Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby promocji projektu pn. Lubuski e-Urząd

Publication date 2014-09-22
End date 2014-10-01 10:00:00
Instytucja Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 314118 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby promocji projektu pn. Lubuski e-Urząd Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
2. Wykonawca dostarczy i wniesie materiały promocyjne, do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa w Zielonej Górze, przy Podgórnej 7. Wykonawca dostarczy materiały promocyjne na własny koszt
3. Wszystkie materiały promocyjne winny być fabrycznie nowe i właściwe opakowane

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Ulica ul. Podgórna 7
Nr domu 7
Miejscowosc Zielona Góra
Kod poczt 65-057
Wojewodztwo lubuskie
Tel 68 4565403, 4565404, 4565277
Fax 68 4565404
Internet www.lubuskie.pl
Regon 97077008900000
E mail przetargi@lubuskie.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 21
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121 - tekst jednolity), winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w niniejszym postępowaniu, w przypadku wystąpienia niżej podanych okoliczności: a) zmiany warunków płatności, b) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, c) przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy d) zmiany Strony umowy - Wykonawcy 2. Zmiany, o których mowa mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, a w szczególności: - w zakresie pkt. a i b - w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy, w szczególności dotyczących przepisów podatkowych, np. zmiany ustawowe podatku, - w zakresie pkt. c - w - przypadku działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, - z powodu okoliczności siły wyższej np. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, - z powodu okoliczności, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, w szczególności w przypadku istotnej zmiany prawa tj. zmiany przepisów powszechnie obowiązujących, - z powodu okoliczności, które okażą się korzystne dla Zamawiającego w odniesieniu do konkretnego stanu faktycznego i całokształtu praw i obowiązków Zamawiającego wynikających z zawartej umowy, - z powodu przestojów i opóźnień leżących po stronie Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, - z powodów niezależnych od Wykonawcy np. zaprzestania produkcji, niemożności dostarczenia przedmiotów umowy i konieczności ich zmiany na analogiczne, z zastrzeżeniem że będą to produkty o niezgorszych parametrach i nie wyższej cenie w stosunku do oferty - w zakresie pkt. d) - w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów 3. Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawcy. Jeśli Wykonawca korzystał z zasobów podwykonawcy na spełnienie warunków udziału w postepowaniu o których mowa w art. 22 ust.1 musi przedstawić dokumenty innego podwykonawcy spełniającego te warunki 4. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę umowy Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie
Kryt cena A
Spec www www.bip.lubuskie.pl
Spec war Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego Departament Administracyjno - Gospodarczy WYDZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra
Data skl 01/10/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego Departament Administracyjno - Gospodarczy KANCELARIA OGÓLNA ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 2. Termin wykonania zamówienia to 21 dni roboczych od dnia podpisania umowy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)