Wykonanie usługi modernizacji oraz serwisowania systemu zasilania awaryjnego Szefostwa Służby Hydrometeorologicznej SZ RP
Publication date | 2014-09-16 |
End date | 2014-09-25 10:00:00 |
Instytucja | Jednostka Wojskowa nr 4198 |
Miejscowość | Warszawa |
Województwo | mazowieckie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 197023 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 314300009, 313100002, 312243005, 312241003, 453151009, 453312211, 453112002 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie usługi modernizacji oraz serwisowania systemu zasilania awaryjnego Szefostwa Służby Hydrometeorologicznej SZ RP 1.Przegląd i modernizacja elementów instalacji i osprzętu sieci energetycznej zasilanej z centralnego UPSa 1)Sprawdzenie i przełączenie obwodów wszystkich faz zasilacza w celu równomiernego rozłożenia obciążeń. 2)Wymiana tablic z zestawem zabezpieczeń w klasie C zalecanych dla zabezpieczeń antyprzepięciowych, antyporażeniowych oraz zamontowanie w rozdzielnicach kontrolek obecności faz, kontrola sprawności uziemienia dla zasilania elektroniki w pomieszczeniu nr 25 -serwerownia- i korytarzu bud. nr 2 K0030 3)Przegląd i dostosowanie istniejącego okablowania w poszczególnych pomieszczeniach SSH SZ RP zgodnie z obowiązującymi normami 4)Montaż i modernizacja instalacji elektrycznej z rozdzielnicami -z rezerwą na rozbudowę o 30% - polegająca na a)wymianie gniazd elektrycznych na gniazda podwójne z kluczem b)montaż instalacji, gniazd podwójnych naściennych zabezpieczonych kluczem -budynek nr 2 i budynek nr 4 - w pomieszczeniach nr 2 i 13 należy zamontować zabezpieczenia antyprzepięciowe i antyporażeniowe w ilości jeden komplet zabezpieczeń na cztery gniazda sieci gwarantowanej. 5)Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z pomiarami z przeprowadzonej modernizacji. 2.Wymiana zasilacza UPS na spełniający poniżej opisane wymagania, nie gorsze niż: a.moc min. 40kVA b.wymagana technologia: True On-line - z podwójną konwersją- , ilość faz - trzy fazy wejściowe i trzy fazy wyjściowe -Wejście-Wyjście- trójfazowe 5-cio przewodowe -TN-S- Parametry napięcia wejściowego: 300~477V, THDi - współczynnik zniekształceń harmonicznych- <5% c.Parametry napięcia wyjściowego: 3x400-230V ± 1%, 50Hz ±0,1% d.Asymetria napięcia przy symetrycznym obciążeniu: ±1% e.Asymetria napięcia przy 100% niesymetrycznym obciążeniu: ±1% f.Urządzenie powinno być wyposażone w komunikacyjny wyświetlacz LCD z odczytem parametrów elektrycznych wejścia/wyjścia i komunikatów o stanie pracy UPS g.Zasilacz UPS powinien posiadać min. 2 sloty do zainstalowania kart SNMP w wersji IPv4 lub IPv6 h.Możliwość przyłączenia agregatu prądotwórczego do przygotowanego przyłącza. i.sprawdzanie obecności napięcia sieci 230V 3.Oprogramowanie zarządzające pracą PC-serwer w sieci LAN pracujące w systemach Windows XP, 7, 8, Linux zapewni funkcje a.możliwość definiowania komunikatów generowanych w systemie nadzorowania pracy UPSa oraz w SMSach b.monitorowanie zasilacza UPS za pomocą przeglądarki internetowej w czasie rzeczywistym c.zdalne wyłączanie stacji roboczych z określeniem priorytetu ważności stacji, z możliwością deklarowania czasów wyłączenia d.wysyłanie informacji o awariach pocztą elektroniczną, e.komunikowanie się z zasilaczem UPS za pomocą protokołu SNMP -z wykorzystaniem adapterów SMTP ze złączem sieciowym w dwóch osobnych sieciach LAN i dedykowanego oprogramowania- f.konfiguracja warunków wyzwalania alarmu przez uprawnionego użytkownika, g.analiza danych oraz zarządzanie zdarzeniami, historia zdarzeń. 4.Całodobowy monitoring w sieci LAN dla pomieszczeń UPS i Serwerowni: a.monitoring klimatu -wilgotność, temperatura, czujnik zalania- b.wymiana zamka szyfrowego i klawiatury, montaż czujnika otwarcia drzwi wejściowych do UPSa c.montaż panelu sygnalizacyjnego połączonego za pomocą dedykowanego okablowania w pomieszczeniu nr 1A -bud. nr 2 K0030- o funkcjonalności umożliwiającej: wyzwolenie alarmu dźwiękowego, prezentację informacji o statusie pracy zasilacza-praca normalna, praca na baterii, przejście zasilacza na BAYPASS, awaria zasilacza- 5.Bateria akumulatorów powinna być dobrana na czas podtrzymania 240 minut przy nominalnym obciążeniu 40kVA i końcowym napięciu rozładowania ogniwa max 1,7V przy temperaturze 25°C -do oferty dołączyć obliczenia doboru baterii- a.Baterie umieszczone na stojakach, z zapewnieniem łatwej obsługi baterii podczas serwisów okresowych bądź wymiany pojedynczych baterii b.Baterie akumulatorów muszą składać się z ogniw tego samego typu -w miarę możliwości pochodzących z tej samej serii produkcyjnej- c.Projektowana żywotność baterii min. 10- lat -przy temperaturze 20°C- d.Do oferty dołączyć kartę katalogową oferowanej baterii. 6.Wszelkie prace realizowane przez Wykonawcę nie mogą spowodować przerw w zasilaniu dłuższych niż 30 min., oraz muszą być uzgodnione zawczasu z Użytkownikiem. 