Dostawa urządzeń komputerowych, oprogramowania komputerowego, sprzętu fotograficznego oraz sprzętu elektronicznego dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie

Publication date 2014-09-23
End date 2014-10-01 10:30:00
Instytucja Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 314890 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 302360002, 302370009, 386500006, 489000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Dostawa urządzeń komputerowych, oprogramowania komputerowego, sprzętu fotograficznego oraz sprzętu elektronicznego dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1 do specyfikacji.

2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia :
a) oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy,
b) okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia : zgodnie z załącznikiem nr 1 do specyfikacji,
- nie dotyczy pakietów z oprogramowaniem.
c) wymagania dotyczące serwisu :
- czas podjęcia naprawy przez serwis - maksymalnie do 48 godzin,
- czas usunięcia zgłoszonych usterek i wykonania napraw przedmiotu zamówienia - nie dłuższy niż 5 dni roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia,
- czas usunięcia zgłoszonych usterek i wykonania napraw przedmiotu zamówienia, w przypadku kiedy usunięcie usterki i wykonanie naprawy będzie wymagało importu części zamiennych lub podzespołów, licząc od momentu przyjęcia zgłoszenia - maksymalnie do 10 dni roboczych,
- w przypadku naprawy przedmiotu zamówienia, termin gwarancji przedłuża się o czas trwania naprawy,
- w przypadku wymiany sprzętu na nowy, termin gwarancji biegnie od początku tj. od dnia dostarczenia nowego sprzętu,
- w okresie gwarancji dostawca zobowiązany jest do wymiany urządzenia po maksimum trzeciej naprawie,
- dostępność serwisu przez 5 dni w tygodniu.

3. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej :
a) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie mebli lub jego części - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem funkcjonalnym oraz o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia (podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych). W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy.
b) Za równoważny, pod względem funkcjonalnym, technicznym i użytkowym, w stosunku do wskazanych mebli, Zamawiający uzna takie, oferowane przez Wykonawcę meble, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie, a także takie możliwości funkcjonalne i parametry techniczne co zawarte w opisie przedmiotu zamówienia meble o podanych parametrach referencyjnych.
c) Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiegokolwiek rodzaju dokumentacji pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to jako rozwiązania przykładowe i można zastosować rozwiązania równoważne na przyjętych wyżej warunkach.

Opis

Pakiet nr 1 - Oprogramowanie Metigo 3DPakiet nr 2 - Akcesoria fotograficzne oraz elektroniczne, na rocznej gwarancjiPakiet nr 3 - Aparaty fotograficzne na rocznej gwarancjiPakiet nr 4 - Akcesoria fotograficzne na rocznej gwarancjiPakiet nr 5 - Oprogramowanie Adobe CS6 Production Premium na licencji IE CLP 4400365290 Level 2Pakiet nr 6 - Dysk przenośny z wymiennym interfejsem na dwuletniej gwarancji. Ilość - 2 sztukiPakiet nr 7 - Części komputerowe na min. 12-miesięcznej gwarancjiPakiet nr 8 - Laptop na 24-miesięcznej gwarancji. Ilość - 1 sztukaPakiet nr 9 - Urządzenie wielofunkcyjne. Ilość - 1 sztukaPakiet nr 10 - Pamięć RAM. Ilość - 2 sztukiPakiet nr 11 - Laptop wraz z etui oraz bezprzewodową myszką. Ilość - 1 kompletPakiet nr 12 - Oprogramowanie Adobe CS 6 na umowie CLP 4400365290 Level 2 - 4 sztukiPakiet nr 13 - Komputer przenośny. Ilość - 1 sztukaPakiet nr 14 - Mikroskop USB - 1 sztukaPakiet nr 15 - Obiektyw stałoogniskowyPakiet nr 16 - Zestaw fotograficznyPakiet nr 17 - Tablety. Ilość - 3 sztukiPakiet nr 18 - Wzornik kolorówPakiet nr 19 - Nośniki danychPakiet nr 20 - Zestaw fotograficzny lamp studyjnychPakiet nr 21 - Projektory multimedialne na 2-letniej gwarancjiPakiet nr 22 - komputery przenośne na min. 3-letniej gwarancji z naprawą w ciągu 24h (na następny dzień roboczy) wraz z klawiaturą i myszą bezprzewodowąPakiet nr 23 - Monitor 22 cale. Ilość - 1 sztukaPakiet nr 24 - Rejestrator 4K. Ilość - 1 sztukaPakiet nr 25 - Akcesoria komputerowe na min. 12 miesięcznej gwarancjiPakiet nr 26 - Komputer przenośny na jednorocznej gwarancji. Ilość - 1 sztukaPakiet nr 27 - Oprogramowanie OCRPakiet nr 28 - Drukarka 3D na rocznej gwarancji. Ilość - 1 sztukaPakiet nr 29 - Czytnik e-książek (e-book) na 12-miesięcznej gwarancji. Ilość - 1 sztukaPakiet nr 30 - Komputer stacjonarny klasy USFF na 5-cio letniej gwarancji NBD. Ilość - 1 sztukaPakiet nr 31 - Monitor biurowy 22 cale. Ilość - 1 sztukaPakiet nr 32 - Kolorowa drukarka laserowa z obsługą interfejsu sieciowego LAN. Ilość - 1 sztuka

