Poprawa bezpieczeństwa pieszych oraz kierujących pojazdami na drodze gminnej Tokary - Warzenko nr 156019G oraz jej skrzyżowań z drogą powiatową w miejscowości Tokary
| Publication date | 2014-09-24 |
| End date | 2014-10-09 10:00:00 |
| Instytucja | Gmina Przodkowo |
| Miejscowość | Przodkowo |
| Województwo | pomorskie |
| Branża |
|
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 317486 / 2014 |
| Document type | ZP-400 |
| Cpv code | 452331237, 452330009, 452332907, 452332538, 320000003, 324121005 |
| Adres strony internetowej siwz | |
| BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
| Zakres zamówienia obejmuje : Przebudowę drogi gminnej relacji Tokary-Warzenko (ul. Klonowa Lipowa) oraz przebudowę skrzyżowania tej drogi z drogą powiatową 1416G w miejscowości Tokary. Branża drogowa: - frezowanie fragmentu istniejącej drogi powiatowej; - rozbiórkę fragmentów istniejącej nawierzchni z płyt YUMBO; - wycinkę drzew i krzewów; - ustawienie oporników, krawężników i obrzeży betonowych; - przebudowę trasy głównej o długości 3262,51m zmianę jej nawierzchni z gruntowej na beton asfaltowy; - budowę poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie; - budowę wzmocnionego chodnika z kostki betonowej wzdłuż ciągu pieszo - jezdnego; - budowę chodników z kostki betonowej; - budowę miejsc postojowych do obsługi boisk sportowych w miejscowości Warzenko wraz z przylegającym chodnikiem; - budowę urządzeń odwadniających w postaci ścieków drogowych i rowów odwadniających; - przebudowę oraz budowę skrzyżowań i zjazdów: a. skrzyżowanie skanalizowane typu T z drogą powiatową nr 1416G - początek opracowania; b. skrzyżowanie zwykłe typu T z ul. Radosną - km 0+048,07; c. pozostałe zjazdy publiczne oraz indywidualne zgodnie z planem sytuacyjnym, - wykonanie 2 zatok autobusowych: a) parametry zatoki nr 1: - szerokość 2,5 m - długość krawędzi zatrzymania: 12 m - skok wjazdowy i wyjazdowy: 1:1 - wyokrąglenie krawędzi promieniem R=20 m b) parametry zatoki nr 2: - szerokość 2,0 m - długość krawędzi zatrzymania: 12 m - skok wjazdowy i wyjazdowy: 1:1 - wyokrąglenie krawędzi promieniem R=20 m Zatoki autobusowe należy wykonać z warstwy ścieralnej z kostki betonowej wibroprasowanej koloru grafitowego gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 3 cm - montaż 10 lamp solarnych parkowych: posadowione na fundamentach prefabrykowanych: F 100, wysokość masztu: 5 m, wysokość źródła światła LED: 4 m, pojedyncze źródło światła: 2 x 8 W, panel solarny PV 190 W, akumulatory 140 Ah -szt. 10, sterowanie czujnikiem ruchu, sterownik z niezależnym sterowaniem źródłami światła programatorem czasu pracy, sposób wyłączenia - czujnik zmierzchowy Założenia techniczne: Trasa główna (ul. Klonowa Lipowa): - klasa ulicy: droga lokalna L; - prędkość projektowa Vp=50km h; - przekrój uliczny i drogowy 1 2: droga o szerokości jezdni 2x2,5m; - nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego; - jezdnia obustronnie ograniczona opornikiem betonowym 12x25 cm na ławie betonowej z oporem od km 0+058,00 do km 0+640,00, od km 0+937,00 do km 1+040,00, od km 1+083,00 do km 1+246,00, od km 1+397,00 do km 1+544,00, od km 1+586,00 do km 1+609,00 i od km 1+651,00 do km 2+860,00; - jezdnia ograniczona opornikiem betonowym 12x25 cm na ławie betonowej z oporem po stronie lewej od km 0+018,00 do km 0+058,00, od km 0+640,00 do km 0+937,00 i od km 1+609,00 do km 1+651,00; - jezdnia ograniczona opornikiem betonowym 12x25 cm na ławie betonowej z oporem po stronie prawej od km 1+040,00 do km 1+083,00, od km 1+246,00 do km 1+397,00 i od km 1+544,00 do km 1+586,00; - jezdnia obustronnie ograniczona krawężnikiem betonowym 15x30 cm na ławie betonowej z oporem od km 0+000,00 do km 0+018,00 i od km 2+860,00 do km 3+262,51; - jezdnia ograniczona krawężnikiem betonowym 15x30 cm na