Dostawa mebli biurowych wraz z ich montażem w pomieszczeniach docelowych biurowych nadleśnictwa Manowo w Manowie 54 budynek administracyjny nr inw.105/00001.

Publication date 2014-09-20
End date 2014-10-01 10:15:00
Instytucja Nadleśnictwo Manowo
Miejscowość Manowo
Województwo
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Tablice,
  • Siedziska,
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Biurka i stoły,
  • Systemy aktowe,
  • Meble komputerowe,
  • Wieszaki na odzież,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Tapety papierowe i inne okładziny ścienne,
  • Figurki, ozdoby, ramy do fotografii lub zdjęć oraz lustra,
  • Wyroby szklane,
  • Maty,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 200413 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 391131008, 391211007, 391212008, 391321007, 391341001, 391360004, 391413005, 391411003, 391412004, 391111004, 391130007, 392993007, 397111000, 397131004, 395320002, 301950002, 301921703, 441910005, 392981008, 392982009, 391900000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Obejmuje on dostawę i montaż następujących mebli wg wykazu poniżej:
Przedmiot zamówienia podany w opisie (załącznik nr 5b):
1. Biurko narożne- 20 szt.
2. Kontener-15 szt.
3. Szafa aktowa-56 szt.
4. Nadstawka-66 szt.
5. Szafa aktowo-ubraniowa-11 szt.
6. Dostawka konferencyjna z nogą podpierającą-4 szt.
7. Szafka niska-13 szt.
8. Biurko proste-3 szt.
9. Stolik okolicznościowy-4 szt.
10. Szafka pod ksero-2 szt.
11. Szafa ubraniowa-8 szt.
12. Krzesło biurowe-24 szt.
13. Krzesło konferencyjne-19 szt.
14. Fotel konferencyjny-33 szt.
15. Biurko gabinetowe-1 szt.
16. Przystawka do biurka gabinetowego-1 szt.
17. Dostawka konferencyjna-1 szt.
18. Nadstawka-5 szt.
19. Kontener gabinetowy-1 szt.
20. Szafa z drzwiami szklanymi-4 szt.
21. Szafa aktowa-1 szt.
22. Kontener z przedłużonym blatem-7 szt.
23. Lada-1 szt.
24. Kontener podbiurkowy-1 szt.
25. Szafka z drzwiami szklanymi-1 szt.
26. Szafa gospodarcza trzydrzwiowa-1 szt.
27. Foteliki-2 szt.
28. Półka - 2 szt.
29. Dostawka do biurka-4 szt.
30. Stół konferencyjny-11 szt.
31. Stół konferencyjny-2 szt.
32. Regał otwarty-1 szt.
33. Szafka z drzwiami przesuwnymi-1 szt.
34. Szafka gospodarcza - sekretariat-1 szt.
35. Krzesło z techno rattanu z poduszką-4 szt.
36. Stół-1 szt.
37. Kanapa z techno rattanu-1 szt.
38. Szafki gospodarcze-2 szt.
39. Zabudowa kuchenna - poddasze-1 szt.
39-1. Stół kuchenny-1 szt.
39-2. Krzesła kuchenne - 5 sztuk:
40. Zabudowa kuchenna - parter - 1 sztuka
41. Chłodziarko-zamrażarka - 1 sztuka
42. Chłodziarko-zamrażarka pod zabudowę - 2 sztuki
43. Zmywarka 60 pod zabudowę - 1 sztuka
44. Zmywarka 45 pod zabudowę - 2 sztuki
45. Zlewozmywak - 2 sztuki
46. Tablica korkowa informacyjna - 1 sztuka
47. Mata zabezpieczająca podłoże przed zniszczeniem pod fotele
biurowe - 26 sztuk
48. Wieszak ubraniowy drewniany, 6 ramion - 3 sztuki
49. Dekoracja ścienna w formie małego obrazu (cegiełka)-3 szt.
50. Dekoracja ścienna w formie średniego obrazu (cegiełka)-1 szt.
51. Dekoracja ścienna w formie b. dużego obrazu (cegiełka)- 6 szt.
52. Ramki na zdjęcia i dyplomy - 30 sztuk
53. Belki dekoracyjne drewniane bejcowane imitujące stare drewno
-11 m2.
