Świadczenie usług utrzymywania czystości w jednostkach organizacyjnych Izby Celnej w Olsztynie

Publication date 2014-09-23
End date 2014-10-03 10:00:00
Instytucja Izba Celna w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Perfumy i produkty toaletowe,
  • Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

Szczegóły

Numer ogłoszenia 202121 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 909100009, 909112008, 909113009, 906200000, 398000000, 337600005, 337119006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości w obiektach i na terenach zewnętrznych jednostek organizacyjnych Izby Celnej w Olsztynie tj.:
CZĘŚĆ 1 - pomieszczenia i plac Urzędu i Oddziału Celnego w Olsztynie. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług:
1)utrzymania czystości wewnątrz budynków Urzędu/Oddziału Celnego w Olsztynie, zlokalizowanych w Olsztynie przy ul. Składowej 5 oraz pomieszczeń biurowych wynajmowanych na potrzeby komórek organizacyjnych Izby Celnej w Olsztynie, zlokalizowanych przy ul. Składowej 5
2)utrzymania czystości na posesji, placu odpraw, parkingu i pasie zieleni, usytuowanych w sąsiedztwie budynków, o których mowa w pkt 1);
3)odśnieżania w okresie zimowym wraz z posypywaniem piachem, solą/mieszanką posesji, placu odpraw, parkingu, usytuowanych w sąsiedztwie budynków, o których mowa w pkt 1).
Charakterystyka budynku:
Wielkość powierzchni wewnętrznej biurowej wynosi odpowiednio:
-1631 m2 (budynek Urzędu/Oddziału Celnego przy ul. Składowej 5) - dwupiętrowy budynek biurowy z dużą powierzchnią przeszklenia (122 okna + witryna), z pomieszczeniami biurowymi, zapleczem socjalnym i higieniczno - sanitarnym oraz dużą powierzchnią archiwalną; umycie szyb (jednorazowo - powierzchnia przeszklenia 164 m2)
-85,60 m2 - pomieszczenia biurowe wynajmowane od Centrum Motoryzacyjnego (pok. nr 4 i 5 na parterze budynku zlokalizowanego przy ul. Składowej 5 - bez toalet i ciągów komunikacyjnych) - umycie szyb (jednorazowo - powierzchnia przeszklenia 14 m2 ).
POWIERZCHNIA WEWNĘTRZNA POZOSTAŁA:
Na terenie należącym do Urzędu Celnego znajduje się również budynek kontroli szczegółowej oraz budynek magazynowy, w których należy wykonywać dodatkowe prace okresowe:
- dwa razy w tygodniu sprzątanie zaplecza sanitarnego, w tym:
-pow. podłóg - 45 m2,
-ilość umywalek - 6 szt.
-ilość sedesów - 4 szt.
-ilość pisuarów - 4 szt.
-ilość kabin prysznicowych - 1 szt.
- raz w roku (w kwietniu) umycie szyb, z powierzchnią przeszklenia 161 m2,
- raz na kwartał sprzątanie (zamiatanie) powierzchni wewnętrznej 852 m2 .
Koszty sprzątania powierzchni wewnętrznej pozostałej powinny być wliczone w cenę sprzątania pomieszczeń biurowych Urzędu i Oddziału Celnego w Olsztynie oraz pomieszczeń wynajmowanych.
Powierzchnia zewnętrzna posesji wynosi 13507 m2- na posesji znajdują się: budynek biurowy Urzędu i Oddziału Celnego, budynek kontroli szczegółowej oraz budynek garażowy (8 boksów), magazynowy, zadaszony śmietnik, przenośna kabina sanitarna, parkingi samochodów ciężarowych i osobowych, chodniki, droga dojazdowa oraz teren zielony około 925 m2.
CZĘŚĆ 2 - pomieszczenia i plac Urzędu i Oddziału Celnego w Elblągu
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług:
1)utrzymania czystości wewnątrz budynków Urzędu/Oddziału Celnego w Elblągu, zlokalizowanych w Elblągu przy ul. Warszawskiej 129A;
2)utrzymania czystości na posesji, placu odpraw, parkingu i pasie zieleni, usytuowanych w sąsiedztwie budynku, o którym mowa w pkt 1);
3)odśnieżania w okresie zimowym wraz z posypywaniem piachem, solą/mieszanką posesji, placu odpraw, parkingu, usytuowanych w sąsiedztwie budynku, o którym mowa w pkt 1).
