Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych

Publication date 2014-09-12
End date 2014-09-22 12:00:00
Instytucja Urząd Gminy
Miejscowość Jarczów
Województwo lubelskie
Branża
  • Sprzęt elektroniczny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 304702 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 365352002, 361520001, 365200002, 361531009, 317100006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część I
Organizacja placu zabaw w Szkole Podstawowej w Gródku
Organizacja placu zabaw w Szkole Podstawowej w Chodywańcach
Organizacja placu zabaw w Szkole Podstawowej w Jarczowie - filia szkoła podstawowa w Wierszczycy
Szczegółowy wykaz zamawianych urządzeń placów zabaw wraz z ich opisem zawiera załącznik nr 6
Część II
Wyposażenie oddziału przedszkolnego w Gródku
Wyposażenie oddziału przedszkolnego w Chodywańcach
Wyposażenie oddziału przedszkolnego w Jarczów- filia Szkoła Podstawowa w Wierszczycy.
Szczegółowy wykaz wyposażenia - dostawa i montaż wraz z ich opisem zawiera załącznik nr 6

Ilości poszczególnych elementów wyposażenia, pomocy dydaktycznych, sprzętu, zabawek itp. zawiera arkusz cenowy. Załącznik nr 5 do SIWZ

Szczegółowy wykaz zamawianych urządzeń placów zabaw, mebli i wyposażenia wraz z ich opisem, wykaz zamawianych zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów plastycznych wraz z ich opisem oraz wykaz zamawianego sprzętu audiowizualnego, teleinformatycznego i AGD wraz z ich opisem zawiera załącznik nr 6 do SIWZ

1/ Wszystkie dostarczone materiały i sprzęt muszą być fabrycznie nowe (w oryginalnych opakowaniach), pełnowartościowe, niewadliwe, dopuszczone do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wolne od wad fizycznych i prawnych (nie obciążone prawami osób trzecich). Powinny posiadać odpowiednie atesty, niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa i świadectwa jakości.
2/ Na każdej zabawce lub jej opakowaniu musi być:
- oznakowanie CE potwierdzające zgodność z zasadniczymi wymaganiami dyrektywy zabawkowej,
- informacja zawierająca nazwę i adres producenta lub imię i nazwisko jego upoważnionego przedstawiciela oraz polskiego importera (jeśli zabawka została sprowadzona spoza Unii Europejskiej),
- informacja o przeznaczeniu zabawki,
- ostrzeżenia dotyczące bezpieczeństwa, w tym dotyczące substancji zapachowych potencjalnie powodujących alergie (dotyczy zabawek wprowadzonych do obrotu od 20 lipca 2013r.),
- w zależności od rodzaju zabawki - instrukcja w języku polskim dotycząca montażu, użytkowania, konserwacji, rodzaju stosowanych baterii lub akumulatorów oraz sposobu ich bezpiecznego usunięcia.
3/ Dostawa będzie realizowana w 1 pakiecie, zabezpieczonym przed uszkodzeniem i oznaczonym. Do pakietu należy załączyć spis wszystkich materiałów.
4/ Pakiety należy dostarczyć odpowiednio do siedziby szkół: i po obustronnym sprawdzeniu zawartości, przekazać za pokwitowaniem odbioru Dyrektorowi Szkoły Podstawowej (lub osobie przez niego wskazanej).
5/ Dostawa musi odbyć się w dniach roboczych od poniedziałku do piątku, w 9°°-12°°, po telefonicznym uzgodnieniu na 2 dni wcześniej, terminu dostawy z
Zamawiającym, przy udziale przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego.

