Przeprowadzenie działań promujących Projekt pn. : Modernizacja infrastruktury zapewniającej dostęp do portów w Świnoujściu i Szczecinie - oznakowanie nawigacyjne.

Publication date 2014-09-16
End date 2014-09-29 10:30:00
Instytucja Urząd Morski w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 197071 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 793422005, 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje opracowanie koncepcji kampanii, wdrożenie i koordynację wszelkich działań w jej ramach oraz przekazanie praw autorskich do wszystkich projektów przygotowanych w celu realizacji kampanii. Wykonawca zrealizuje kampanię na terenie województwa zachodniopomorskiego zgodnie z opracowaną przez siebie strategią. Strategia musi zawierać hasło, linię graficzną wraz z uzasadnieniem, ogólny opis planowanej kampanii uwzględniający wszystkie opisane poniżej działania.
Opracowanie linii graficznej obejmuje swym zakresem:
- reklamę na autobusach i tramwajach,
- stronę internetową,
- gadżety reklamowe wg listy zawartej w opisie przedmiotu zamówienia,
- reklamę wielkoformatową (siatkę reklamową),
- reklamę na promach.
Przy realizacji kampanii promocyjnej mogą być również wykorzystane zasoby fotograficzne posiadane przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Morski w Szczecinie
Ulica pl. Stefana Batorego 4
Nr domu 4
Miejscowosc Szczecin
Kod poczt 70-207
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 091 4403423, 4403523
Fax 091 4403441
Regon 00014501700000
E mail zamowienia@ums.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak www.ums.gov.pl
Rodzaj zam Administracja rządowa terenowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2015
Zaliczka Nie
Uprawnienie 1. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust.1, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 4) Informację Wykonawcy że nie należy do grupy kapitałowej - Załącznik nr 7 do SIWZ art. 26 ust 2 d. W przypadku, gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. nr 50 poz. 331 z póz. zm.) zobowiązany jest złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną 5) Wykaz części prac powierzonych Podwykonawcom - Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza udział Podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany wskazać części zamówienia, które powierzy Podwykonawcom, W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 6) Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat (2011 - 2013), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca musi wykazać, że zrealizował co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnych). Aby spełnić ten warunek, usługi na które powołuje się Wykonawca muszą być ukończone, a wartość każdej usługi musi być równa lub większa od kwoty 250.000,00 zł brutto. W przypadku podania wartości usług w walutach innych niż złoty, Wykonawcy zobowiązani są do dokonania przeliczenia ich wartości na złote, według średniego kursu NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych. Wykonawca musi załączyć do oferty Poświadczenie (referencje), potwierdzające należyte wykonanie minimum dwóch usług, polegających na przygotowaniu i przeprowadzeniu działań (kampanii) promocyjnych o wartości, co najmniej 250.000,00 zł każda usługa, wymieniona w Załączniku nr 3. W przypadku składania oferty wspólnej, Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 7) Wykonawca, który wygra postępowanie zobowiązany będzie do przedłożenia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości sumy gwarancyjnej nie niższej niż 50.000.00 zł - nie później niż w dniu podpisania umowy. Polisa lub inny dokument musi obowiązywać przez cały okres trwania realizacji zamówienia. 8) Pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale III pkt 1 SIWZ; Tylko w przypadku składania oferty wspólnej 9) W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ (art. 26 ust.2b ustawy Pzp). W celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że, mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 3. Ponadto Wykonawcy muszą dołączyć do oferty następujące dokumenty: (w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument) 1) Ofertę cenową (Formularz oferty) , zgodnie z Rozdziałem I pkt 4 SIWZ; 2) Informację sporządzoną na piśmie, dotyczącą zaproponowanego sposobu realizacji przedmiotu zamówienia wraz z zapewnieniem spełnienia wymogów jakościowych poszczególnych elementów oferty, sprecyzowanych w Rozdziale XIV - Opis przedmiotu zamówienia. 4. Oferty, które nie będą zawierały dokumentów, o których mowa w pkt 3 niniejszego Rzdziału zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2) ustawy Pzp
Wiedza jak wyżej
Potencjal jak wyżej
Zdolne jak wyżej
Sytuacja jak wyżej
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www www.ums.gov.pl
Spec war Urząd Morski w Szczecinie, Zespół ds. Zamówień Publicznych, pokój nr 110, Plac Batorego 4, 70-203 Szczecin
Data skl 29/09/2014
Godz skl 10:30
Miejsce Urząd Morski w Szczecinie, Zespół ds. Zamówień Publicznych, pokój nr 110, Plac Batorego 4, 70-203 Szczecin
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)