Charakterystyka budynków:
Dwa budynki biurowe o łącznej powierzchni użytkowej 1110,44 m2, z czego jeden budynek dwukondygnacyjny z pomieszczeniami biurowymi i zapleczem socjalnym i higieniczno - sanitarnym oraz archiwum, dużą powierzchnią przeszkloną (ogółem 84 okna i 5 par drzwi wewn.), drugi budynek parterowy z pomieszczeniami biurowymi , zapleczem i archiwum, dużą powierzchnią przeszkloną ( ogółem 20 okien i 4 pary drzwi).
Powierzchnia przeszkleń/okien do mycia - podawana jednostronnie: ok. 93 m2
Powierzchnia drzwi do mycia - podawana jednostronnie: ok. 118 m2
Podłogi: terakota/beton - ok. 437 m2, pcv - ok. 656 m2.
Wykładzina dywanowa: ok. 100 m2
Ilość umywalek - 17 szt.
Ilość sedesów - 16 szt.
Ilość pisuarów - 6 szt.
Ilość kabin prysznicowych - 3 szt.
Ilość zlewów met. / zlewozmywaków - 2 szt.
Ilość osób pracujących w budynku : ok. 110

Na terenie należącym do Urzędu Celnego znajduje się również budynek kontroli szczegółowej, w którym należy wykonywać dodatkowe prace okresowe:
- raz w roku umycie szyb, z powierzchnią przeszklenia 28,8 m2,
- raz na kwartał sprzątanie / czyszczenie powierzchni wewnętrznej 894,5 m2 .
Koszty sprzątania raz na kwartał budynku kontroli szczegółowej oraz mycia okien raz w roku powinny być wliczone w cenę sprzątania pomieszczeń i placu Urzędu i Oddziału Celnego w Elblągu.
POWIERZCHNIA ZEWNĘTRZNA
Wielkość powierzchni zewnętrznej wynosi 13934,41 m2 - chodniki, utwardzony plac odpraw wraz
z drogami komunikacyjnymi i rampą oraz tereny zielone około 7800 m2.
CZĘŚĆ 3 - pomieszczenia i plac Oddziału Celnego w Iławie
Przedmiotem zamówienia świadczenie usług:
1)utrzymania czystości wewnątrz budynku Oddziału Celnego w Iławie, zlokalizowanego w Iławie przy ul. Lubawskiej 12;
2)utrzymania czystości na posesji, placu odpraw, parkingu i pasie zieleni zlokalizowanych
w sąsiedztwie budynku o którym mowa w pkt 1);
3)odśnieżania w okresie zimowym wraz z posypywaniem piachem, solą/mieszanką posesji, placu odpraw, parkingu, usytuowanych w sąsiedztwie budynku, o którym mowa w pkt 1);
Wielkość powierzchni wewnętrznej wynosi 1035 m2. Jest to budynek biurowy IV kondygnacyjny, podpiwniczony, o zwartej bryle, ocieplony z dachem płaskim. Wysokość pomieszczeń standardowa. W piwnicy o pow. ok 254 m2 znajdują się: pom. techniczne, archiwum (składnica akt - 82,16 m2), magazyn na narzędzia, pom. do pobierania próbek oraz magazyn depozytowy o pow. ok. 90 m2 , w tym cały korytarz - 43 m2. W piwnicy znajduje się również toaleta, którą należy sprzątać co drugi dzień - 6,4 m2. Na II piętrze znajduje się sala narad o powierzchni 50,56 m2. W pozostałej części budynku znajdują się pomieszczenia biurowe z zapleczem higieniczno - sanitarnym/socjalnym.
Charakterystyka:
Powierzchnia przeszkleń/okien do mycia - podawana jednostronnie: ok. 184 m2
Powierzchnia drzwi do mycia - podawana jednostronnie: ok. 124 m2
Podłogi: terakota/beton - ok. 664 m2, pcv - ok. 175 m2.
Wykładzina dywanowa/dywany: ok. 197 m2
Ilość umywalek - 13 szt.
Ilość sedesów - 13 szt.
Ilość pisuarów - 3 szt.
Ilość kabin prysznicowych: 4 szt.
