Świadczenie usług utrzymywania czystości w jednostkach organizacyjnych Izby Celnej w Olsztynie
| Publication date | 2014-09-23 |
| End date | 2014-10-03 10:00:00 |
| Instytucja | Izba Celna w Olsztynie |
| Miejscowość | Olsztyn |
| Województwo | warmińsko-mazurskie |
| Branża |
|
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 202121 / 2014 |
| Document type | ZP-400 |
| Cpv code | 909100009, 909112008, 909113009, 906200000, 398000000, 337600005, 337119006 |
| Adres strony internetowej siwz | |
| BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
| Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości w obiektach i na terenach zewnętrznych jednostek organizacyjnych Izby Celnej w Olsztynie tj.: CZĘŚĆ 1 - pomieszczenia i plac Urzędu i Oddziału Celnego w Olsztynie. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług: 1)utrzymania czystości wewnątrz budynków Urzędu/Oddziału Celnego w Olsztynie, zlokalizowanych w Olsztynie przy ul. Składowej 5 oraz pomieszczeń biurowych wynajmowanych na potrzeby komórek organizacyjnych Izby Celnej w Olsztynie, zlokalizowanych przy ul. Składowej 5 2)utrzymania czystości na posesji, placu odpraw, parkingu i pasie zieleni, usytuowanych w sąsiedztwie budynków, o których mowa w pkt 1); 3)odśnieżania w okresie zimowym wraz z posypywaniem piachem, solą/mieszanką posesji, placu odpraw, parkingu, usytuowanych w sąsiedztwie budynków, o których mowa w pkt 1). Charakterystyka budynku: Wielkość powierzchni wewnętrznej biurowej wynosi odpowiednio: -1631 m2 (budynek Urzędu/Oddziału Celnego przy ul. Składowej 5) - dwupiętrowy budynek biurowy z dużą powierzchnią przeszklenia (122 okna + witryna), z pomieszczeniami biurowymi, zapleczem socjalnym i higieniczno - sanitarnym oraz dużą powierzchnią archiwalną; umycie szyb (jednorazowo - powierzchnia przeszklenia 164 m2) -85,60 m2 - pomieszczenia biurowe wynajmowane od Centrum Motoryzacyjnego (pok. nr 4 i 5 na parterze budynku zlokalizowanego przy ul. Składowej 5 - bez toalet i ciągów komunikacyjnych) - umycie szyb (jednorazowo - powierzchnia przeszklenia 14 m2 ). POWIERZCHNIA WEWNĘTRZNA POZOSTAŁA: Na terenie należącym do Urzędu Celnego znajduje się również budynek kontroli szczegółowej oraz budynek magazynowy, w których należy wykonywać dodatkowe prace okresowe: - dwa razy w tygodniu sprzątanie zaplecza sanitarnego, w tym: -pow. podłóg - 45 m2, -ilość umywalek - 6 szt. -ilość sedesów - 4 szt. -ilość pisuarów - 4 szt. -ilość kabin prysznicowych - 1 szt. - raz w roku (w kwietniu) umycie szyb, z powierzchnią przeszklenia 161 m2, - raz na kwartał sprzątanie (zamiatanie) powierzchni wewnętrznej 852 m2 . Koszty sprzątania powierzchni wewnętrznej pozostałej powinny być wliczone w cenę sprzątania pomieszczeń biurowych Urzędu i Oddziału Celnego w Olsztynie oraz pomieszczeń wynajmowanych. Powierzchnia zewnętrzna posesji wynosi 13507 m2- na posesji znajdują się: budynek biurowy Urzędu i Oddziału Celnego, budynek kontroli szczegółowej oraz budynek garażowy (8 boksów), magazynowy, zadaszony śmietnik, przenośna kabina sanitarna, parkingi samochodów ciężarowych i osobowych, chodniki, droga dojazdowa oraz teren zielony około 925 m2. CZĘŚĆ 2 - pomieszczenia i plac Urzędu i Oddziału Celnego w Elblągu Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług: 1)utrzymania czystości wewnątrz budynków Urzędu/Oddziału Celnego w Elblągu, zlokalizowanych w Elblągu przy ul. Warszawskiej 129A; 2)utrzymania czystości na posesji, placu odpraw, parkingu i pasie zieleni, usytuowanych w sąsiedztwie budynku, o którym mowa w pkt 1); 3)odśnieżania w okresie zimowym wraz z posypywaniem piachem, solą/mieszanką posesji, placu