przedmiotu umowy, a tym samym wynagrodzenia Wykonawcy (na korzyść Zamawiającego) wynikające z przyczyn technicznych, technologicznych, organizacyjnych, których przed zawarciem umowy nie można było przewidzieć. a.3. zmiany danych teleadresowych wykonawcy, nazwy wykonawcy, osób reprezentujących firmę, - na wniosek zamawiającego lub wykonawcy w postaci pisemnej zgody zamawiającego, a.4. zmiany podwykonawcy, przy pomocy, którego wykonawca realizuje przedmiot umowy - na wniosek wykonawcy w postaci pisemnej zgody zamawiającego, a.5. rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie dostawcy - na wniosek wykonawcy w postaci pisemnej zgody zamawiającego. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w terminie do 30 dni od daty uzyskania informacji o podstawie do odstąpienia w przypadkach wskazanych w ustawie oraz gdy: a. zostanie ogłoszona likwidacja lub złożony zostanie wniosek o ogłoszenie upadłości Wykonawcy, b. Wykonawca nie rozpoczął realizacji umowy w terminie, c. Wykonawca dopuścił się rażącego naruszenia innych istotnych postanowień umowy, d. Wykonawca przerwał realizację umowy z przyczyn leżących po jego stronie, 3. Odstąpienie od umowy przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku zapłaty kar umownych i odszkodowania, o których mowa w § 7. 4. Zmiana umowy lub odstąpienie od niej wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
Kryt cena A
Spec www www.szaflary.org
Spec war Urząd Gminy Szaflary ul. Zakopiańska 18 34-424 Szaflary pokój nr 8
Data skl 22/09/2014
Godz skl 09:00
Miejsce Urząd Gminy Szaflary ul. Zakopiańska 18 34-424 Szaflary Sekretariat pokój nr 10
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zakupy są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)