7.Odbiór i utylizacja akumulatorów i elektroniki sterującej istniejącego UPSa -za pisemnym potwierdzeniem odbioru- 8.Remont pomieszczenia UPS -ścian i sufitu- w zakresie: demontaż paneli ściennych, uzupełnienie tynków wewnętrznych zwykłych kat. III, zmycie starych farb, gruntowanie, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi oraz wymiana opraw oświetleniowych na nowe oprawy rastrowe 4x18 9.Doposażenie pomieszczenia UPS w klimatyzator o mocy 5 kW do pracy ciągłej -dodatkowy-redundantny- zamontowany w pomieszczeniu UPSa, klimatyzator powinien włączać się po przekroczeniu wcześniej ustalonej temperatury progowej. Odprowadzenie skroplin z klimatyzatora do kanalizacji. Zabezpieczenia nadprądowe klimatyzacji -również obecnie istniejącej- w klasie A zamontowane w pomieszczeniu 10.Wyłącznik awaryjny EPO - montaż przed głównym wejściem do budynku 11.Wyposażenie UPS w zewnętrzny By-Pass umożliwiający bezprzerwowe ręczne przełączenie zasilania z UPS na zasilanie z sieci energetycznej miejskiej instalacji wewnętrznej -obejście elektroniki UPSa- 12.Wykonawca powinien przedstawić procedury serwisowania elementów i podzespołów centralnego UPSa z uwzględnieniem czasookresów kontroli parametrów i wymiany koniecznych podzespołów oraz ceny części po okresie gwarancyjnym po wykonaniu modernizacji. 13.Certyfikowane szkolenie w -SSH SZ RP ul. Leśna 02-800 Warszawa- wymiarze 8 godzin z obsługi, administracji i podstawowej diagnostyki zasilacza i akumulatorów dla 10 osób w dwóch terminach, terminy zostaną uzgodnione z Użytkownikiem. 14.Zagwarantowanie dostępu do części - w okresie eksploatacji zasilacza -min. 7 lat po zakończeniu gwarancji- 15.Gwarancja na elementy instalacji i elektroniki, akumulatory 36 m-cy 16.Stopień ochrony min IP 20; 17.Posiadany certyfikat CE na urządzenia i osprzęt teletechniczny zastosowany w budowie systemu zasalania 18.Wszelkie prace muszą być wykonywane zgodnie z obowiązującymi zasadami i przepisami BHP i ppoż. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia i SIWZ, znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1bltr.wp.mil.pl |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Jednostka Wojskowa nr 4198 |
Ulica | ul. Żwirki i Wigury 1C |
Nr domu | 1C |
Miejscowosc | Warszawa |
Kod poczt | 00-909 |
Wojewodztwo | mazowieckie |
Tel | 022 6821316 |
Fax | 022 6821316 |
Internet | www.1bltr.wp.mil.pl |
Regon | 01008894930000 |
E mail | zampubl@sp.mil.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: Jednostka Wojskowa 4198 |
Rodzaj zam inny | Jednostka Wojskowa 4198 |
Rodz zam | U |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 60 |
Zaliczka | Nie |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | A |
Spec www | www.1bltr.wp.mil.pl |
Spec war | Jednostka Wojskowa 4198, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 50, pok. 4 |
Data skl | 25/09/2014 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Jednostka Wojskowa 4198, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 51, Kancelaria |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | nie dotyczy |
Czy uniewaznienie | Nie |
Uprawnienie | Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia |
Wiedza | Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia |
Potencjal | Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia |
Zdolne | Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia |
Sytuacja | Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 9 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 5 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Dok podm zag 3 | Tak |
Dok podm zag 4 | Tak |
Dok podm zag 5 | Tak |
Inne dokumenty | 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z z 2013 r. poz. 907z późn. zm.) - załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej (art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych) - załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (poświadczenia - referencje). Zamawiający wymaga co najmniej dwóch dowodów wykonania przedmiotu zamówienia zgodnych z powyższym zakresem. Zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ 10. Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego co najmniej III stopnia o klauzuli TAJNE,, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r., nr 182, poz. 1228) oraz Instrukcją Bezpieczeństwa Przemysłowego, stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ 11.Wykaz osób (pracowników), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ 12. Uproszczony kosztorys ofertowy na wykonana usługę, z uwzględnieniem zastosowanych materiałów i urządzeń - podane nazwy producentów, typ/model urządzeń i materiałów, ceny jednostkowe, wartości ogólne netto, brutto, stawki VAT i kwoty VAT ( (na podstawie Opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ). 13. Specyfikacje techniczną zasilacza UPS, określonego w Opisie przedmiotu zamówienia w pkt. 2 14. Oświadczenie Wykonawcy o przeprowadzonej wizji lokalnej w miejscu planowanej wykonania usługi i zapoznaniu się z warunkami w jakich przeprowadzone będą prace. 15. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty |