Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie
|
Ulica |
ul. Marszałkowska 24
|
Nr domu |
24
|
Miejscowosc |
Warszawa
|
Kod poczt |
00-576
|
Wojewodztwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 522 74 79, 22 522 73 34
|
Fax |
22 522 74 72
|
Internet |
www.litewska.edu.pl
|
Regon |
00028896900000
|
E mail |
dzp.spdsk@litewska.edu.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
12
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
|
Wiedza |
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 3 dostawy tego samego rodzaju (tj. dostawa środków czystościowych) o wartości łącznej brutto minimum 20 000,00 zł. Ponadto zgodnie z pkt. 14 SIWZ - Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
|
Potencjal |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
|
Zdolne |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
|
Sytuacja |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Zgodnie z pkt 15 lit. A ust 2 SIWZ w celu potwierdzenia spełniania Warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć: Wykaz wykonanych dostaw, o których mowa w pkt 11.1.2. SIWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie- wg Załącznika Nr 5 do SIWZ.
Ponadto zgodnie z pkt 15 lit. E SIWZ do oferty należy dołączyć:
1. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy- wg Załącznika Nr 3 do SIWZ.
2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy- wg Załącznika Nr 7 do SIWZ
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku:
1)wystąpienia okoliczności siły wyższej, takich jak w szczególności: pożar, powódź, niszczące działanie wiatru, gradobicie, uderzenie pioruna, upadek statku powietrznego, które to okoliczności przyczyniłyby się do opóźnienia wykonania świadczenia Wykonawcy- przedłużenie terminu na wykonanie świadczenia Wykonawcy stosownie do przyczynienia się okoliczności siły wyższej do opóźnienia,
2)określonych w § 2 ust. 4 umowy i w sposób tam przewidziany, przy czym Wykonawca zobowiązuje się zawrzeć odpowiedni aneks do umowy
3)obniżenia ceny płaconej przez Zamawiającego lub innych zmian korzystnych dla Zamawiającego
4)niewykorzystania wartości umowy określonej w § 2 ust. 1 Umowy, w terminie określonym w § 10 ust. 1- w takim wypadku Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy.
5)zmiany przepisów prawa lub istotnych z uwagi na działalność dla Zamawiającego stosunków umownych;
6)zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz państwowych;
7)zmiany producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał się z produkcji - przy cenie nie większej niż w niniejszej umowie;
8)dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego niniejszą umową w przypadku, gdy wystąpi przejściowy brak całości lub części produktu z przyczyn leżących po stronie producenta;
9)jeżeli Wykonawca dostarczający przedmiot zamówienia zmienił dane firmy (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.) możliwe jest sporządzenie aneksu do umowy zmieniającego dane firmy;
2.Dopuszcza się zmianę umowy w stosunku do treści oferty w zakresie przedmiotowym, tj. zastąpienia produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku zaprzestania wytwarzania produktu, pod warunkiem, że odpowiednik przy tej samej cenie będzie równoważny z oferowanym.
3.Zmiana umowy może dotyczyć ponadto sposobu konfekcjonowania produktu i wielkości opakowania wprowadzonych przez podmiot odpowiedzialny (producenta).
4.W każdym z powyższych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
www.spdsk.edu.pl
|
Spec war |
Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie,
ul. Marszałkowska 24, 00 - 576 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, pok. Nr 4 lub 5
|
Data skl |
24/09/2014
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie,
ul. Marszałkowska 24, 00 - 576 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych(Budynek Administracji Szpitala), pok. Nr 4 lub 5
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Inne dok potw |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia: 1. Ulotek informacyjnych lub folderów o każdym oferowanym produkcie, potwierdzających spełnianie warunków zawartych w SIWZ. Ulotka / folder powinna zawierać informację na temat sposobu użycia oferowanego produktu oraz jego składu chemicznego oraz być sporządzana w jęz. polskim.
2. Oświadczenia, że Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wraz z pierwszą dostawą instrukcji dla każdego oferowanego produktu (w jęz. polskim) dotyczącej możliwości jego magazynowania i przechowywania - wg Załącznika Nr 9 do SIWZ.
3. Oświadczenia, że Wykonawca posiada aktualne Karty Charakterystyki dla produktów biobójczych oraz substancji czynnych wchodzących w skład produktu biobójczego i przedstawi je na każde żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni od daty otrzymania wezwania. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie trwania umowy do powiadomienia Zamawiającego o wszelkich aktualizacjach informacji zawartych w kartach charakterystyki dla produktów biobójczych oraz substancji czynnych wchodzących w skład produktu biobójczego - wg Załącznika Nr 10 do SIWZ (o ile dotyczy).
4. Oświadczenia Wykonawcy, że produkty zawarte w ofercie są dopuszczone do obrotu na terenie RP i posiadają stosowne certyfikaty lub atesty dopuszczające ich stosowanie zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej - wg Załącznika Nr 11 do SIWZ.
5. Oświadczenia Wykonawcy, że preparaty zaoferowane w zakresie poz. 1, 2, 3, 4, 5, 10, 11, 12 są obojętne wobec mytej powierzchni, nie niszczą jej i nie powodują zarysowań, są przebadane dermatologicznie, cechują się brakiem toksyczności wobec osób pracujących z preparatem i osób przebywających w mytym pomieszczeniu, wykazują się brakiem ujemnego wpływu na środowisko i ulegają biodegradacji - wg Załącznika Nr 12 do SIWZ.
6. Oświadczenia, że Wykonawca zobowiązuje się (w razie wystąpienia potrzeby ze strony Zamawiającego) do wyregulowania dozownika w sprzęcie myjącym, w celu zapewnienia najlepszej skuteczności preparatów do zmywarek gastronomicznych - wg Załącznika Nr 13 do SIWZ (dotyczy pozycji 16, 17, 18).
|