6/ Wykonawca zrealizuje dostawę na własny koszt, obejmujący transport, rozładunek, wniesienie do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia oraz montaż sprzętu w terminie uzgodnionym z Dyrektorem Szkoły

Opis

Szczegółowy wykaz zamawianych urządzeń placów zabaw wraz z ich opisem zawiera załącznik nr 6
Ilości poszczególnych elementów wyposażenia placów zabaw, pomocy dydaktycznych, sprzętu, zabawek itp. zawiera arkusz cenowy. Załącznik nr 5Szczegółowy wykaz wyposażenia - dostawa i montaż wraz z ich opisem zawiera załącznik nr 6
Ilości poszczególnych elementów wyposażenia placów zabaw, pomocy dydaktycznych, sprzętu, zabawek itp. zawiera arkusz cenowy. Załącznik nr 5

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Gminy
Ulica ul. 3-go Maja 24
Nr domu 24
Miejscowosc Jarczów
Kod poczt 22-664
Wojewodztwo lubelskie
Tel 084 6634579
Internet www.gmina-jarczow.pl
Regon 00053251800000
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak -
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunku.
Wiedza Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunku.
Potencjal Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunku.
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunku.
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty W przypadku składania oferty na część I Zadanie nr 1,2,3 zamówienia do oferty należy dołączyć: certyfikaty potwierdzające zgodność oferowanych przez Wykonawcę urządzeń placów zabaw z aktualną normą PN EN 1176-1:2009 lub Deklarację Zgodności wystawioną przez producenta poświadczającą zgodność oferowanych przez Wykonawcę urządzeń placów zabaw z aktualną normą PN EN 1176-1:2009 W przypadku składania oferty na część II Zadanie nr 4,5,6 zamówienia do oferty należy dołączyć: Certyfikaty na całość konstrukcji mebli, wystawione przez jednostki akredytowane. Ponadto do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że oferowane pomoce dydaktyczne i zabawki zostały wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, wymaganiami i normami mającymi zastosowanie do danego wyrobu, oraz posiadają oznakowanie wyrobu przez producenta symbolem Europejskiej Zgodności CE
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy oraz określa następujące warunki zmiany: 1) zmiany w zakresie realizacji umowy przy udziale podwykonawców. Zmiany w tym zakresie nastąpić mogą z uwagi na okoliczności uzasadniające zmianę dotyczącą zapewnienia prawidłowej realizacji umowy; Wykonawca, w trakcie realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, z wyjątkiem przypadków, w których Zamawiający nałożył obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi; czy też prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach zamówienia na dostawy, może: a) powierzyć realizację części zamówienia podwykonawcom, mimo niewskazania w postępowaniu o udzielnie zamówienia takiej części do powierzenia podwykonawcom; b) wskazać inny zakres podwykonawstwa niż przedstawiony w postępowaniu o udzielnie zamówienia lub w umowie w sprawie zamówienia publicznego; c) wskazać innych podwykonawców niż przedstawieni w postępowaniu o udzielnie zamówienia lub w umowie w sprawie zamówienia publicznego; d) zrezygnować z podwykonawstwa, Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest zobowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, 2) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy ze względu na zmianę terminu realizacji robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego, skutkującej koniecznością skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, w tym udzielenie w trakcie realizacji robót budowlanych zamówień dodatkowych, związanych z realizacją zamówienia podstawowego mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia realizacji zamówienia (powodujących konieczność jego wydłużenia) - w przypadku niemożliwości dostawy lub montażu przedmiotu zamówienia w adaptowanym obiekcie, 3) sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych, 4) zmiany umowy w przypadku zmian podmiotowych stron umowy w wyniku przekształcenia podmiotowego (następstwa prawnego), 5) zmiany w zakresie oferowanego wyposażenia / artykułu poprzez zaproponowanie wyposażenia innego producenta o parametrach tożsamych lub lepszych w przypadku wycofania z produkcji lub innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających realizację zamówienia, z zastrzeżeniem niezmienności ceny - po przedstawieniu przez wykonawcę dowodów uzasadniających konieczność dokonania zmiany Wprowadzenie w/w zmian będzie możliwe w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy) określonego w umowie. Do dokonania zmiany wymagane jest zawarcie stosownego aneksu
Kryt cena A
Spec www www.ugjarczow.bip.lubelskie.pl
Spec war Gmina Jarczów ul. 3 Maja 24 22-664 Jarczów
Data skl 22/09/2014
Godz skl 12:00
Miejsce Gmina Jarczów ul. 3 Maja 24 22-664 Jarczów pok. 17
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt jest finansowany w ramach Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)