54. Zabudowa ściany wieszakiem - 1 sztuka
55. Szafki łazienkowe na parterze w łazience dla niepełnosprawnych
- 2 sztuki
56. Szafka pod umywalkę na piętrze - 1 sztuka
57. Lustro łazienkowe - 3 sztuki
58. Tabliczka z piktogramem - 4 sztuki
59. Tabliczka przydrzwiowa informacyjna z nazwiskiem - 29 sztuk
60. Tablica informacyjna zbiorcza - 1 sztuka
61. Tabliczka przydrzwiowa informacyjna - 7 sztuk

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Nadleśnictwo Manowo
Ulica Manowo 54
Nr domu 54
Miejscowosc Manowo
Kod poczt 76-015
Tel 094 3183291
Fax 094 3183281
Regon 33004410500000
E mail manowo@szczecinek.lasy.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Skarb Państwa PGL Lasy Panstwowe
Rodzaj zam inny Skarb Państwa PGL Lasy Panstwowe
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Informacja o zamówieniach uzupełniających zgodnie z Art.67.1 ust.7. Zamawiający przewidział udzielenie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy.
Czas D
Data zak 20/11/2014
Wadium Zamawiający przewidział wpłatę wadium w wysokości 4 000 złotych (cztery tysięcy złotych). 14.1 Wadium może być wnoszone w terminie do składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: 14.2 Pieniądzu 14.3 Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 14.4 Gwarancjach bankowych 14.5 Gwarancjach ubezpieczeniowych 14.6 Poręczeniach udzielanych przez podmioty których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz.1158 z póź.zm.) 14.7 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wykonawcy wskazany przez zamawiającego w BGŻ Koszalin 95 2030 0045 1110 0000 0048 4850. Termin wpłaty wadium uważa się za zachowany, jeżeli przed otwarciem ofert, kwota wadium znajdzie się na koncie zamawiającego. 14.8 Wniesione wadium zamawiający przechowuje na rachunku bankowym i zwraca niezwłocznie jeżeli: - upłynął termin związania ofertą - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesione zostało zabezpieczenie należytego wykonania umowy - zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a odwołania zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia 14.9 Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnienia przetargu, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza oraz na wniosek wykonawcy Który: - wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert - został wykluczony z postępowania - którego oferta została odrzucona 14.10 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie Art.46 ust.1 jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14.11 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14.12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy 14.13 Zamawiający zatrzyma też wadium o sytuację wynikającą z art.46 ust.4a ustawy pzp. Dokumenty z pkt.14.3 - 14.6 wnosi się w postaci oryginałów.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Nie dotyczy uprawnień. Na etapie podpisywania umowy należy przedłożyć zaświadczenie o działalności.
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca winien wykazać, że wykonał minimum dwie podobne dostawy mebli o wartości minimum 200tys. złotych netto w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej z zakresu stolarstwa i prawidłowo ukończone. (zał.nr.2)
Potencjal O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia. (zał.nr 6)
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć oświadczenie(zał.nr 10).
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w chwili składania oferty przedłożył informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w chwili składania ofert posiadał na rachunku bankowym kwotę, co najmniej 150 tys. zł lub posiadał zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 150 tys. zł. Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - przy czym suma ubezpieczenia nie może być niższa od kwoty min. 100 tys. zł. W razie przedłożenia informacji z kilku banków /rachunków/ informacje te muszą pochodzić z tego samego dnia i tej samej godziny. Wartość środków powinna być podana w PLN. W wypadku innych walut należy przyjąć przelicznik równy średniemu rocznemu kursowi Europejskiego Banku Centralnego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę (np. konsorcjum) wszystkie powyższe warunki muszą być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców - załącznik nr 8.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykaz dostaw mebli w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy mebli zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej stolarskiej i prawidłowo ukończone, o wartości łącznej minimum 200 000zł netto, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej stolarskiej i prawidłowo ukończone. (załącznik nr 2).
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. W szczególności zmiana może dotyczyć sposobu realizacji umowy, osób odpowiedzialnych za realizację zadań. Dotyczy to sytuacji, gdy z różnych przyczyn nastąpi uzasadniona zmiana kierownika lub osób wskazanych w ofercie jako odpowiedzialnych za realizację zamówienia. Zmiana sposobu realizacji umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia prac dodatkowych niemożliwych do przewidzenia na etapie przygotowania zamówienia. Warunkiem takiej zmiany jest pisemna zgoda obu stron sporządzona w formie aneksu. Nie będzie to miało wpływu na przedłużenie terminu realizacji dostawy.
Kryt cena A
Spec www http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_manowo/zamowienia_publiczne
Spec war Bezpłatnie u Pana Piotra Nowaka w Nadleśnictwie Manowo w Manowie 54 w godz.8-14 po uprzednim zamówieniu telefonicznym lub ze strony internetowej.
Data skl 01/10/2014
Godz skl 10:15
Miejsce Sekretariat Nadleśnictwa Manowo w Manowie 54.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Nie dotyczy.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)