Zakup wraz z dostawą środków czystościowych oraz preparatów do zmywarek gastronomicznych dla SPDSK w Warszawie - Nr RejZamPub/44/2014

Publication date 2014-09-12
End date 2014-09-24 10:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Środki czyszczące,
  • Pasty i proszki czyszczące,
  • Preparaty piorące,
  • Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda,
  • Perfumy i produkty toaletowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 304884 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 398300009, 398313009, 398130004, 398316002, 337119006, 398312101, 158711108, 398312400
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą środków czystościowych oraz preparatów do zmywarek gastronomicznych dla SPDSK w Warszawie.
2. Oznaczenie kodowe Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 39830000-9 - środki czyszczące, 39831300-9 - środki do czyszczenia podłóg, 39813000-4 - pasty i proszki czyszczące, 39831600-2 - środki do czyszczenia toalet, 33711900-6 - mydło, 39831210-1 - detergenty do zmywarek, 15871110-8 - ocet lub produkty równoważne, 39831240-0 - preparaty czyszczące.
3. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) i formularz cenowy- Załączniki Nr 1 i 7 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie
Ulica ul. Marszałkowska 24
Nr domu 24
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-576
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 522 74 79, 22 522 73 34
Fax 22 522 74 72
Internet www.litewska.edu.pl
Regon 00028896900000
E mail dzp.spdsk@litewska.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 3 dostawy tego samego rodzaju (tj. dostawa środków czystościowych) o wartości łącznej brutto minimum 20 000,00 zł. Ponadto zgodnie z pkt. 14 SIWZ - Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
Potencjal Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty Zgodnie z pkt 15 lit. A ust 2 SIWZ w celu potwierdzenia spełniania Warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć: Wykaz wykonanych dostaw, o których mowa w pkt 11.1.2. SIWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie- wg Załącznika Nr 5 do SIWZ. Ponadto zgodnie z pkt 15 lit. E SIWZ do oferty należy dołączyć: 1. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy- wg Załącznika Nr 3 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy- wg Załącznika Nr 7 do SIWZ
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku: 1)wystąpienia okoliczności siły wyższej, takich jak w szczególności: pożar, powódź, niszczące działanie wiatru, gradobicie, uderzenie pioruna, upadek statku powietrznego, które to okoliczności przyczyniłyby się do opóźnienia wykonania świadczenia Wykonawcy- przedłużenie terminu na wykonanie świadczenia Wykonawcy stosownie do przyczynienia się okoliczności siły wyższej do opóźnienia, 2)określonych w § 2 ust. 4 umowy i w sposób tam przewidziany, przy czym Wykonawca zobowiązuje się zawrzeć odpowiedni aneks do umowy 3)obniżenia ceny płaconej przez Zamawiającego lub innych zmian korzystnych dla Zamawiającego 4)niewykorzystania wartości umowy określonej w § 2 ust. 1 Umowy, w terminie określonym w § 10 ust. 1- w takim wypadku Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy. 5)zmiany przepisów prawa lub istotnych z uwagi na działalność dla Zamawiającego stosunków umownych; 6)zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz państwowych; 7)zmiany producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał się z produkcji - przy cenie nie większej niż w niniejszej umowie; 8)dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego niniejszą umową w przypadku, gdy wystąpi przejściowy brak całości lub części produktu z przyczyn leżących po stronie producenta; 9)jeżeli Wykonawca dostarczający przedmiot zamówienia zmienił dane firmy (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.) możliwe jest sporządzenie aneksu do umowy zmieniającego dane firmy; 2.Dopuszcza się zmianę umowy w stosunku do treści oferty w zakresie przedmiotowym, tj. zastąpienia produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku zaprzestania wytwarzania produktu, pod warunkiem, że odpowiednik przy tej samej cenie będzie równoważny z oferowanym. 3.Zmiana umowy może dotyczyć ponadto sposobu konfekcjonowania produktu i wielkości opakowania wprowadzonych przez podmiot odpowiedzialny (producenta). 4.W każdym z powyższych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności
Kryt cena A
Spec www www.spdsk.edu.pl
Spec war Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie, ul. Marszałkowska 24, 00 - 576 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, pok. Nr 4 lub 5
Data skl 24/09/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie, ul. Marszałkowska 24, 00 - 576 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych(Budynek Administracji Szpitala), pok. Nr 4 lub 5
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Inne dok potw W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia: 1. Ulotek informacyjnych lub folderów o każdym oferowanym produkcie, potwierdzających spełnianie warunków zawartych w SIWZ. Ulotka / folder powinna zawierać informację na temat sposobu użycia oferowanego produktu oraz jego składu chemicznego oraz być sporządzana w jęz. polskim. 2. Oświadczenia, że Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wraz z pierwszą dostawą instrukcji dla każdego oferowanego produktu (w jęz. polskim) dotyczącej możliwości jego magazynowania i przechowywania - wg Załącznika Nr 9 do SIWZ. 3. Oświadczenia, że Wykonawca posiada aktualne Karty Charakterystyki dla produktów biobójczych oraz substancji czynnych wchodzących w skład produktu biobójczego i przedstawi je na każde żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni od daty otrzymania wezwania. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie trwania umowy do powiadomienia Zamawiającego o wszelkich aktualizacjach informacji zawartych w kartach charakterystyki dla produktów biobójczych oraz substancji czynnych wchodzących w skład produktu biobójczego - wg Załącznika Nr 10 do SIWZ (o ile dotyczy). 4. Oświadczenia Wykonawcy, że produkty zawarte w ofercie są dopuszczone do obrotu na terenie RP i posiadają stosowne certyfikaty lub atesty dopuszczające ich stosowanie zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej - wg Załącznika Nr 11 do SIWZ. 5. Oświadczenia Wykonawcy, że preparaty zaoferowane w zakresie poz. 1, 2, 3, 4, 5, 10, 11, 12 są obojętne wobec mytej powierzchni, nie niszczą jej i nie powodują zarysowań, są przebadane dermatologicznie, cechują się brakiem toksyczności wobec osób pracujących z preparatem i osób przebywających w mytym pomieszczeniu, wykazują się brakiem ujemnego wpływu na środowisko i ulegają biodegradacji - wg Załącznika Nr 12 do SIWZ. 6. Oświadczenia, że Wykonawca zobowiązuje się (w razie wystąpienia potrzeby ze strony Zamawiającego) do wyregulowania dozownika w sprzęcie myjącym, w celu zapewnienia najlepszej skuteczności preparatów do zmywarek gastronomicznych - wg Załącznika Nr 13 do SIWZ (dotyczy pozycji 16, 17, 18).

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)