Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
|
Ulica |
ul. Bialska 104/118
|
Nr domu |
104
|
Nr miesz |
118
|
Miejscowosc |
Częstochowa
|
Kod poczt |
42-200
|
Wojewodztwo |
śląskie
|
Tel |
034 3673753
|
Fax |
034 3651756
|
Internet |
www.szpitalparkitka.com.pl
|
Regon |
00128105300000
|
E mail |
szp@data.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Adres dyn zak |
-
|
Rodzaj zam |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
3
|
Czy wariant |
Tak
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
12
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Wiedza |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Potencjal |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Zdolne |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Sytuacja |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawca składa:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1) - 4) ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ.
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty:
1) Oświadczenia wymagane i opisane w Załączniku Nr 2 do SIWZ formularzach asortymentowo-cenowych dla części Nr 1,2,3.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Kryt cena |
A
|
Czy aukcja |
Tak
|
Aukcja dod info |
AUKCJA ELEKTRONICZNA:
1. Jeżeli w postępowaniu złożone zostaną co najmniej 3 oferty nie podlegające odrzuceniu po dokonaniu oceny złożonych ofert, w celu wyboru najkorzystniejszej oferty, przeprowadzona zostanie aukcja elektroniczna. W toku aukcji elektronicznej stosowane będzie jedynie kryterium ceny.
2. Sposób oceny ofert w toku aukcji elektronicznej będzie obejmował przeliczanie postąpień na punktową ocenę oferty, z uwzględnieniem punktacji otrzymanej przed otwarciem aukcji. W toku aukcji punktacja będzie przeliczana do 8 miejsca po przecinku. Oferta w toku aukcji jest składana w wartości brutto, podobnie jak w fazie przed aukcją. Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę, zobowiązany jest przesłać Zamawiającemu w terminie 2 dni roboczych od daty zakończenia aukcji poprawioną w wyniku udziału w aukcji ofertę - formularz asortymentowo-cenowy (z cenami jednostkowymi), jako skan w formacie PDF oraz
w formacie xls, podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy - na adres: szp@data.pl. Cena oferty musi być taka sama jak ostateczna cena zaproponowana w aukcji. Zmiany w formularzu asortymentowo-cenowym/ofercie mogą dotyczyć jedynie cen poprawianych w wyniku udziału w aukcji. Niedopuszczalna jest jakakolwiek zmiana w opisie przedmiotu zamówienia.
3. Warunki przeprowadzania aukcji zostaną przekazane w zaproszeniu zgodnie z art. 91b ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji Wykonawców:
1) Wykonawcy, których oferty nie podlegają odrzuceniu zostaną dopuszczeni do aukcji i otrzymają od Zamawiającego wraz z zaproszeniem poufne identyfikatory, komplety login-hasło, umożliwiające im zalogowanie do systemu aukcyjnego EPP (www.soldea.pl).
2) Przed przystąpieniem do aukcji Wykonawcy przeprowadzają proces rejestracji.
3) Dokonanie procesu rejestracji jest warunkiem koniecznym udziału w aukcji.
4) Wykonawca ma możliwość przeprowadzenia rejestracji od momentu otrzymania wraz z zaproszeniem poufnego identyfikatora. W toku rejestracji Wykonawca testuje posiadany podpis elektroniczny.
5) Zaproszenia do udziału w aukcji elektronicznej, zawierające, między innymi, poufne identyfikatory, zostaną przekazane Wykonawcom przez Zamawiającego drogą elektroniczną, na adres e-mail Wykonawcy, wskazany w ofercie (w formularzu oferty, oświadczeniu rejestracyjnym).
6) Fakt otrzymania od Zamawiającego drogą elektroniczną zaproszeń, Wykonawcy potwierdzają Zamawiającemu niezwłocznie faxem na numer: 34 367 37 53 lub adres e-mail: szp@data.pl, bez względu na decyzję o udziale w aukcji.
5. Wymagania techniczne urządzeń informatycznych użytych do udziału w aukcji elektronicznej, zapewniające stabilne współdziałanie z platformą EPP:
a) komputer klasy PC, system operacyjny: Windows 2000/XP/VISTA/7,
b) stabilny dostęp do internetu bez pośrednictwa serwera Proxy,
c) przeglądarka internetowa: Internet Explorer 5.5 lub wyższy, FireFox, Google Chrome,
d) zainstalowany program Java (bezpłatny),
e) bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany ważnym kwalifikowanym certyfikatem,
f) wszelkie aktualne i szczegółowe informacje dotyczące w/w warunków Wykonawca znajdzie na stronie www.soldea.pl w dziale Platforma przetargowa oraz w instrukcjach postępowania udostępnianych wraz z zaproszeniem do elektronicznego składania ofert.
6. UWAGA: dla Wykonawców nie posiadających bezpiecznego podpisu elektronicznego.
Posiadanie przez Wykonawcę ważnego bezpiecznego podpisu elektronicznego jest warunkiem koniecznym udziału w aukcji.
Czas potrzebny do nabycia bezpiecznego podpisu elektronicznego może wahać się w granicach 3-5 dni.
Informacji i pomocy w zdobyciu wymaganego podpisu może udzielić Operator, który będzie administrował aukcją.
7. Adres strony, na której będzie prowadzona aukcja: http://www.soldea.pl.
|
Spec www |
www.szpitalparkitka.com.pl
|
Spec war |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im.Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie, ul. Bialska 104/118,42-200 Częstochowa,budynek D,II piętro, pokój 310
|
Data skl |
25/09/2014
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im.Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie, ul.
Bialska 104/118,42-200 Częstochowa,budynek D,II piętro, pokój 356
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia(dalej SIWZ)będzie dostępna na stronie internetowej
Zamawiającego: www.szpitalparkitka.com.pl. Na tej stronie Zamawiający będzie również zamieszczał pytania i
odpowiedzi, SIWZ, odwołania dot. treści ogłoszenia oraz postanowień SIWZ,ogłoszenie o wyborze
najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy , a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes prawny w uzyskaniu
danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów
ustawy -Prawo zamówień publicznych, na podstawie art.180 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r- Prawo
zamówień publicznych( Dz. U. z 2013 r., poz. 907,984,1047,1473) (stan prawny na dzień 24 grudnia 2013r)
przysługuje odwołanie wyłącznie wobec czynności:1)opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków
udziału postępowaniu;2)wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia;3) odrzucenia oferty
odwołującego; W odniesieniu do odwołań zastosowanie mają następujące przepisy wykonawcze do ustawy
Prawo zamówień publicznych, tj.: a) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 marca 2010 r. w sprawie
regulaminu postępowania przy rozpoznawaniu odwołań (Dz. U. Nr 48, poz. 280 z późn. zm., Dz.U. 2013 r
poz.232). b) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 15 marca 2010 r. w sprawie wysokości oraz
sposobu pobierania wpisu od odwołania oraz rodzajów kosztów w postępowaniu odwoławczym i sposobu ich
rozliczania (Dz. U. Nr 41, poz. 238)
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zgodnie z zapisami §8 wzoru umowy Załącznika Nr 5 do SIWZ.
|