odpraw, parkingu, usytuowanych w sąsiedztwie budynku, o którym mowa w pkt 1). Charakterystyka budynków: Dwa budynki biurowe o łącznej powierzchni użytkowej 1110,44 m2, z czego jeden budynek dwukondygnacyjny z pomieszczeniami biurowymi i zapleczem socjalnym i higieniczno - sanitarnym oraz archiwum, dużą powierzchnią przeszkloną (ogółem 84 okna i 5 par drzwi wewn.), drugi budynek parterowy z pomieszczeniami biurowymi , zapleczem i archiwum, dużą powierzchnią przeszkloną ( ogółem 20 okien i 4 pary drzwi). Powierzchnia przeszkleń/okien do mycia - podawana jednostronnie: ok. 93 m2 Powierzchnia drzwi do mycia - podawana jednostronnie: ok. 118 m2 Podłogi: terakota/beton - ok. 437 m2, pcv - ok. 656 m2. Wykładzina dywanowa: ok. 100 m2 Ilość umywalek - 17 szt. Ilość sedesów - 16 szt. Ilość pisuarów - 6 szt. Ilość kabin prysznicowych - 3 szt. Ilość zlewów met. / zlewozmywaków - 2 szt. Ilość osób pracujących w budynku : ok. 110 Na terenie należącym do Urzędu Celnego znajduje się również budynek kontroli szczegółowej, w którym należy wykonywać dodatkowe prace okresowe: - raz w roku umycie szyb, z powierzchnią przeszklenia 28,8 m2, - raz na kwartał sprzątanie / czyszczenie powierzchni wewnętrznej 894,5 m2 . Koszty sprzątania raz na kwartał budynku kontroli szczegółowej oraz mycia okien raz w roku powinny być wliczone w cenę sprzątania pomieszczeń i placu Urzędu i Oddziału Celnego w Elblągu. POWIERZCHNIA ZEWNĘTRZNA Wielkość powierzchni zewnętrznej wynosi 13934,41 m2 - chodniki, utwardzony plac odpraw wraz z drogami komunikacyjnymi i rampą oraz tereny zielone około 7800 m2. CZĘŚĆ 3 - pomieszczenia i plac Oddziału Celnego w Iławie Przedmiotem zamówienia świadczenie usług: 1)utrzymania czystości wewnątrz budynku Oddziału Celnego w Iławie, zlokalizowanego w Iławie przy ul. Lubawskiej 12; 2)utrzymania czystości na posesji, placu odpraw, parkingu i pasie zieleni zlokalizowanych w sąsiedztwie budynku o którym mowa w pkt 1); 3)odśnieżania w okresie zimowym wraz z posypywaniem piachem, solą/mieszanką posesji, placu odpraw, parkingu, usytuowanych w sąsiedztwie budynku, o którym mowa w pkt 1); Wielkość powierzchni wewnętrznej wynosi 1035 m2. Jest to budynek biurowy IV kondygnacyjny, podpiwniczony, o zwartej bryle, ocieplony z dachem płaskim. Wysokość pomieszczeń standardowa. W piwnicy o pow. ok 254 m2 znajdują się: pom. techniczne, archiwum (składnica akt - 82,16 m2), magazyn na narzędzia, pom. do pobierania próbek oraz magazyn depozytowy o pow. ok. 90 m2 , w tym cały korytarz - 43 m2. W piwnicy znajduje się również toaleta, którą należy sprzątać co drugi dzień - 6,4 m2. Na II piętrze znajduje się sala narad o powierzchni 50,56 m2. W pozostałej części budynku znajdują się pomieszczenia biurowe z zapleczem higieniczno - sanitarnym/socjalnym. Charakterystyka: Powierzchnia przeszkleń/okien do mycia - podawana jednostronnie: ok. 184 m2 Powierzchnia drzwi do mycia - podawana jednostronnie: ok. 124 m2 Podłogi: terakota/beton - ok. 664 m2, pcv - ok. 175 m2. Wykładzina dywanowa/dywany: ok. 197 m2 Ilość umywalek - 13 szt. Ilość sedesów - 13 szt. Ilość pisuarów - 3 szt. Ilość kabin prysznicowych: 4 szt. Ilość zlewów met. / zlewozmywaków - 2 szt. Ilość osób pracujących w budynku : ok. 40 Na terenie należącym do Oddziału Celnego znajduje się również budynek kontroli szczegółowej, w którym należy wykonywać dodatkowe prace okresowe: - raz w roku umycie szyb, z powierzchnią przeszklenia 10,6 m2, - raz na kwartał sprzątanie / czyszczenie powierzchni wewnętrznej 332,6 m2 . Koszty sprzątania raz na kwartał budynku kontroli szczegółowej oraz mycia okien raz w roku powinny być wliczone w cenę sprzątania