| Publication date |
2014-09-22 |
| End date |
2014-10-01 10:00:00 |
| Instytucja |
Szpital Powiatowy w Chmielniku |
| Miejscowość |
Chmielnik |
| Województwo |
świętokrzyskie |
| Branża |
- Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
- Produkty mleczarskie,
- Różne produkty spożywcze,
- Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
|
Szczegóły
|
| Numer ogłoszenia |
201141 / 2014 |
| Document type |
ZP-400 |
| Cpv code |
151000009, 155000003, 158100009, 158000006, 31425003 |
| Adres strony internetowej siwz |
|
| BZP |
Zobacz
|
| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Szpital Powiatowy w Chmielniku
|
| Ulica |
ul. Kielecka 1-3
|
| Nr domu |
1-3
|
| Miejscowosc |
Chmielnik
|
| Kod poczt |
26-020
|
| Wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
| Tel |
41 3542136, 3542017 w.140, 150
|
| Fax |
41 3542136
|
| Internet |
www.szpital-chmielnik.pl
|
| Regon |
00368011300000
|
| E mail |
przetargi@szpital-chmielnik.pl
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy czesci |
Tak
|
| Ilosc czesci |
7
|
| Czy wariant |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy uzup |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Czas mies |
12
|
| Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z wymogami art. 44 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych
|
| Wiedza |
Posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust. 1 pkt.2 Pzp), tj. zapewnią termin dostawy:
Zadanie nr I - Mięso - 2 dni robocze od złożenia zamówienia w godz. 8.00 - 12.00
Zadanie nr II - Drób - 2 dni robocze od złożenia zamówienia w godz. 8.00 - 12.00
Zadanie nr III - Wyroby mięsne - 2 dni robocze od złożenia zamówienia w godz. 8.00 - 12.00
Zadanie nr IV - Artykuły spożywcze różne - 2 dni robocze od złożenia zamówienia w godz. 8.00 - 12.00
Zadanie nr V - Pieczywo - Dostawa pieczywa każdego dnia tygodnia z wyłączeniem niedziel, świąt i dni ustawowo wolnych od pracy w godz. 6.00 - 6.30.
Zadanie nr VI - Wyroby mleczarskie - Dostawa wyrobów mleczarskich każdego dnia tygodnia z wyłączeniem niedziel, świąt i dni ustawowo wolnych od pracy w godz. 6.00 - 6.30.
Zadanie nr VII - Jaja - Dostawa jaj jeden raz w tygodniu w dni robocze w godz. 8.00 - 12.00.
Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w dziale II pkt. 4.
|
| Potencjal |
Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
|
| Zdolne |
Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
|
| Sytuacja |
Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dok podm zag 1 |
Tak
|
| Dok podm zag 2 |
Tak
|
| Dok podm zag 3 |
Tak
|
| Dok podm zag 4 |
Tak
|
| Dok podm zag 5 |
Tak
|
| Dok potw 5 |
Tak
|
| Inne dok potw |
1. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu na oferowane produkty wszystkich wymaganych przepisami prawa dopuszczeń do obrotu i zobowiązania do przedstawienia ich na każde wezwanie Zamawiającego.
2. Oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się do udostępnienia na żądanie Zamawiającego książki kontroli sanitarnej środka transportu - zapisy z przeprowadzonych zabiegów dezynfekcji pojazdu
|
| Inne dokumenty |
1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana jako uprawniona do reprezentacji podmiotu zgodnie z dokumentacją rejestrową. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczęć udzielającego pełnomocnictwa i jego podpis (jeżeli dotyczy).
|
| Niepelnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1. Zamawiający zastrzega sobie, że podana ilość przedmiotu zamówienia stanowi wielkość szacunkową, tym samym dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości dostaw w zależności od potrzeb bieżących Zamawiającego. Zmniejszenie nie może przekraczać 30% całkowitej wartości umowy.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w zakresie ilości asortymentu w trakcie realizacji umowy w ramach jej ogólnej wartości (zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych).
2.1. ilości poszczególnego asortymentu w trakcie realizacji umowy w ramach jej ogólnej
wartości,
2.2. przedłużenia końcowego terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania
jej ogólnej wartości w pierwotnym terminie,
3.2.1. przedłużenie końcowego terminu umowy odbędzie się stosownym aneksem na
okres nie dłuższy niż 2 miesiące,
2.3. zmiany ceny:
2.3.1. cena jednostkowa będzie mogła ulec zmianie na skutek zmiany stawek podatkowych
dla przedmiotu zamówienia, w takim przypadku zmianie ulega cena jednostkowa
brutto przy zachowaniu ceny jednostkowej netto,
2.3.2. cena jednostkowa będzie mogła ulec obniżeniu przez Wykonawcę w trakcie trwania
umowy,
2.4. wystąpienie o zmianę cen jednostkowych przez Wykonawcę musi odbyć się
z wyprzedzeniem, nie później niż 14 dni przed proponowaną datą zmiany cen,
2.5. zmiana umowy będzie możliwa jeżeli zajdzie obiektywna konieczność zmiany umowy
innego rodzaju niż wymienione w pkt. 2.1 - 2.3, pod warunkiem, że zmiana nie będzie
ingerować w treść przedmiotu zamówienia oraz wynagrodzenia,
2.6. zmiany wprowadzone do umowy będą obowiązywały po podpisaniu odpowiedniego
aneksu przez obie strony
|
| Kryt cena |
A
|
| Spec www |
www.szpital-chmielnik.pl
|
| Spec war |
Szpital Powiatowy w Chmielniku ul. Kielecka 1-3 26-020 Chmielnik Dział Administracyjno - Techniczny
|
| Data skl |
01/10/2014
|
| Godz skl |
10:00
|
| Miejsce |
Szpital Powiatowy w Chmielniku ul. Kielecka 1-3 26-020 Chmielnik Dział Administracyjno - Techniczny..
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Czy uniewaznienie |
Nie
|