Ilość zlewów met. / zlewozmywaków - 2 szt.
Ilość osób pracujących w budynku : ok. 40
Na terenie należącym do Oddziału Celnego znajduje się również budynek kontroli szczegółowej,
w którym należy wykonywać dodatkowe prace okresowe:
- raz w roku umycie szyb, z powierzchnią przeszklenia 10,6 m2,
- raz na kwartał sprzątanie / czyszczenie powierzchni wewnętrznej 332,6 m2 .
Koszty sprzątania raz na kwartał budynku kontroli szczegółowej oraz mycia okien raz w roku powinny być wliczone w cenę sprzątania pomieszczeń i posesji Oddziału Celnego w Iławie.
Powierzchnia zewnętrzna posesji wynosi 7064 m2 - składają się na nią chodniki, utwardzony plac odpraw wraz z drogami komunikacyjnymi oraz tereny zielone około 1944 m2.
CZĘŚĆ 4 - pomieszczenia i plac Oddziału Celnego w Ełku
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług:
1)utrzymania czystości wewnątrz budynków Oddziału Celnego w Ełku zlokalizowanego przy
ul. Przemysłowej 10 w Ełku;
2)utrzymania czystości na posesji, placu odpraw, parkingu i pasie zieleni, usytuowanych w sąsiedztwie budynku, o którym mowa w pkt 1);
3)odśnieżania w okresie zimowym wraz z posypywaniem piachem, solą/mieszanką chodników, placu odpraw i parkingu, usytuowanych w sąsiedztwie budynku, o którym mowa w pkt 1).
Charakterystyka budynku:
Wielkość powierzchni wewnętrznej wynosi 784 m2. Budynek jest podpiwniczony, z wysokim parterem i piętrem. Pomieszczenia piwniczne częściowo wykorzystywane są na zaplecze gospodarcze i archiwum - ich sprzątanie odbywać się będzie okresowo. W pozostałej części budynku znajdują się pomieszczenia biurowe z zapleczem higieniczno - sanitarnym/socjalnym.
Charakterystyka:
Powierzchnia przeszkleń do mycia - podawana jednostronnie: 145,2 m2 (w tym 133 okna)
Powierzchnia drzwi do mycia - podawana jednostronnie: ok. 96 m2 (57 drzwi)
Podłogi: 100 % terakota
Ilość umywalek - 8 szt.
Ilość sedesów - 6 szt.
Ilość pisuarów - 2 szt.
Ilość zlewów met / zlewozmywaków - 1 szt.
Ilość osób pracujących w budynku : ok. 30
POWIERZCHNIA ZEWNĘTRZNA
Wielkość powierzchni zewnętrznej wynosi 3430 m2 (w tym ok. 90% to teren utwardzony), na którą składa się plac odpraw, tereny zielone około 578 m2 , parking samochodów osobowych.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług:
1)utrzymania czystości wewnątrz budynków Urzędu/Oddziału Celnego w Olsztynie, zlokalizowanych w Olsztynie przy ul. Składowej 5 oraz pomieszczeń biurowych wynajmowanych na potrzeby komórek organizacyjnych Izby Celnej w Olsztynie, zlokalizowanych przy ul. Składowej 5
2)utrzymania czystości na posesji, placu odpraw, parkingu i pasie zieleni, usytuowanych w sąsiedztwie budynków, o których mowa w pkt 1);
3)odśnieżania w okresie zimowym wraz z posypywaniem piachem, solą/mieszanką posesji, placu odpraw, parkingu, usytuowanych w sąsiedztwie budynków, o których mowa w pkt 1).
Charakterystyka budynku:
Wielkość powierzchni wewnętrznej biurowej wynosi odpowiednio:
-1631 m2 (budynek Urzędu/Oddziału Celnego przy ul. Składowej 5) - dwupiętrowy budynek biurowy z dużą powierzchnią przeszklenia (122 okna + witryna), z pomieszczeniami biurowymi, zapleczem socjalnym i higieniczno - sanitarnym oraz dużą powierzchnią archiwalną; umycie szyb (jednorazowo - powierzchnia przeszklenia 164 m2)
-85,60 m2 - pomieszczenia biurowe wynajmowane od Centrum Motoryzacyjnego (pok. nr 4 i 5 na parterze budynku zlokalizowanego przy ul. Składowej 5 - bez toalet i ciągów komunikacyjnych) - umycie szyb (jednorazowo - powierzchnia przeszklenia 14 m2 ).