pomieszczeń i posesji Oddziału Celnego w Iławie. Powierzchnia zewnętrzna posesji wynosi 7064 m2 - składają się na nią chodniki, utwardzony plac odpraw wraz z drogami komunikacyjnymi oraz tereny zielone około 1944 m2. CZĘŚĆ 4 - pomieszczenia i plac Oddziału Celnego w Ełku Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług: 1)utrzymania czystości wewnątrz budynków Oddziału Celnego w Ełku zlokalizowanego przy ul. Przemysłowej 10 w Ełku; 2)utrzymania czystości na posesji, placu odpraw, parkingu i pasie zieleni, usytuowanych w sąsiedztwie budynku, o którym mowa w pkt 1); 3)odśnieżania w okresie zimowym wraz z posypywaniem piachem, solą/mieszanką chodników, placu odpraw i parkingu, usytuowanych w sąsiedztwie budynku, o którym mowa w pkt 1). Charakterystyka budynku: Wielkość powierzchni wewnętrznej wynosi 784 m2. Budynek jest podpiwniczony, z wysokim parterem i piętrem. Pomieszczenia piwniczne częściowo wykorzystywane są na zaplecze gospodarcze i archiwum - ich sprzątanie odbywać się będzie okresowo. W pozostałej części budynku znajdują się pomieszczenia biurowe z zapleczem higieniczno - sanitarnym/socjalnym. Charakterystyka: Powierzchnia przeszkleń do mycia - podawana jednostronnie: 145,2 m2 (w tym 133 okna) Powierzchnia drzwi do mycia - podawana jednostronnie: ok. 96 m2 (57 drzwi) Podłogi: 100 % terakota Ilość umywalek - 8 szt. Ilość sedesów - 6 szt. Ilość pisuarów - 2 szt. Ilość zlewów met / zlewozmywaków - 1 szt. Ilość osób pracujących w budynku : ok. 30 POWIERZCHNIA ZEWNĘTRZNA Wielkość powierzchni zewnętrznej wynosi 3430 m2 (w tym ok. 90% to teren utwardzony), na którą składa się plac odpraw, tereny zielone około 578 m2 , parking samochodów osobowych. OpisPrzedmiotem zamówienia jest świadczenie usług:1)utrzymania czystości wewnątrz budynków Urzędu/Oddziału Celnego w Olsztynie, zlokalizowanych w Olsztynie przy ul. Składowej 5 oraz pomieszczeń biurowych wynajmowanych na potrzeby komórek organizacyjnych Izby Celnej w Olsztynie, zlokalizowanych przy ul. Składowej 5 2)utrzymania czystości na posesji, placu odpraw, parkingu i pasie zieleni, usytuowanych w sąsiedztwie budynków, o których mowa w pkt 1); 3)odśnieżania w okresie zimowym wraz z posypywaniem piachem, solą/mieszanką posesji, placu odpraw, parkingu, usytuowanych w sąsiedztwie budynków, o których mowa w pkt 1). Charakterystyka budynku: Wielkość powierzchni wewnętrznej biurowej wynosi odpowiednio: -1631 m2 (budynek Urzędu/Oddziału Celnego przy ul. Składowej 5) - dwupiętrowy budynek biurowy z dużą powierzchnią przeszklenia (122 okna + witryna), z pomieszczeniami biurowymi, zapleczem socjalnym i higieniczno - sanitarnym oraz dużą powierzchnią archiwalną; umycie szyb (jednorazowo - powierzchnia przeszklenia 164 m2) -85,60 m2 - pomieszczenia biurowe wynajmowane od Centrum Motoryzacyjnego (pok. nr 4 i 5 na parterze budynku zlokalizowanego przy ul. Składowej 5 - bez toalet i ciągów komunikacyjnych) - umycie szyb (jednorazowo - powierzchnia przeszklenia 14 m2 ). Powierzchnia przeszkleń/okien do mycia - podawana jednostronnie: ok. 178 m2 Powierzchnia drzwi do mycia - podawana jednostronnie: ok. 219 m2 Podłogi: terakota/beton - ok. 1230 m2, pcv - ok.317 m2. Wykładzina dywanowa: ok. 170 m2 Ilość umywalek - 14 szt. Ilość sedesów - 11 szt. Ilość pisuarów - 3 szt. Ilość zlewów met. / zlewozmywaków - 4 szt. Ilość osób pracujących w budynku : ok. 126 POWIERZCHNIA WEWNĘTRZNA POZOSTAŁA: Na terenie należącym do Urzędu Celnego znajduje się również budynek kontroli szczegółowej oraz budynek magazynowy, w których należy wykonywać dodatkowe prace okresowe: - dwa razy w tygodniu sprzątanie zaplecza sanitarnego, w tym: -pow. podłóg - 45 m2, -ilość umywalek - 6 szt. -ilość sedesów - 4 szt. -ilość pisuarów - 4 szt. -ilość kabin prysznicowych - 1 szt. - raz w roku (w kwietniu) umycie szyb, z powierzchnią przeszklenia 161 m2, - raz na kwartał sprzątanie (zamiatanie) powierzchni wewnętrznej 852 m2 . Koszty sprzątania powierzchni wewnętrznej pozostałej powinny być wliczone w cenę sprzątania pomieszczeń biurowych Urzędu i Oddziału Celnego w Olsztynie oraz pomieszczeń wynajmowanych. Powierzchnia zewnętrzna posesji wynosi 13507 m2- na posesji znajdują się: budynek biurowy Urzędu i Oddziału Celnego, budynek kontroli szczegółowej oraz budynek garażowy (8 boksów), magazynowy, zadaszony śmietnik, przenośna kabina sanitarna, parkingi samochodów ciężarowych i osobowych, chodniki, droga dojazdowa oraz teren zielony około 925 m2.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług: 1) utrzymania czystości wewnątrz budynków Urzędu/Oddziału Celnego w Elblągu, zlokalizowanych w Elblągu przy ul. Warszawskiej 129A; 2) utrzymania czystości na posesji, placu odpraw, parkingu i pasie zieleni, usytuowanych w sąsiedztwie budynku, o którym mowa w pkt 1); 3) odśnieżania w okresie zimowym wraz z posypywaniem piachem, solą/mieszanką posesji, placu odpraw, parkingu, usytuowanych w sąsiedztwie budynku, o którym mowa w pkt 1). Charakterystyka budynków: Dwa budynki biurowe o łącznej powierzchni użytkowej 1110,44 m2, z czego jeden budynek dwukondygnacyjny z pomieszczeniami biurowymi i zapleczem socjalnym i higieniczno - sanitarnym oraz archiwum, dużą powierzchnią przeszkloną (ogółem 84 okna i 5 par drzwi wewn.), drugi budynek parterowy z pomieszczeniami biurowymi , zapleczem i archiwum, dużą powierzchnią przeszkloną ( ogółem 20 okien i 4 pary drzwi). Powierzchnia przeszkleń/okien do mycia - podawana jednostronnie: ok. 93 m2 Powierzchnia drzwi do mycia - podawana jednostronnie: ok. 118 m2 Podłogi: terakota/beton - ok. 437 m2, pcv - ok. 656 m2. Wykładzina dywanowa: ok. 100 m2 Ilość umywalek - 17 szt. Ilość sedesów - 16 szt. Ilość pisuarów - 6 szt. Ilość kabin prysznicowych - 3 szt. Ilość zlewów met. / zlewozmywaków - 2 szt. Ilość osób pracujących w budynku : ok. 110 Na terenie należącym do Urzędu Celnego znajduje się również budynek kontroli szczegółowej, w którym należy wykonywać dodatkowe prace okresowe: - raz w roku umycie szyb, z powierzchnią przeszklenia 28,8 m2, - raz na kwartał sprzątanie / czyszczenie powierzchni wewnętrznej 894,5 m2 . Koszty sprzątania raz na kwartał budynku kontroli szczegółowej oraz mycia okien raz w roku powinny być wliczone w cenę sprzątania pomieszczeń i placu Urzędu i Oddziału Celnego w Elblągu. POWIERZCHNIA ZEWNĘTRZNA Wielkość powierzchni zewnętrznej wynosi 13934,41 m2 - chodniki, utwardzony plac odpraw wraz z drogami komunikacyjnymi i rampą oraz tereny zielone około 7800 m2.Przedmiotem zamówienia świadczenie usług: 1)utrzymania czystości wewnątrz budynku Oddziału Celnego w Iławie, zlokalizowanego w Iławie przy ul. Lubawskiej 12; 2)utrzymania czystości na posesji, placu odpraw, parkingu i pasie zieleni zlokalizowanych w sąsiedztwie budynku o którym mowa w pkt 1); 3)odśnieżania w okresie zimowym wraz z posypywaniem piachem, solą/mieszanką posesji, placu odpraw, parkingu, usytuowanych w sąsiedztwie budynku, o którym mowa w pkt 1); Wielkość powierzchni wewnętrznej wynosi 1035 m2. Jest to budynek biurowy IV kondygnacyjny, podpiwniczony, o zwartej bryle, ocieplony z dachem płaskim. Wysokość pomieszczeń standardowa. W piwnicy o pow. ok 254 m2 znajdują się: pom. techniczne, archiwum (składnica akt - 82,16 m2), magazyn na narzędzia, pom. do pobierania próbek oraz magazyn depozytowy o pow. ok. 90 