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Ulica Plac Matejki 13
Nr domu 13
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 31-157
Wojewodztwo małopolskie
Tel 12 2992041
Fax 12 4226566
Internet www.asp.krakow.pl
Regon 00027578300000
E mail jkurek@asp.krakow.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 32
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Wadium Zamawiający na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do specyfikacji);
Wiedza Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do specyfikacji);
Potencjal Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do specyfikacji);
Zdolne Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do specyfikacji);
Sytuacja Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do specyfikacji);
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty : a) wypełniony formularz ofertowy (według załączonego wzoru - załącznik nr 2 do specyfikacji), b) szczegółową ofertę cenową (według wzoru tabeli zamieszczonej w rozdziale XIV/2 specyfikacji), c) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu (wymienione w rozdziale VII specyfikacji), d) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale VIII pkt. 8b specyfikacji, e) wypełniony załącznik numer : 3, 4, 5 do specyfikacji, f) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (np. aktualne katalogi w języku polskim lub w języku obcym - z zastrzeżeniem pkt. 5) potwierdzający wymagane parametry techniczne określone w załączniku nr 1 do specyfikacji.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do specyfikacji. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem zapisów ust. 3 i 4 niniejszego punktu. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie : a) numeru katalogowego produktu, b) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, c) wymiany lub uzupełnienia elementów składowych, w sytuacji, gdy wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, d) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, e) zmiany stawki podatku VAT, która następuje z mocy prawa, f) terminu realizacji zamówienia w związku z wystąpieniem zdarzeń określanych jako siła wyższa, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania niniejszej umowy i które nie wynikają z winy żadnej ze stron, g) zmiany dotyczącej osób reprezentujących strony, z uwagi na niezależne od stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne), h) zmian teleadresowych stron umowy określonych w niniejszej umowie, i) zmian postanowień niniejszej umowy będących konsekwencjami zmian organizacyjnych na Uczelni, j) zmiany podwykonawcy na etapie realizacji umowy, k) zmiany podwykonawstwa - powierzenie podwykonawcom innej części zamówienia niż wskazana w ofercie Wykonawcy. 4. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą wartości umowy (z wyjątkiem pkt. 3e) i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
Kryt cena A
Spec www www.asp.krakow.pl
Spec war SIWZ można uzyskać w Dziale Administracyjno-Gospodarczym ASP im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, pl. Matejki 13, pok. nr 117, lub za zaliczeniem pocztowym, lub ze strony Uczelni
Data skl 01/10/2014
Godz skl 10:30
Miejsce Ofertę w zapieczętowanej i oznaczonej kopercie należy składać na dzienniku podawczym ASP im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, Plac Jana Matejki 13, pokój numer 1 lub wysłać listem
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Termin realizacji zamówienia : 1) Przez termin realizacji zamówienia rozumie się dostawę przedmiotu zamówienia wraz z fakturą, do siedziby Zamawiającego, na koszt i ryzyko Wykonawcy. 2) Termin realizacji zamówienia : nie dłuższy niż 14 dni od daty podpisania umowy, zakończony pisemnym potwierdzeniem odbioru przez upoważnionego pracownika poszczególnej komórki organizacyjnej Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)