ZAKUP MEBLI CZĘŚĆ IV: zakup i dostawa wraz z montażem, sprzątnięciem opakowań oraz rozstawieniem regałów magazynowych dla Urzędu Transportu Kolejowego

Publication date 2014-09-17
End date 2014-09-26 10:00:00
Instytucja Urząd Transportu Kolejowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Regały biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 309872 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 391311000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ZAKUP MEBLI CZĘŚĆ IV: zakup i dostawa wraz z montażem, sprzątnięciem opakowań oraz rozstawieniem regałów magazynowych dla Urzędu Transportu Kolejowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, przewidywaną liczbę zamawianego asortymentu, minimalne wymagania, funkcjonalności oraz parametry, jakie spełniać muszą ww. wraz z informacjami oraz innego rodzaju obowiązków nakładanych na Wykonawcę zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, zwany dalej OPZ, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Opis zasad oraz warunków szczegółowych realizacji umowy, zawiera wzór umowy, będący Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Transportu Kolejowego
Ulica ul. Chałubińskiego 4
Nr domu 4
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-928
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 6301880
Fax 22 6301891
Internet www.utk.gov.pl
Regon 01548143300000
E mail tga@utk.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy co do których nie ma podstaw do wykluczenia z postępowania wskazanych w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2 Ustawy PZP oraz spełniający jednocześnie następujące warunki: posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności i czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie analizy ofert, oświadczeń oraz informacji ustalonych przez Zamawiającego.
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy co do których nie ma podstaw do wykluczenia z postępowania wskazanych w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2 Ustawy PZP oraz spełniający jednocześnie następujące warunki: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie analizy ofert, oświadczeń oraz informacji ustalonych przez Zamawiającego.
Potencjal O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy co do których nie ma podstaw do wykluczenia z postępowania wskazanych w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2 Ustawy PZP oraz spełniający jednocześnie następujące warunki: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie analizy ofert, oświadczeń oraz informacji ustalonych przez Zamawiającego.
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy co do których nie ma podstaw do wykluczenia z postępowania wskazanych w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2 Ustawy PZP oraz spełniający jednocześnie następujące warunki: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie analizy ofert, oświadczeń oraz informacji ustalonych przez Zamawiającego.
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy co do których nie ma podstaw do wykluczenia z postępowania wskazanych w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2 Ustawy PZP oraz spełniający jednocześnie następujące warunki: znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie analizy ofert, oświadczeń oraz informacji ustalonych przez Zamawiającego.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Oświadczenie Wykonawcy, że: oferowany przedmiot zamówienia spełnia warunki określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia z załącznika nr 1 do SIWZ, w tym, w szczególności dostarczony przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, oraz objęty jest gwarancją producenta, potwierdzoną przez oryginalne karty gwarancyjne; oraz, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia warunki zgodności wynikające z wszelkich, powszechnie obowiązujących, określonych przepisami prawa norm na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, w tym zakresie.
Inne dokumenty Ilustrowane karty katalogowe produktów zawierające wymiary produktów i ich zdjęcia (lub szczegółowe rysunki techniczne, opisy) oraz nazwę producenta potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia minimalne parametry określone przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia w zał. nr 1 do SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje, w celu należytego wykonania przedmiotu umowy, możliwość zmiany jej postanowień w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w tym zmianę: ostatecznego terminu wykonania przedmiotu umowy, zmianę przedmiotu umowy, zasad wypłaty wynagrodzenia, wysokości wynagrodzenia, sposobu odbioru towaru o ile zostanie spełniony jeden z następujących warunków: w sytuacji zaistnienia siły wyższej, gdy konieczność zmiany jest spowodowana zaistnieniem niezawinionych przez Wykonawcę lub/oraz Zamawiającego okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym w § 1 ust. 2 niniejszej umowy, utraty przez Zamawiającego źródła finansowania zamówienia w całości lub części, a także w przypadku przesunięcia źródeł finansowania zamówienia, zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa lub zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej normy powodującej konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do przedmiotu zamówienia; zmiana ustawowej stawki podatku VAT lub innych obiektywnych obciążeń podatkowych. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w §6 ust. 1 niniejszej umowy okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. Ewentualna zmiana umowy nastąpi z uwzględnieniem wpływu, jaki wywiera wystąpienie okoliczności uzasadniającej modyfikację na dotychczasowy kształt zobowiązania umownego. Niezależnie od powyższego, ceny jednostkowe określone w załączniku nr 1 do umowy (oferta Wykonawcy), nie mogą ulec zmianie na niekorzyść Zamawiającego przez okres obowiązywania umowy.
Kryt cena A
Spec www www.utk.gov.pl
Spec war Urząd Transportu Kolejowego, ul. Chałubińskiego 4, 00-928 Warszawa
Data skl 26/09/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Biuro Administracyjno-Finansowe Urząd Transportu Kolejowego, ul. Chałubińskiego 4, 00-928 Warszawa, pok. nr 401A
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)