na dostawę pomocy dydaktycznych
| Publication date | 2014-09-22 |
| End date | 2014-09-29 09:00:00 |
| Instytucja | Urząd Gminy |
| Miejscowość | Sławoborze |
| Województwo | zachodniopomorskie |
| Branża |
|
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 201377 / 2014 |
| Document type | ZP-400 |
| Cpv code | 391621006 |
| Adres strony internetowej siwz | |
| BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
| Pomoce dydaktyczne do zajęć plastycznych. Farby i podłoża do malowania zgodnie z SIWZ. Razem 53 pozycje. |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 1 |
| Nazwa | Urząd Gminy |
| Ulica | ul. Kolejowa 8 |
| Nr domu | 8 |
| Miejscowosc | Sławoborze |
| Kod poczt | 78-314 |
| Wojewodztwo | zachodniopomorskie |
| Tel | 094 3647559 |
| Fax | 094 3647559 |
| Internet | www.slawoborze.pl |
| Regon | 33090759000000 |
| E mail | ug@slawoborze.pl |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Dotyczy | 1 |
| Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
| Rodz zam | D |
| Czy czesci | Nie |
| Czy wariant | Nie |
| Czy dialog | Nie |
| Czy uzup | Nie |
| Czas | D |
| Data zak | 30/09/2014 |
| Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. |
| Zaliczka | Nie |
| Uprawnienie | Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. |
| Wiedza | Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. |
| Potencjal | Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. |
| Zdolne | Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. |
| Sytuacja | Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. |
| Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
| Dok grup kap 1 | Tak |
| Niepelnosprawne | Nie |
| Kod trybu | PN |
| Kryt cena | A |
| Spec www | http://www.zspslawoborze.pl |
| Spec war | w Zespole Szkół Publicznych, ul. Lipowa 19, 78-314 Sławoborze |
| Data skl | 29/09/2014 |
| Godz skl | 09:00 |
| Miejsce | w Zespole Szkół Publicznych, ul. Lipowa 19, 78-314 Sławoborze |
| Termin | Obowiązuje termin |
| Okres liczba dni | 30 |
| Inf dodat | Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego |
| Czy uniewaznienie | Tak |