ławie betonowej z oporem po stronie lewej od km 1+040,00 do km 1+083,00, od km 0+1246,00 do km 1+397,00 i od km 1+544,00 do km 1+586,00; - jezdnia ograniczona krawężnikiem betonowym 15x30 cm na ławie betonowej z oporem po stronie prawej od km 0+018,00 do km 0+058,00 i od km 1+609,00 do km 1+651,00; - ściek betonowy korytkowy przy krawędzi jezdni po stronie prawej od km 0+640,0 do km 0+937,0; - pobocze obustronne utwardzone kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie o szerokości 0,5m od km 0+058,0 do km 0+640,0 i od km 0+937,0 do km 2+860,0; - pobocze utwardzone kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie o szerokości 0,5m po stronie lewej od km 0+014,0 do km 0+058,0 i od km 0+640,0 do km 0+937,0; - chodnik o szerokości 1,5m o nawierzchni z kostki betonowej koloru żółtego po stronie prawej od km 0+007,0 do km 0+093,0, ograniczony obrzeżem betonowym 8x30cm na podsypce cem. - piask.; - chodnik wzmocniony o szerokości 1,5m wzdłuż ciągu pieszo - jezdnego, o nawierzchni z kostki betonowej ograniczonej opornikiem betonowym 12x25cm oraz krawężnikiem betonowym 15x30cm na ławie betonowej z oporem - od km 2+920,0 do km 3+262,51; - 12 miejsc postojowych prostopadłych (w tym 2 dla osób niepełnosprawnych) o wymiarach 2,5x5,0m (3,6x5,0m) o nawierzchni z kostki betonowej koloru grafitowo-żółtego wraz z chodnikiem o szer. 1,5m,, od km 2+876,6 do km 2+920,0; Drogi poprzeczne: Droga powiatowa nr 1416G: klasa drogi: droga zbiorcza Z; prędkość projektowa Vp=50km h; przekrój drogowy: droga o szerokości jezdni 2x2,75m; nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego; pobocze obustronne o szerokości 0,75m wzdłuż krawędzi drogi z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie; pas do skrętu w lewo z kierunku od Czeczewa w kierunku miejscowości Warzenko, o szerokości 2,5m i długości 15,0m; wyspy kanalizujące o nawierzchni z kostki kamiennej regularnej normalnej 16x16cm o szerokości max. 2,5m ograniczonej krawężnikiem betonowym; fragmenty włączenia drogi gminnej w drogę powiatową z kostki kamiennej regularnej normalnej 16x16cm ograniczonej krawężnikiem betonowym; trapezowy rów wsiąkowo - odparowujący po stronie lewej, o szer. dnia 0,4m i min., głębokości 0,5m; Droga gminna ul. Radosna: klasa ulicy: droga dojazdowa D; prędkość projektowa Vp=50km h; przekrój uliczny 1 2: ulica o szerokości jezdni 2x2,5m; nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego; jezdnia obustronnie ograniczona krawężnikiem betonowym 15x30 cm na ławie betonowej z oporem; chodnik obustronny o szerokości 1,5m o nawierzchni z kostki betonowej koloru szarego przy krawędzi jezdni, ograniczony po zewnętrznej stronie obrzeżem betonowym 8x30cm na podsypce cem. - piask.; Pozostałe: skrzyżowania o parametrach zjazdów publicznych i indywidualnych; nawierzchnia z betonu asfaltowego lub z kostki betonowej wibroprasowanej koloru czerwonego ograniczonej opornikiem betonowym 12x25cm na ławie betonowej z oporem; Branża sanitarna: Budowa kanalizacji deszczowej: 12 studni chłonnych, do których należy podłączyć wpusty ściekowe. Dla jednego wpustu przypada jedna studnia chłonna. W rejonie projektowanego parkingu ziemnego, gdzie wpusty zlokalizowane są po obu stronach jezdni, na jedną studnię przypadają dwa wpusty. Studnie chłonne należy wykonać z prefabrykowanych elementów betonowych z betonu C35 45 o średnicy DN ID 1500 i 2000 mm. Posadowienie studni na zagęszczonym piasku i pierścieniu żelbetowym. Przykanaliki z rur PVC-U SDR34 SN8 lite DN OD160 zgodnych z PN-EN 1401-1. Zestawienie średnic i długości projektowanej kanalizacji deszczowej: - DN OD160 PVC-U SN8 lite wg PN-EN 1401-1 o łącznej długości L = 46 m. Łącznie: 46 m. Zestawienie projektowanej armatury kanalizacji deszczowej: - studnie betonowe chłonne DN ID1500 - 10 szt, - studnie betonowe chłonne