DOSTAWA DRUKAREK DO DRUKOWANIA PASKÓW POSTĘPU LOTÓW W SYSTEMIE PEGASUS_21

Publication date 2014-09-15
End date 2014-09-29 11:00:00
Instytucja Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 305352 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 302321108, 301921136
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek stanowiących element składowy systemu kontroli ruchu lotniczego PEGASUS_21 (P-21) wraz z materiałami eksploatacyjnymi (tonery)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
Ulica ul. Wieżowa 8
Nr domu 8
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02-147
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 574 62 44
Fax 22 574 63 59
Internet www.pansa.pl
Regon 14088677100000
E mail zp@pansa.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Państwowa osoba prawna
Rodzaj zam inny Państwowa osoba prawna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 21
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). 3. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj. w: 3.1. pieniądzu; 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie); 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie Zamawiającego); 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek Zamawiającego: - Bank Gospodarstwa Krajowego, Aleje Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa - rachunek 03 1130 1017 0025 0094 4820 0013. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w budynku Zamawiającego, Al. Krakowska 4/6, 02-284 Warszawa, w kancelarii - pokój 007 lub umieścić w osobnej kopercie - opisanej wadium - postępowanie nr AWZ-2225-7/72/2014 dołączonej do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 3, beneficjentem takich dokumentów musi być Polska Agencja Żeglugi Powietrznej ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia). W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy asortymentu równoważnego spełniają wymagania Zamawiającego, określone w SIWZ, Wykonawca przedstawi wraz z ofertą: 1. w przypadku zaoferowania równoważnych drukarek: - oświadczenie z firmy INDRA SISTEMAS o spełnieniu warunku kompatybilności oferowanego sprzętu (wymienionego z nazwy) z systemem Pegasus_21 i braku konieczności ponownej certyfikacji systemu Pegasus_21 ze strony PAŻP w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego, 2. w przypadku zaoferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek: - Dokumenty potwierdzające, iż oferowany asortyment będzie wytwarzany w systemie zarządzania jakością zgodnym z ISO 9001 i ISO 14001 lub równoważnymi. - Szczegółowa specyfikacja oferowanego produktu potwierdzająca, że oferowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do asortymentu określonego przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. - Ocenę wykonaną przez niezależny ośrodek w oparciu o zintegrowane standardowe testy np. ASTM F1856, ASTM F2036 oraz o instrukcję oceny tonerów STMC z uwzględnieniem wydajności, jakości obrazu i szczelności tonerów. - Poświadczenie producenta sprzętu o dopuszczeniu zaoferowanych równoważnych materiałów eksploatacyjnych o możliwości stosowania bez utraty gwarancji na urządzenia - Listę materiałów eksploatacyjnych równoważnych wg wzoru: ,Oznaczenie materiału eksploatacyjnego oferowanego (kod), Oznaczenie oryginalne producenta OEM (kod), Kod Kreskowy (liczbą), Wydajność oferowanego tonera, Wydajność oryginalnego tonera, Lista urządzeń do jakich pasuje oferowany materiał eksploatacyjny - Oświadczenie następującej treści: Oświadczam, że oferowane w ofercie materiały eksploatacyjne są odpowiednie dla danego rodzaju sprzętu i będą w pełni współpracowały z nim, w przypadku awarii z winy dostarczonego materiału eksploatacyjnego zobowiązuję się do naprawy urządzenia w autoryzowanym serwisie i pokrycia w całości szkód, jakie awaria ta spowodowała, oraz że wszelkie wymagane ekspertyzy związane z oceną kwestionowanych, a dostarczonych przeze mnie materiałów eksploatacyjnych przeprowadzę na własny koszt
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www www.pansa.pl
Spec war Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, Al. Krakowska 4/6, 02-284 Warszawa, Dział Zamówien Publicznych, pok. 213
Data skl 29/09/2014
Godz skl 11:00
Miejsce Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, Al. Krakowska 4/6, 02-284 Warszawa, pok. 007 - Kancelaria
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści oferty, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności gdy: 1. gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy, 2. wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian do sposobu realizacji Przedmiotu Umowy, gdy konieczność ta wyniknie w trakcie realizacji Umowy i której nie można było przewidzieć przed jej zawarciem lub zachodzi możliwość zastosowania lepszych wyrobów lub rozwiązań technologicznych a zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego i nie skutkuje zwiększeniem wynagrodzenia. 3. wystąpienia zdarzenia o charakterze siły wyższej, które uniemożliwiałoby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony Umowy zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania Umowy. Dla celów zawieranej Umowy siłą wyższą jest zdarzenie o charakterze nadzwyczajnym, którego nie można było przewidzieć, ani mu zapobiec pomimo dołożenia należytej staranności w momencie podpisania Umowy, 4. jeżeli poszczególne postanowienia Umowy okażą się nieważne lub niewykonalne nie narusza to ważności pozostałych postanowień. Nieważne lub niewykonalne postanowienia zostaną zastąpione postanowieniem, które w sposób prawnie dopuszczalny jak najbardziej zbliżone jest do woli Stron wyrażonej w Umowie i które jest wykonalne

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)