Dostawa i montaż wyposażenia komputerowego i audiowizualnego w ramach realizacji projektu pn. Tarnobrzeski Park Przemysłowo- Technologiczny

Publication date 2014-09-16
End date 2014-09-30 10:00:00
Instytucja Prezydent Miasta Tarnobrzega
Miejscowość Tarnobrzeg
Województwo podkarpackie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Komputery osobiste,
  • Serwery sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 307648 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 301212005, 302131006, 386521001, 488210009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zadanie częściowe nr 1: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego szt. 1:
Opis: Urządzenie wielofunkcyjne A4/A3 kolorowe do skanowania, drukowania, kserowania i faksowania.
Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zadanie częściowe nr 2: Dostawa komputerów typu notebook szt. 19
Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zadanie częściowe nr 3: Dostawa projektorów szt. 3
Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zadanie częściowe nr 4: Dostawa sprzętu sieciowego
Opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja serwerów, macierzy dyskowych, UPSów, szafy serwerowej, urządzeń monitorujących środowisko pracy serwerów, przełączników sieciowych, punktów dostępowych, routera, kontrolera sieci bezprzewodowej, osprzętu pomocniczego, systemów operacyjnych, oprogramowania do backupu serwerów oraz stacji roboczych, oprogramowania do wirtualizacja środowiska pracy.
Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Opis

Urządzenie wielofunkcyjne A4/A3 kolorowe do skanowania, drukowania, kserowania i faksowania.
Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..Dostawa komputerów typu notebook szt. 19.
Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Dostawa projektorów szt. 3
Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Dostawa sprzętu sieciowego
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja serwerów, macierzy dyskowych, UPSów, szafy serwerowej, urządzeń monitorujących środowisko pracy serwerów, przełączników sieciowych, punktów dostępowych, routera, kontrolera sieci bezprzewodowej, osprzętu pomocniczego, systemów operacyjnych, oprogramowania do backupu serwerów oraz stacji roboczych, oprogramowania do wirtualizacja środowiska pracy.
Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Prezydent Miasta Tarnobrzega
Ulica ul. Kościuszki 32
Nr domu 32
Miejscowosc Tarnobrzeg
Kod poczt 39-400
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 015 8226570
Fax 015 8222504
Internet www.tarnobrzeg.pl
Regon 83041350900000
E mail strategia@tarnobrzeg.tpnet.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Opis oferowanych urządzeń potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów określonych przez zamawiającego.
Inne dokumenty 1) Oferta wypełniona zgodnie z wzorem zawartym w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) Dla zadania częściowego nr 4 należy dołączyć wypełniony Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z Informacjami o nazwie producenta, nazwie produktu lub numerze katalogowym nadanym przez producenta dla oferowanych produktów.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej: a) zmiana terminu umowy - w przypadku: - niedotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.). - niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy jest konsekwencją opóźnienia przez Zamawiającego w realizacji prac koniecznych do prawidłowego odbioru (przyjęcia) przedmiotu umowy. W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty. b) zmiana terminu płatności- w przypadku: - ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych c) zmiana w sposobie realizacji zamówienia polegająca na: zmianie osób, podwykonawców, partnerów konsorcjum i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych. d) zmiana wynagrodzenia: - zmiana urzędowej stawki podatku VAT, 2. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych pkt.1 okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
Kryt cena A
Spec www http://www.grontmij.pl/zamowienia/Pages/Zam%C3%B3wieniapubliczne.aspx
Spec war Grontmij Polska Sp. z o.o. oddział w Rzeszowie ul. Lubelska 29, 35-233 Rzeszów.
Data skl 30/09/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta Tarnobrzeg, 39-400 Tarnobrzeg, ul. Mickiewicza 7..
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)