DN ID2000 - 2 szt, - wpusty ściekowe betonowe DN ID500 - 14 szt. Przebudowa kanalizacji sanitarnej: przebudowę odcinka sieci kanalizacji sanitarnej o długości 47 m. Sieć należy wykonać z rur PVC-U SN8 lite wg PN-EN 1401. Studnie wykonać o średnicy 425 mm z PP, rura trzonowa o wytrzymałości SN4 zakończona teleskopem i włazem klasy D400. Przewód likwidowany zamulić. Zestawienie średnic i długości projektowanej kanalizacji sanitarnej: - DN OD200 PVC-U SN8 lite wg PN-EN 1401-1 o łącznej długości L = 47 m. Łącznie: 47 m. Zestawienie projektowanej armatury kanalizacji sanitarnej: - studnie PP DN425 - 2 szt, Branża telekomunikacyjna: Przebudowa sieci telekomunikacyjnej: - budowa kabla XzTKMXpw 5x4x0,6 03 w ziemi od projektowanych złączy kablowych Z1 do Z2 - 16m. - budowa kabla XzTKMXpw 5x4x0,6 0-4a w ziemi od projektowanych złączy kablowych Z3 do Z4 - 16m. |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 1 |
| Nazwa | Gmina Przodkowo |
| Ulica | ul. Kartuska 21 |
| Nr domu | 21 |
| Miejscowosc | Przodkowo |
| Kod poczt | 83-304 |
| Wojewodztwo | pomorskie |
| Tel | 058 6851425 |
| Fax | 058 6851361 |
| Internet | www.przodkowo.pl |
| Regon | 00053714800000 |
| E mail | nieruchomosci@przodkowo.pl |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Dotyczy | 1 |
| Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
| Rodz zam | B |
| Czy czesci | Nie |
| Czy wariant | Nie |
| Czy dialog | Nie |
| Czy uzup | Nie |
| Czas | D |
| Data zak | 17/11/2014 |
| Wadium | 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednym lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskich Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, lecz nie później niż do dnia 09.10.2014 r. do godz. 1000. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Przodkowie - Bank Spółdzielczym Sztum 0 Przodkowo, nr konta: 16 8309 0000 0077 0075 2000 0070 , z podaniem tytułu Wadium - przetarg nieograniczony - Przebudowa drogi Tokary-Warzenko. |
| Zaliczka | Nie |
| Uprawnienie | Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie |
| Wiedza | Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości minimum 2 000 000,00 zł brutto, polegającej na budowie, przebudowie drogi; |
| Potencjal | Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie |
| Zdolne | Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się: dysponowaniem co najmniej jedną osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi w branży drogowej i co najmniej jedną osobą w branży sanitarnej |
| Sytuacja | Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się: - posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę co najmniej 1 000 000,00 zł - posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500 000,00 zł. |
| Oswiadczenie potwierdzenia 2 | Tak |
| Oswiadczenie potwierdzenia 9 | Tak |
| Oswiadczenie potwierdzenia 10 | Tak |
| Oswiadczenie potwierdzenia 12 | Tak |
| Oswiadczenie potwierdzenia 13 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 5 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 6 | Tak |
| Dok grup kap 1 | Tak |
| Dok podm zag 1 | Tak |
| Dok podm zag 2 | Tak |
| Dok podm zag 3 | Tak |
| Inne dokumenty | oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) |
| Niepelnosprawne | Nie |
| Kod trybu | PN |
| Kryt cena | A |
| Spec www | www.bip.przodkowo.pl |
| Spec war | Urząd Gminy w Przodkowie, 83-304 Przodkowo, ul. Kartuska 21(pokój nr 7) |
| Data skl | 09/10/2014 |
| Godz skl | 10:00 |
| Miejsce | Urząd Gminy w Przodkowie, 83-304 Przodkowo, ul. Kartuska 21(Sekretariat Urzędu) |
| Termin | Obowiązuje termin |
| Okres liczba dni | 30 |
| Inf dodat | ZADANIE DOFINASOWANE JEST W RAMACH PROGRAMU WIELOLETNIEGO PN.: NARODOWY PROGRAM PRZEBUDOWY DRÓG LOKALNYCH - ETAP II BEZPIECZEŃSTWO-DOSTĘPNOŚĆ-ROZWÓJ - EDYCJA 2014 |
| Czy uniewaznienie | Nie |