m2 , w tym cały korytarz - 43 m2. W piwnicy znajduje się również toaleta, którą należy sprzątać co drugi dzień - 6,4 m2. Na II piętrze znajduje się sala narad o powierzchni 50,56 m2. W pozostałej części budynku znajdują się pomieszczenia biurowe z zapleczem higieniczno - sanitarnym/socjalnym. Charakterystyka: Powierzchnia przeszkleń/okien do mycia - podawana jednostronnie: ok. 184 m2 Powierzchnia drzwi do mycia - podawana jednostronnie: ok. 124 m2 Podłogi: terakota/beton - ok. 664 m2, pcv - ok. 175 m2. Wykładzina dywanowa/dywany: ok. 197 m2 Ilość umywalek - 13 szt. Ilość sedesów - 13 szt. Ilość pisuarów - 3 szt. Ilość kabin prysznicowych: 4 szt. Ilość zlewów met. / zlewozmywaków - 2 szt. Ilość osób pracujących w budynku : ok. 40 Na terenie należącym do Oddziału Celnego znajduje się również budynek kontroli szczegółowej, w którym należy wykonywać dodatkowe prace okresowe: - raz w roku umycie szyb, z powierzchnią przeszklenia 10,6 m2, - raz na kwartał sprzątanie / czyszczenie powierzchni wewnętrznej 332,6 m2 . Koszty sprzątania raz na kwartał budynku kontroli szczegółowej oraz mycia okien raz w roku powinny być wliczone w cenę sprzątania pomieszczeń i posesji Oddziału Celnego w Iławie. Powierzchnia zewnętrzna posesji wynosi 7064 m2 - składają się na nią chodniki, utwardzony plac odpraw wraz z drogami komunikacyjnymi oraz tereny zielone około 1944 m2.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług: 1) utrzymania czystości wewnątrz budynków Oddziału Celnego w Ełku zlokalizowanego przy ul. Przemysłowej 10 w Ełku; 2) utrzymania czystości na posesji, placu odpraw, parkingu i pasie zieleni, usytuowanych w sąsiedztwie budynku, o którym mowa w pkt 1); 3) odśnieżania w okresie zimowym wraz z posypywaniem piachem, solą/mieszanką chodników, placu odpraw i parkingu, usytuowanych w sąsiedztwie budynku, o którym mowa w pkt 1). Charakterystyka budynku: Wielkość powierzchni wewnętrznej wynosi 784 m2. Budynek jest podpiwniczony, z wysokim parterem i piętrem. Pomieszczenia piwniczne częściowo wykorzystywane są na zaplecze gospodarcze i archiwum - ich sprzątanie odbywać się będzie okresowo. W pozostałej części budynku znajdują się pomieszczenia biurowe z zapleczem higieniczno - sanitarnym/socjalnym. Charakterystyka: Powierzchnia przeszkleń do mycia - podawana jednostronnie: 145,2 m2 (w tym 133 okna) Powierzchnia drzwi do mycia - podawana jednostronnie: ok. 96 m2 (57 drzwi) Podłogi: 100 % terakota Ilość umywalek - 8 szt. Ilość sedesów - 6 szt. Ilość pisuarów - 2 szt. Ilość zlewów met / zlewozmywaków - 1 szt. Ilość osób pracujących w budynku : ok. 30 POWIERZCHNIA ZEWNĘTRZNA Wielkość powierzchni zewnętrznej wynosi 3430 m2 (w tym ok. 90% to teren utwardzony), na którą składa się plac odpraw, tereny zielone około 578 m2 , parking samochodów osobowych. |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 1 |
| Nazwa | Izba Celna w Olsztynie |
| Ulica | ul. Dworcowa 1 |
| Nr domu | 1 |
| Miejscowosc | Olsztyn |
| Kod poczt | 10-413 |
| Wojewodztwo | warmińsko-mazurskie |
| Tel | 089 5397015 |
| Fax | 089 5397016 |
| Internet | www.olsztyn.ic.gov.pl |
| Regon | 51063603900000 |
| E mail | LG@ols.mofnet.gov.pl |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Dotyczy | 1 |
| Rodzaj zam | Administracja rządowa terenowa |
| Rodz zam | U |
| Czy czesci | Tak |
| Ilosc czesci | 4 |
| Czy wariant | Nie |
| Czy dialog | Nie |
| Czy uzup | Tak |
| Czas | D |
| Data zak | 31/12/2015 |
| Wadium | Zamawiający nie wymaga złożenia wadium |
| Zaliczka | Nie |
| Niepelnosprawne | Nie |
| Zam uzupelniajace | Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, w wysokości do 20 % wartości zamówienia podstawowego. |
