Dostawa kserokopiarek, podzespołów komputerowych, sprzętu informatycznego- IV części

Publication date 2014-09-23
End date 2014-10-02 11:00:00
Instytucja Departament Administracyjny MON
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 201787 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 301000000, 302161100, 302321407, 302321304, 386521101, 302331325
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kserokopiarek, podzespołów komputerowych, sprzętu informatycznego- IV części:
1) Część I - dostawa kserokopiarek formatu A3;
2) Część II - dostawa kserokopiarek formatu A4;
3) Część III - dostawa podzespołów komputerowych;
4) Część IV - dostawa sprzętu informatycznego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ

Opis

1. Dostawa kserokopiarek formatu A3 - 3 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ1. Dostawa kserokopiarek formatu A4 - 4 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZDostawa podzespołów komputerowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZDostawa sprzętu informatycznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Departament Administracyjny MON
Ulica Al. Niepodległości 218
Nr domu 218
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-911
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 6840086
Fax 22 6840642, 6874189
Internet http://bip.mon.gov.pl/
Regon 01487280600000
E mail mkucharska@mon.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Wadium 1. Każda oferta złożona na poszczególne części zamówienia musi być zabezpieczona wadium o wartości: 1) dla części I - 1.600,00 zł. (słownie złotych: jeden tysiąc sześćset), 2) dla części II - 1.000,00 zł. (słownie złotych: jeden tysiąc), 3) dla części III - 1.500,00 zł. (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset), 4) dla części IV - 2.000,00 zł. (słownie złotych: dwa tysiące). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: 16 1010 1010 0041 8313 9120 0000. 4. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert przed godz. 11.00 w pokoju nr 728 (do oferty należy załączyć kserokopię). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą; 2) termin obowiązywanie gwarancji; 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert przed godz. 11.00. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, oraz z zastrzeżeniem ust. 14 i 15. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zwraca wadium w przypadku zaistnienia dwóch przesłanek: - Wykonawca wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert oraz - Wykonawca złożył wniosek o zwrot wadium. Zamawiający uzna, że oświadczenia w przedmiocie wycofania oferty oraz zwrotu wadium zostały wniesione skutecznie, jeżeli zostaną złożone w formie pisemnej przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 15. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 3 Tak
Inne dokumenty W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca składa zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom, tj.:a)kopię lub potwierdzenie certyfikatu ISO9001, posiadane przez producenta, na produkcję proponowanych przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych (nie dotyczy materiałów oryginalnych) - dla części I, II, b)kopię lub potwierdzenie certyfikatu ISO14001, posiadane przez producenta, na produkcję proponowanych przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych (nie dotyczy materiałów oryginalnych) - dla części I, II, c)kopię lub potwierdzenie certyfikatu ISO 9001 oraz ISO 14001 producenta oferowanego plotera wielkoformatowego kolorowego rolowego 60 - dla części IV. Ponadto do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; 2) wypełniony i podpisany formularz cenowy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ, 3)dokument potwierdzający wniesienie wadium, 4)wypełniony i podpisany Załącznik nr 8 do SIWZ - dotyczy części I, II
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz określił warunki zmiany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Kryt cena A
Spec www http://bip.mon.gov.pl/
Spec war Ministerstwo Obrony Narodowej Departament Administracyjny al. Niepodległości 218 00-911 Warszawa
Data skl 02/10/2014
Godz skl 11:00
Miejsce Ofertę należy złożyć w Kancelarii Jawnej, mieszczącej się w Warszawie przy al. Niepodległości 218
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Wymagany termin realizacji: 1) część I oraz II - 30 dni od daty zawarcia umowy, 2) część III oraz IV - 21 dni od daty zawarcia umowy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)