Powierzchnia przeszkleń/okien do mycia - podawana jednostronnie: ok. 178 m2
Powierzchnia drzwi do mycia - podawana jednostronnie: ok. 219 m2
Podłogi: terakota/beton - ok. 1230 m2, pcv - ok.317 m2.
Wykładzina dywanowa: ok. 170 m2
Ilość umywalek - 14 szt.
Ilość sedesów - 11 szt.
Ilość pisuarów - 3 szt.
Ilość zlewów met. / zlewozmywaków - 4 szt.
Ilość osób pracujących w budynku : ok. 126
POWIERZCHNIA WEWNĘTRZNA POZOSTAŁA:
Na terenie należącym do Urzędu Celnego znajduje się również budynek kontroli szczegółowej oraz budynek magazynowy, w których należy wykonywać dodatkowe prace okresowe:
- dwa razy w tygodniu sprzątanie zaplecza sanitarnego, w tym:
-pow. podłóg - 45 m2,
-ilość umywalek - 6 szt.
-ilość sedesów - 4 szt.
-ilość pisuarów - 4 szt.
-ilość kabin prysznicowych - 1 szt.
- raz w roku (w kwietniu) umycie szyb, z powierzchnią przeszklenia 161 m2,
- raz na kwartał sprzątanie (zamiatanie) powierzchni wewnętrznej 852 m2 .
Koszty sprzątania powierzchni wewnętrznej pozostałej powinny być wliczone w cenę sprzątania pomieszczeń biurowych Urzędu i Oddziału Celnego w Olsztynie oraz pomieszczeń wynajmowanych.
Powierzchnia zewnętrzna posesji wynosi 13507 m2- na posesji znajdują się: budynek biurowy Urzędu i Oddziału Celnego, budynek kontroli szczegółowej oraz budynek garażowy (8 boksów), magazynowy, zadaszony śmietnik, przenośna kabina sanitarna, parkingi samochodów ciężarowych i osobowych, chodniki, droga dojazdowa oraz teren zielony około 925 m2.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług:
1) utrzymania czystości wewnątrz budynków Urzędu/Oddziału Celnego w Elblągu, zlokalizowanych w Elblągu przy ul. Warszawskiej 129A;
2) utrzymania czystości na posesji, placu odpraw, parkingu i pasie zieleni, usytuowanych w sąsiedztwie budynku, o którym mowa w pkt 1);
3) odśnieżania w okresie zimowym wraz z posypywaniem piachem, solą/mieszanką posesji, placu odpraw, parkingu, usytuowanych w sąsiedztwie budynku, o którym mowa w pkt 1).
Charakterystyka budynków:
Dwa budynki biurowe o łącznej powierzchni użytkowej 1110,44 m2, z czego jeden budynek dwukondygnacyjny z pomieszczeniami biurowymi i zapleczem socjalnym i higieniczno - sanitarnym oraz archiwum, dużą powierzchnią przeszkloną (ogółem 84 okna i 5 par drzwi wewn.), drugi budynek parterowy z pomieszczeniami biurowymi , zapleczem i archiwum, dużą powierzchnią przeszkloną ( ogółem 20 okien i 4 pary drzwi).
Powierzchnia przeszkleń/okien do mycia - podawana jednostronnie: ok. 93 m2
Powierzchnia drzwi do mycia - podawana jednostronnie: ok. 118 m2
Podłogi: terakota/beton - ok. 437 m2, pcv - ok. 656 m2.
Wykładzina dywanowa: ok. 100 m2
Ilość umywalek - 17 szt.
Ilość sedesów - 16 szt.
Ilość pisuarów - 6 szt.
Ilość kabin prysznicowych - 3 szt.
Ilość zlewów met. / zlewozmywaków - 2 szt.
Ilość osób pracujących w budynku : ok. 110

Na terenie należącym do Urzędu Celnego znajduje się również budynek kontroli szczegółowej, w którym należy wykonywać dodatkowe prace okresowe:
- raz w roku umycie szyb, z powierzchnią przeszklenia 28,8 m2,
- raz na kwartał sprzątanie / czyszczenie powierzchni wewnętrznej 894,5 m2 .
