Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
|
Ulica |
ul. Podgórna 7
|
Nr domu |
7
|
Miejscowosc |
Zielona Góra
|
Kod poczt |
65-057
|
Wojewodztwo |
lubuskie
|
Tel |
68 4565403, 4565404, 4565277
|
Fax |
68 4565404
|
Internet |
www.lubuskie.pl
|
Regon |
97077008900000
|
E mail |
przetargi@lubuskie.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas dni |
21
|
Wadium |
nie dotyczy
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku
|
Wiedza |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku
|
Potencjal |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ
2. Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121 - tekst jednolity), winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w niniejszym postępowaniu, w przypadku wystąpienia niżej podanych okoliczności:
a) zmiany warunków płatności,
b) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT,
c) przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy
d) zmiany Strony umowy - Wykonawcy
2. Zmiany, o których mowa mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, a w szczególności:
- w zakresie pkt. a i b - w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy, w szczególności dotyczących przepisów podatkowych, np. zmiany ustawowe podatku,
- w zakresie pkt. c - w - przypadku działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, - z powodu okoliczności siły wyższej np. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, - z powodu okoliczności, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, w szczególności w przypadku istotnej zmiany prawa tj. zmiany przepisów powszechnie obowiązujących, - z powodu okoliczności, które okażą się korzystne dla Zamawiającego w odniesieniu do konkretnego stanu faktycznego i całokształtu praw i obowiązków Zamawiającego wynikających z zawartej umowy, - z powodu przestojów i opóźnień leżących po stronie Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, - z powodów niezależnych od Wykonawcy np. zaprzestania produkcji, niemożności dostarczenia przedmiotów umowy i konieczności ich zmiany na analogiczne, z zastrzeżeniem że będą to produkty o niezgorszych parametrach i nie wyższej cenie w stosunku do oferty
- w zakresie pkt. d) - w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów
3. Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawcy. Jeśli Wykonawca korzystał z zasobów podwykonawcy na spełnienie warunków udziału w postepowaniu o których mowa w art. 22 ust.1 musi przedstawić dokumenty innego podwykonawcy spełniającego te warunki
4. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę umowy Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
www.bip.lubuskie.pl
|
Spec war |
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Departament Administracyjno - Gospodarczy
WYDZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra
|
Data skl |
01/10/2014
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Departament Administracyjno - Gospodarczy
KANCELARIA OGÓLNA
ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
1. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013
2. Termin wykonania zamówienia to 21 dni roboczych od dnia podpisania umowy
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|