| Uprawnienie | Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku a ocena jego spełniania zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia /zgodnie z pkt. 6.3 SIWZ/ |
| Wiedza | W tym zakresie wykonawca winien wykazać się należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług tożsamych (tzn. usług obejmujących utrzymanie czystości o podobnym charakterze), z czego co najmniej jedna usługa winna mieć wartość co najmniej: a) 40 000,00 zł w części 1 zamówienia; b) 40 000,00 zł w części 2 zamówienia; c) 20 000,00 zł w części 3 zamówienia; d) 15 000,00 zł w części 4 zamówienia. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu wykonanych głównych usług oraz dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie /zgodnie z punktem 6.4 SIWZ/. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, kwota ta musi być sumą kwot wskazanych dla poszczególnych części |
| Potencjal | Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku a ocena jego spełniania zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia /zgodnie z pkt. 6.3 SIWZ/ |
| Zdolne | Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku a ocena jego spełniania zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia /zgodnie z pkt. 6.3 SIWZ/ |
| Sytuacja | W tym zakresie wykonawca winien wykazać się posiadaniem aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentu opisanego w pkt 6.5 SIWZ. |
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
| Oswiadczenie potwierdzenia 13 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
| Dok grup kap 1 | Tak |
| Dok podm zag 1 | Tak |
| Dok podm zag 2 | Tak |
| Inne dokumenty | 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 2. w przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy. |
| Kod trybu | PN |
| Czy zmiana umowy | Tak |
| Zmiana umowy | Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień umowy w przypadku: 1)okresowego lub stałego wyłączenia części pomieszczeń z zakresu umowy, np. w związku z remontem, awarią, rozwiązaniem umowy najmu pomieszczeń lub zdarzeniami losowymi, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy; w takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmniejszeniu o czas i obszar niewykonywania usługi, zgodnie ze stawką wskazaną w §7 ust. 1 umowy. 2)zmian wynikających z wejścia w życie z dniem 1 lipca 2013r. ustawy z dnia 1 lipca 2011 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2011r. nr 152, poz. 897), które to zmiany będą związane z odbiorem odpadów przez Gminę .. (w zależności od części zamówienia) i wprowadzeniem nowego systemu gospodarki odpadami komunalnymi; w takim przypadku możliwe będzie ustalenie nowych zasad opróżniania koszy na śmieci i wynoszenia ich do miejsca składowania odpadów (selektywne zbieranie odpadów). Powyższa zmiana nie spowoduje zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy; 3)zmian danych osobowych, adresowych i organizacyjnych stron umowy. 4)wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla zamawiającego, niemożliwych wcześniej do przewidzenia. W powyższej sytuacji wynagrodzenie wykonawcy nie zostanie zwiększone. 2.Wszelkie zmiany postanowień umowy muszą być wprowadzane na piśmie pod rygorem nieważności. |
| Kryt cena | A |
| Spec www | www.olsztyn.ic.gov.pl |
| Spec war | Izba Celna w Olsztynie, ul. Dworcowa 1, 10-413 Olsztyn ic.olsztyn.ilgw@ols.mofnet.gov.pl |
| Data skl | 03/10/2014 |
| Godz skl | 10:00 |
| Miejsce | Izba Celna w Olsztynie, ul. Dworcowa 1, 10-413 Olsztyn Kancelaria Ogólna (parter, pok. 21a) |
| Termin | Obowiązuje termin |
| Okres liczba dni | 30 |
| Czy uniewaznienie | Nie |