Koszty sprzątania raz na kwartał budynku kontroli szczegółowej oraz mycia okien raz w roku powinny być wliczone w cenę sprzątania pomieszczeń i placu Urzędu i Oddziału Celnego w Elblągu.
POWIERZCHNIA ZEWNĘTRZNA
Wielkość powierzchni zewnętrznej wynosi 13934,41 m2 - chodniki, utwardzony plac odpraw wraz z drogami komunikacyjnymi i rampą oraz tereny zielone około 7800 m2.Przedmiotem zamówienia świadczenie usług:
1)utrzymania czystości wewnątrz budynku Oddziału Celnego w Iławie, zlokalizowanego w Iławie przy ul. Lubawskiej 12;
2)utrzymania czystości na posesji, placu odpraw, parkingu i pasie zieleni zlokalizowanych
w sąsiedztwie budynku o którym mowa w pkt 1);
3)odśnieżania w okresie zimowym wraz z posypywaniem piachem, solą/mieszanką posesji, placu odpraw, parkingu, usytuowanych w sąsiedztwie budynku, o którym mowa w pkt 1);
Wielkość powierzchni wewnętrznej wynosi 1035 m2. Jest to budynek biurowy IV kondygnacyjny, podpiwniczony, o zwartej bryle, ocieplony z dachem płaskim. Wysokość pomieszczeń standardowa. W piwnicy o pow. ok 254 m2 znajdują się: pom. techniczne, archiwum (składnica akt - 82,16 m2), magazyn na narzędzia, pom. do pobierania próbek oraz magazyn depozytowy o pow. ok. 90 m2 , w tym cały korytarz - 43 m2. W piwnicy znajduje się również toaleta, którą należy sprzątać co drugi dzień - 6,4 m2. Na II piętrze znajduje się sala narad o powierzchni 50,56 m2. W pozostałej części budynku znajdują się pomieszczenia biurowe z zapleczem higieniczno - sanitarnym/socjalnym.
Charakterystyka:
Powierzchnia przeszkleń/okien do mycia - podawana jednostronnie: ok. 184 m2
Powierzchnia drzwi do mycia - podawana jednostronnie: ok. 124 m2
Podłogi: terakota/beton - ok. 664 m2, pcv - ok. 175 m2.
Wykładzina dywanowa/dywany: ok. 197 m2
Ilość umywalek - 13 szt.
Ilość sedesów - 13 szt.
Ilość pisuarów - 3 szt.
Ilość kabin prysznicowych: 4 szt.
Ilość zlewów met. / zlewozmywaków - 2 szt.
Ilość osób pracujących w budynku : ok. 40
Na terenie należącym do Oddziału Celnego znajduje się również budynek kontroli szczegółowej,
w którym należy wykonywać dodatkowe prace okresowe:
- raz w roku umycie szyb, z powierzchnią przeszklenia 10,6 m2,
- raz na kwartał sprzątanie / czyszczenie powierzchni wewnętrznej 332,6 m2 .
Koszty sprzątania raz na kwartał budynku kontroli szczegółowej oraz mycia okien raz w roku powinny być wliczone w cenę sprzątania pomieszczeń i posesji Oddziału Celnego w Iławie.
Powierzchnia zewnętrzna posesji wynosi 7064 m2 - składają się na nią chodniki, utwardzony plac odpraw wraz z drogami komunikacyjnymi oraz tereny zielone około 1944 m2.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług:
1) utrzymania czystości wewnątrz budynków Oddziału Celnego w Ełku zlokalizowanego przy
ul. Przemysłowej 10 w Ełku;
2) utrzymania czystości na posesji, placu odpraw, parkingu i pasie zieleni, usytuowanych w sąsiedztwie budynku, o którym mowa w pkt 1);
3) odśnieżania w okresie zimowym wraz z posypywaniem piachem, solą/mieszanką chodników, placu odpraw i parkingu, usytuowanych w sąsiedztwie budynku, o którym mowa w pkt 1).
Charakterystyka budynku:
Wielkość powierzchni wewnętrznej wynosi 784 m2. Budynek jest podpiwniczony, z wysokim parterem i piętrem. Pomieszczenia piwniczne częściowo wykorzystywane są na zaplecze gospodarcze i archiwum - ich sprzątanie odbywać się będzie okresowo. W pozostałej części budynku znajdują się pomieszczenia biurowe z zapleczem higieniczno - sanitarnym/socjalnym.
Charakterystyka:
Powierzchnia przeszkleń do mycia - podawana jednostronnie: 145,2 m2 (w tym 133 okna)
Powierzchnia drzwi do mycia - podawana jednostronnie: ok. 96 m2 (57 drzwi)
Podłogi: 100 % terakota
Ilość umywalek - 8 szt.
Ilość sedesów - 6 szt.
Ilość pisuarów - 2 szt.
Ilość zlewów met / zlewozmywaków - 1 szt.
Ilość osób pracujących w budynku : ok. 30
POWIERZCHNIA ZEWNĘTRZNA
Wielkość powierzchni zewnętrznej wynosi 3430 m2 (w tym ok. 90% to teren utwardzony), na którą składa się plac odpraw, tereny zielone około 578 m2 , parking samochodów osobowych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Izba Celna w Olsztynie
Ulica ul. Dworcowa 1
Nr domu 1
Miejscowosc Olsztyn
Kod poczt 10-413
Wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Tel 089 5397015
Fax 089 5397016
Internet www.olsztyn.ic.gov.pl
Regon 51063603900000
E mail LG@ols.mofnet.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa terenowa
Rodz zam U
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Czas D
Data zak 31/12/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
Zaliczka Nie
Niepelnosprawne Nie
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, w wysokości do 20 % wartości zamówienia podstawowego.
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku a ocena jego spełniania zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia /zgodnie z pkt. 6.3 SIWZ/
Wiedza W tym zakresie wykonawca winien wykazać się należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług tożsamych (tzn. usług obejmujących utrzymanie czystości o podobnym charakterze), z czego co najmniej jedna usługa winna mieć wartość co najmniej: a) 40 000,00 zł w części 1 zamówienia; b) 40 000,00 zł w części 2 zamówienia; c) 20 000,00 zł w części 3 zamówienia; d) 15 000,00 zł w części 4 zamówienia. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu wykonanych głównych usług oraz dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie /zgodnie z punktem 6.4 SIWZ/. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, kwota ta musi być sumą kwot wskazanych dla poszczególnych części
Potencjal Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku a ocena jego spełniania zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia /zgodnie z pkt. 6.3 SIWZ/
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku a ocena jego spełniania zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia /zgodnie z pkt. 6.3 SIWZ/
Sytuacja W tym zakresie wykonawca winien wykazać się posiadaniem aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentu opisanego w pkt 6.5 SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 2. w przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy.
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień umowy w przypadku: 1)okresowego lub stałego wyłączenia części pomieszczeń z zakresu umowy, np. w związku z remontem, awarią, rozwiązaniem umowy najmu pomieszczeń lub zdarzeniami losowymi, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy; w takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmniejszeniu o czas i obszar niewykonywania usługi, zgodnie ze stawką wskazaną w §7 ust. 1 umowy. 2)zmian wynikających z wejścia w życie z dniem 1 lipca 2013r. ustawy z dnia 1 lipca 2011 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2011r. nr 152, poz. 897), które to zmiany będą związane z odbiorem odpadów przez Gminę .. (w zależności od części zamówienia) i wprowadzeniem nowego systemu gospodarki odpadami komunalnymi; w takim przypadku możliwe będzie ustalenie nowych zasad opróżniania koszy na śmieci i wynoszenia ich do miejsca składowania odpadów (selektywne zbieranie odpadów). Powyższa zmiana nie spowoduje zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy; 3)zmian danych osobowych, adresowych i organizacyjnych stron umowy. 4)wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla zamawiającego, niemożliwych wcześniej do przewidzenia. W powyższej sytuacji wynagrodzenie wykonawcy nie zostanie zwiększone. 2.Wszelkie zmiany postanowień umowy muszą być wprowadzane na piśmie pod rygorem nieważności.
Kryt cena A
Spec www www.olsztyn.ic.gov.pl
Spec war Izba Celna w Olsztynie, ul. Dworcowa 1, 10-413 Olsztyn ic.olsztyn.ilgw@ols.mofnet.gov.pl
Data skl 03/10/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Izba Celna w Olsztynie, ul. Dworcowa 1, 10-413 Olsztyn Kancelaria Ogólna (parter, pok. 21a)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)