Usługa na sprzedaż i dostawę pomocy dydaktycznych do Zespołu Szkół w Przykonie na potrzeby projektu Program rozwojowy Konopnicka - szkołą równych szans Nr POKL.09.01.02-30-061/12, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet IX. Działanie 9.1. Poddziałanie 9.1.2.
Publication date | 2014-09-12 |
End date | 2014-09-19 11:00:00 |
Instytucja | Zespół Szkół w Przykonie |
Miejscowość | Przykona |
Województwo | wielkopolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 304956 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 391621006 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa na sprzedaż i dostawę pomocy dydaktycznych do Zespołu Szkół w Przykonie na potrzeby projektu Program rozwojowy Konopnicka - szkołą równych szans Nr POKL.09.01.02-30-061/12, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zamówienie będzie dokonywane w podziale na części: CZĘŚĆ 1 - Pomoce biurowe dla uczniów CZĘŚĆ 2 - Pomoce biurowe dla logopedy, psychologa oraz surdopedagoga CZĘŚĆ 3 - Pomoce biurowe dla nauczycieli CZĘŚĆ 4 - Pomoce dydaktyczne dla logopedy CZĘŚĆ 5 - Pomoce dydaktyczne dla psychologa CZĘŚĆ 6 - Pomoce dydaktyczne dla nauczycieli OpisWykonawca jest zobowiązany sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu pomoce dydaktyczne niezbędne do prowadzenia zajęć w ramach projektu Program rozwojowy Konopnicka - szkołą równych szans Nr POKL.09.01.02-30-061/12, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.Wszystkie pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku w placówkach oświatowych.Wykonawca jest zobowiązany sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu pomoce dydaktyczne niezbędne do prowadzenia zajęć w ramach projektu Program rozwojowy Konopnicka - szkołą równych szans Nr POKL.09.01.02-30-061/12, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Wszystkie pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku w placówkach oświatowych.Wykonawca jest zobowiązany sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu pomoce dydaktyczne niezbędne do prowadzenia zajęć w ramach projektu Program rozwojowy Konopnicka - szkołą równych szans Nr POKL.09.01.02-30-061/12, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Wszystkie pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku w placówkach oświatowych.Wykonawca jest zobowiązany sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu pomoce dydaktyczne niezbędne do prowadzenia zajęć w ramach projektu Program rozwojowy Konopnicka - szkołą równych szans Nr POKL.09.01.02-30-061/12, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Wszystkie pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku w placówkach oświatowych.Wykonawca jest zobowiązany sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu pomoce dydaktyczne niezbędne do prowadzenia zajęć w ramach projektu Program rozwojowy Konopnicka - szkołą równych szans Nr POKL.09.01.02-30-061/12, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Wszystkie pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku w placówkach oświatowych.Wykonawca jest zobowiązany sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu pomoce dydaktyczne niezbędne do prowadzenia zajęć w ramach projektu Program rozwojowy Konopnicka - szkołą równych szans Nr POKL.09.01.02-30-061/12, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Wszystkie pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku w placówkach oświatowych. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Zespół Szkół w Przykonie |
Ulica | ul. Szkolna 4A |
Nr domu | 4A |
Miejscowosc | Przykona |
Kod poczt | 62-731 |
Wojewodztwo | wielkopolskie |
Tel | 063 279 17 21 |
Fax | 063 279 17 21 |
Internet | www.przykona.edu.pl |
Regon | 31161599100000 |
E mail | gimprzykona@szkola.wp.pl |
Czy obowiazkowa | Nie |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: jednostka budżetowa |
Rodzaj zam inny | jednostka budżetowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 6 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 20/12/2014 |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone zgodnie z rozdziałem VI SIWZ według zasady spełnia/nie spełnia warunek. Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli będzie to wynikać w sposób jednoznaczny z treści przedstawionych oświadczeń i dokumentów. |
Wiedza | Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone zgodnie z rozdziałem VI SIWZ według zasady spełnia/nie spełnia warunek. Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli będzie to wynikać w sposób jednoznaczny z treści przedstawionych oświadczeń i dokumentów. |
Potencjal | Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone zgodnie z rozdziałem VI SIWZ według zasady spełnia/nie spełnia warunek. Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli będzie to wynikać w sposób jednoznaczny z treści przedstawionych oświadczeń i dokumentów. |
Zdolne | Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone zgodnie z rozdziałem VI SIWZ według zasady spełnia/nie spełnia warunek. Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli będzie to wynikać w sposób jednoznaczny z treści przedstawionych oświadczeń i dokumentów. |
Sytuacja | Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone zgodnie z rozdziałem VI SIWZ według zasady spełnia/nie spełnia warunek. Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli będzie to wynikać w sposób jednoznaczny z treści przedstawionych oświadczeń i dokumentów. |
Oswiadczenie potwierdzenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Dok podm zag 3 | Tak |
Inne dokumenty | wypełniony i podpisany projekt umowy - załącznik nr 7 do SIWZ |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | A |
Spec www | www.przykona.edu.pl |
Spec war | Zespół Szkół w Przykonie, ul. Szkolna 4A, 62-731 Przykona, pokój nr 21. |
Data skl | 19/09/2014 |
Godz skl | 11:00 |
Miejsce | Zespół Szkół w Przykonie, ul. Szkolna 4A, 62-731 Przykona, pokój nr 21. |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Projekt Program rozwojowy Konopnicka - szkołą równych szans Nr POKL.09.01.02-30-061/12, współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. |
Czy uniewaznienie | Nie |