Publication date |
2014-09-22 |
End date |
2014-10-01 10:00:00 |
Instytucja |
Szpital Powiatowy w Chmielniku |
Miejscowość |
Chmielnik |
Województwo |
świętokrzyskie |
Branża |
- Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
- Produkty mleczarskie,
- Różne produkty spożywcze,
- Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
201141 / 2014 |
Document type |
ZP-400 |
Cpv code |
151000009, 155000003, 158100009, 158000006, 31425003 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Szpital Powiatowy w Chmielniku
|
Ulica |
ul. Kielecka 1-3
|
Nr domu |
1-3
|
Miejscowosc |
Chmielnik
|
Kod poczt |
26-020
|
Wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Tel |
41 3542136, 3542017 w.140, 150
|
Fax |
41 3542136
|
Internet |
www.szpital-chmielnik.pl
|
Regon |
00368011300000
|
E mail |
przetargi@szpital-chmielnik.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
7
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
12
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z wymogami art. 44 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych
|
Wiedza |
Posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust. 1 pkt.2 Pzp), tj. zapewnią termin dostawy:
Zadanie nr I - Mięso - 2 dni robocze od złożenia zamówienia w godz. 8.00 - 12.00
Zadanie nr II - Drób - 2 dni robocze od złożenia zamówienia w godz. 8.00 - 12.00
Zadanie nr III - Wyroby mięsne - 2 dni robocze od złożenia zamówienia w godz. 8.00 - 12.00
Zadanie nr IV - Artykuły spożywcze różne - 2 dni robocze od złożenia zamówienia w godz. 8.00 - 12.00
Zadanie nr V - Pieczywo - Dostawa pieczywa każdego dnia tygodnia z wyłączeniem niedziel, świąt i dni ustawowo wolnych od pracy w godz. 6.00 - 6.30.
Zadanie nr VI - Wyroby mleczarskie - Dostawa wyrobów mleczarskich każdego dnia tygodnia z wyłączeniem niedziel, świąt i dni ustawowo wolnych od pracy w godz. 6.00 - 6.30.
Zadanie nr VII - Jaja - Dostawa jaj jeden raz w tygodniu w dni robocze w godz. 8.00 - 12.00.
Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w dziale II pkt. 4.
|
Potencjal |
Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
|
Zdolne |
Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
1. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu na oferowane produkty wszystkich wymaganych przepisami prawa dopuszczeń do obrotu i zobowiązania do przedstawienia ich na każde wezwanie Zamawiającego.
2. Oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się do udostępnienia na żądanie Zamawiającego książki kontroli sanitarnej środka transportu - zapisy z przeprowadzonych zabiegów dezynfekcji pojazdu
|
Inne dokumenty |
1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana jako uprawniona do reprezentacji podmiotu zgodnie z dokumentacją rejestrową. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczęć udzielającego pełnomocnictwa i jego podpis (jeżeli dotyczy).
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający zastrzega sobie, że podana ilość przedmiotu zamówienia stanowi wielkość szacunkową, tym samym dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości dostaw w zależności od potrzeb bieżących Zamawiającego. Zmniejszenie nie może przekraczać 30% całkowitej wartości umowy.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w zakresie ilości asortymentu w trakcie realizacji umowy w ramach jej ogólnej wartości (zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych).
2.1. ilości poszczególnego asortymentu w trakcie realizacji umowy w ramach jej ogólnej
wartości,
2.2. przedłużenia końcowego terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania
jej ogólnej wartości w pierwotnym terminie,
3.2.1. przedłużenie końcowego terminu umowy odbędzie się stosownym aneksem na
okres nie dłuższy niż 2 miesiące,
2.3. zmiany ceny:
2.3.1. cena jednostkowa będzie mogła ulec zmianie na skutek zmiany stawek podatkowych
dla przedmiotu zamówienia, w takim przypadku zmianie ulega cena jednostkowa
brutto przy zachowaniu ceny jednostkowej netto,
2.3.2. cena jednostkowa będzie mogła ulec obniżeniu przez Wykonawcę w trakcie trwania
umowy,
2.4. wystąpienie o zmianę cen jednostkowych przez Wykonawcę musi odbyć się
z wyprzedzeniem, nie później niż 14 dni przed proponowaną datą zmiany cen,
2.5. zmiana umowy będzie możliwa jeżeli zajdzie obiektywna konieczność zmiany umowy
innego rodzaju niż wymienione w pkt. 2.1 - 2.3, pod warunkiem, że zmiana nie będzie
ingerować w treść przedmiotu zamówienia oraz wynagrodzenia,
2.6. zmiany wprowadzone do umowy będą obowiązywały po podpisaniu odpowiedniego
aneksu przez obie strony
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
www.szpital-chmielnik.pl
|
Spec war |
Szpital Powiatowy w Chmielniku ul. Kielecka 1-3 26-020 Chmielnik Dział Administracyjno - Techniczny
|
Data skl |
01/10/2014
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Szpital Powiatowy w Chmielniku ul. Kielecka 1-3 26-020 Chmielnik Dział Administracyjno - Techniczny..
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|