Dostawa oprogramowania zamawianego na potrzeby laboratoriów środowiskowych składających się na realizowany przez PSW im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej projekt pn. Regionalne Centrum Badań Środowiska, Rolnictwa i Technologii Innowacyjnych EKO-AGRO-TECH

Publication date 2014-09-12
End date 2014-09-19 09:00:00
Instytucja Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Miejscowość Biała Podlaska
Województwo lubelskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 305288 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa oprogramowania zamawianego na potrzeby laboratoriów środowiskowych składających się na realizowany przez PSW im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej projekt pn. Regionalne Centrum Badań Środowiska, Rolnictwa i Technologii Innowacyjnych EKO-AGRO-TECH

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Ulica ul. Sidorska 95/97
Nr domu 95/97
Miejscowosc Biała Podlaska
Kod poczt 21-500
Wojewodztwo lubelskie
Tel 83 344 99 00
Fax 83 344 99 50
Internet www.pswbp.pl
Regon 03031070500000
E mail r.olczuk@pswbp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 29/09/2014
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie
Wiedza Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie
Potencjal Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty Oprócz w/w dokumentów do oferty należy załączyć: 1. Wypełniony formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. O ile nie wynika to ze złożonych dokumentów do oferty należy załączyć pełnomocnictwo potwierdzające umocowanie osoby lub osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy. Zaleca się załączenie wraz z pełnomocnictwem dokumentów potwierdzających umocowanie osoby lub osób udzielających pełnomocnictwa (np.: zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej lub wypis krajowego rejestru sądowego). 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3.1. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów winno być dołączone do wniosku. 3.2. Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika. 3.3. Przepisy i wymagania dotyczące niepodlegania wykluczeniu z udziału w postępowaniu stosuje się odpowiednio do każdego Wykonawcy. 3.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczące każdego z tych Wykonawców są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub pełnomocnika. 3.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację niniejszego zamówienia zobowiązani będą do zawarcia między sobą umowy cywilno-prawnej. Umowa musi być zawarta na czas trwania Umowy. Niezwłocznie, po zawiadomieniu o wyborze oferty, ale co najmniej na 3 dni przed terminem podpisania Umowy, Wykonawcy muszą przedstawić Zamawiającemu umowę, opisującą przyjętą formę prawną oraz określającą zakres obowiązków każdego z Wykonawców przy realizacji umowy, w oryginale. 3.6. Umowa, o której mowa wyżej musi być podpisana przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. W umowie tej Wykonawcy wyznaczą spośród siebie Pełnomocnika upoważnionego do zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę. Pełnomocnik upoważniony będzie także do wystawiania faktur, przyjmowania płatności od Zamawiającego i do przyjmowania poleceń na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie realizujących umowę.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji gdy ulegnie zmianie umowa nr POPW.01.03.00-06-009/12-00 w zakresie wskazanych przez Instytucje Pośredniczącą albo Zamawiającego, lub zaistnieją zmiany wynikające samej realizacji umowy nr POPW.01.03.00-06-009/12-00 mające wpływ na przedmiot i warunki umowy zawartej z Wykonawcą. Zmiana postanowień umowy może dotyczyć m.in. zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia, terminu realizacji itp., w takiej sytuacji zmianie ulegnie umowa w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji umowy nr POPW.01.03.00-06-009/12-00 i zmiana taka zostanie wprowadzona do umowy w formie aneksu. 2. Wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (jak np. klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, pożar itp.) Zmiana postanowień umowy może dotyczyć m.in. zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia terminu realizacji itp., w takiej sytuacji zmianie ulegnie umowa w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji umowy nr POPW.01.03.00-06-009/12-00 i zmiana taka zostanie wprowadzona do umowy w formie aneksu. 3. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zaprzestania sprzedaży oferowanego programu, jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili złożenia oferty. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od producenta informacji dotyczącej daty zaprzestania produkcji oferowanego programu i zaoferować w zamian program o identycznych lub wyższych parametrach technicznych i funkcjonalności w zakresie wskazanym w SIWZ oraz przedstawić na piśmie propozycje zmian w zakresie specyfikacji technicznej i funkcjonalnej w stosunku do specyfikacji technicznej i funkcjonalnej określonej w opisie przedmiotu zamówienia. Zmiana postanowień umowy może dotyczyć m.in. zmiany wynagrodzenia (jedynie obniżenia), terminu realizacji itp., w takiej sytuacji zmianie ulegnie umowa w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji umowy nr POPW.01.03.00-06-009/12-00 i zmiana taka zostanie wprowadzona do umowy w formie aneksu. Zmiana programu, jego wersji, funkcjonalności lub parametrów oferowanego programu na identyczne lub wyższe nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy i zostanie dokonana po pisemnej akceptacji funkcjonalności i parametrów przez Zamawiającego. 4. Wystąpienia problemów finansowych po stronie Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych. Zmiana postanowień umowy może dotyczyć m.in. zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia terminu realizacji itp., w takiej sytuacji zmianie ulegnie umowa w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji umowy nr POPW.01.03.00-06-009/12-00 i zmiana taka zostanie wprowadzona do umowy w formie aneksu. 5. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 6. Zmiany osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia, zarówno ze strony Zamawiającego, jak i Wykonawcy, zmiana danych teleadresowych, zmiany osób reprezentujących strony itp. podobne zmiany nie stanowią istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy.
Kryt cena A
Spec www bip.pswbp.pl
Spec war Sekcja Zamówień Publicznych Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej pok. nr 3, ul. Sidorska 105A, 21 -500 Biała Podlaska, r.olczuk@pswbp.pl
Data skl 19/09/2014
Godz skl 09:00
Miejsce Kancelaria Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej przy ul. Sidorskiej 95/97, 21 -500 Biała Podlaska.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Przedmiot niniejszego postępowania współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania I.3 Wspieranie innowacji Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013, projekt pt.: Regionalne Centrum Badań środowiska, rolnictwa i technologii innowacyjnych EKO-AGRO-TECH umowa nr POPW.01.03.00-06-009/12-00.
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)