rozbudowa i udoskonalenie naukowej infrastruktury informatycznej

Publication date 2014-09-17
End date 2014-09-25 09:30:00
Instytucja Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 309780 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 480000008, 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

rozbudowa i udoskonalenie naukowej infrastruktury informatycznej; poniżej 207 tyś. euro

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
Ulica ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15
Nr domu 15
Miejscowosc Gliwice
Kod poczt 44-101
Wojewodztwo śląskie
Tel 032 2789171, 2789172, 2789193,
Fax 032 2789197, 2789198
Internet www.io.gliwice.pl
Regon 00028836600028
E mail przetargi@io.gliwice.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Instytut Badawczy
Rodzaj zam inny Instytut Badawczy
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 7
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku w oparciu o złożone oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postepowaniu stanowiący załącznik do siwz
Wiedza Wykonawca wykaże się posiadaniem wiedzy i doświadczenia rozumianymi jako wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej : a) dla zadań 1,2 - co najmniej jedną dostawę oprogramowania komputerowego zrealizowaną dla instytucji naukowych lub jednostek ochrony zdrowia, b) dla zadań 4,5,6,7 - co najmniej jedną dostawę urządzenia komputerowego, c) dla zadania 3 - co najmniej dwóch zakończonych dostaw z wdrożeniem systemu w sektorze biobankowania oraz co najmniej dwóch zakończonych dostaw z wdrożeniem oferowanego systemu w jednostkach naukowych, o wartości co najmniej 60.000,00 zł netto każda 2.1) Wykonawca udokumentuje realizację przedmiotu zamówienia poprzez złożenie wykazu dostaw. Na potwierdzenie, że dostawy zostały wykonane należycie Wykonawca dostarczy dowody. Dowodami tymi są: 1) poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków ofert; 2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1; 3) w przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w Wykazie dostaw zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej; 4) w razie konieczności, szczególnie, gdy Wykaz dostaw lub dowody, o których mowa powyżej budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu. Zgodnie z art. 26 ust. 2b, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu na termin składania ofert, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
Potencjal Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku w oparciu o złożone oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postepowaniu stanowiący załącznik do siwz
Zdolne Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku w oparciu o złożone oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postepowaniu stanowiący załącznik do siwz
Sytuacja Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku w oparciu o złożone oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postepowaniu stanowiący załącznik do siwz
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy I. do projektu umowy dla wszystkich zadań : I.1 Zmiana umownego terminu realizacji przedmiotu umowy może wystąpić wyjątkowo jedynie w wypadku działania siły wyższej, za którą Strony będą uważać nagłe zdarzenie, niezależne od Stron, których Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem niniejszej umowy, a których działanie uniemożliwia wykonanie umowy zgodnie z terminem określonym w umowie. I.2. Wysokość wynagrodzenia wyjątkowo może zostać zmieniona wyłącznie w razie ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, czego Strony nie zdołały przewidzieć w czasie zawarcia umowy I.II.1. Z zastrzeżeniem pkt. 2 poniżej, zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której zawarto niniejszą umowę. I.II.2. Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza jednak możliwość zmiany w treści niniejszej umowy jedynie w następujących przypadkach: 1) zmiany jakości (na wyższą) zaoferowanego przedmiotu umowy, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, określonej w § 3 ust. 1 umowy, 2) możliwości skorygowania ceny brutto na podstawie stosownego dokumentu w przypadku zmian przepisów podatkowych (stawka podatku VAT). I.II. 3. Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od niniejszej umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w przypadku rażącego naruszenia postanowień umownych, w szczególności: 1) opóźnienia w rozpoczęciu wykonywania niniejszej umowy, skutkującego niemożnością zrealizowania przedmiotu umowy w terminie określonym w umowie, 2) wadliwego lub sprzecznego z umową wykonania przedmiotu umowy. II. do projektu umowy dla zad. 5,6,7 i 3 w zakresie dostawy zamrażarek
Kryt cena A
Spec www www.io.gliwice.pl
Spec war siedziba Zamawiającego; Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok. 2.001
Data skl 25/09/2014
Godz skl 09:30
Miejsce siedziba Zamawiającego; Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok. 2.001
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Przedmiot zamówienia finansowany jest ze źródła UE NCBiR Nr umowy POIG.02.03.01-00-040 13 (SYSCANCER) pt. Zintegrowany system informatyczny wspomagający badania nad nowotworami pochodzenia środowiskowego 2. Realizację umowy podzielono na etapy, których wykonanie, odbiór i rozliczenie nastąpi najpóźniej w niżej określonych terminach: Zad. 1,2,4-7 - do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 30.11.2014r., Zad. 3 - do 2 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 30.11.2014r. (obejmuje dostawę, wdrożenie i szkolenie - jeśli dotyczy) 3. nr sprawy nadany przez Zamawiającego: DO DZ-381-1-95 14
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)