Dostawa wyposażenia dla potrzeb Centrum Zdrowia Kobiety i Dziecka w Szpitalu Miejskim w Zabrzu przy ul. Zamkowej 4

Publication date 2014-09-30
End date 2014-10-09 09:00:00
Instytucja Jednostka Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami
Miejscowość Zabrze
Województwo śląskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 206897 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa wyposażenia dla potrzeb Centrum Zdrowia Kobiety i Dziecka w Szpitalu Miejskim w Zabrzu przy ul. Zamkowej 4:
Część 1: Dostawa krzeseł,
Część 2: Dostawa biurek gabinetowych, stolików na sale chorych i ławek,
Część 3: Dostawa wieszaków stojących, regałów magazynowych i szafek BHP;
Część 4: Dostawa koszy na odpady,
Część 5: Dostawa kocy ginekologicznych i położniczych,
Część 6: Dostawa sof (kanap) i foteli kubełkowych,
Część 7: Dostawa mebli medycznych,
Część 8: Dostawa krzeseł lekarskich, taboretów obrotowych i szafek przyłóżkowych.

Opis

Dostawa wyposażenia dla potrzeb Centrum Zdrowia Kobiety i Dziecka w Szpitalu Miejskim w Zabrzu przy ul. Zamkowej 4, część 1: Dostawa krzesełDostawa wyposażenia dla potrzeb Centrum Zdrowia Kobiety i Dziecka w Szpitalu Miejskim w Zabrzu przy ul. Zamkowej 4, część 2: Dostawa biurek gabinetowych, stolików na sale chorych i ławekDostawa wyposażenia dla potrzeb Centrum Zdrowia Kobiety i Dziecka w Szpitalu Miejskim w Zabrzu przy ul. Zamkowej 4, część 3: Dostawa wieszaków stojących, regałów magazynowych i szafek BHPDostawa wyposażenia dla potrzeb Centrum Zdrowia Kobiety i Dziecka w Szpitalu Miejskim w Zabrzu przy ul. Zamkowej 4, część 4: Dostawa koszy na odpadyDostawa wyposażenia dla potrzeb Centrum Zdrowia Kobiety i Dziecka w Szpitalu Miejskim w Zabrzu przy ul. Zamkowej 4, część 5: Dostawa kocy ginekologicznych i położniczychDostawa wyposażenia dla potrzeb Centrum Zdrowia Kobiety i Dziecka w Szpitalu Miejskim w Zabrzu przy ul. Zamkowej 4, część 6: Dostawa sof (kanap) i foteli kubełkowychDostawa wyposażenia dla potrzeb Centrum Zdrowia Kobiety i Dziecka w Szpitalu Miejskim w Zabrzu przy ul. Zamkowej 4, część 7: Dostawa mebli medycznychDostawa wyposażenia dla potrzeb Centrum Zdrowia Kobiety i Dziecka w Szpitalu Miejskim w Zabrzu przy ul. Zamkowej 4, część 8: Dostawa krzeseł lekarskich, taboretów obrotowych i szafek przyłóżkowych

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Jednostka Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami
Ulica ul. Targowa 2
Nr domu 2
Miejscowosc Zabrze
Kod poczt 41-800
Wojewodztwo śląskie
Tel 32 3734810
Fax 32 3734819
Internet www.jofgn.zabrze.magistrat.pl
Regon 24023535500000
E mail sekretariat@jofgn.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 8
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Wadium Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: dla części 1: 650 PLN dla części 2: 200 PLN dla części 3: 290 PLN dla części 4: 145 PLN dla części 5: 400 PLN dla części 6: 650 PLN dla części 7: 560 PLN dla części 8: 400 PLN
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający wymaga wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Dowodami o których mowa powyżej są: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) w przypadku zamówień na dostawy - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie o którym mowa w pkt. 5.1.1.A) SIWZ, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt. 5.1.1.A 1 i 2. Zamawiający wymaga, aby w wykazie dostaw wykonawca przedstawił nie mniej niż 1 wykonaną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości: dla części 1: 30 000 zł brutto dla części 2: 15 000 zł brutto dla części 3: 12 000 zł brutto dla części 4: 6 000 zł brutto dla części 5: 17 000 zł brutto dla części 6: 27 000 zł brutto dla części 7: 22 000 zł brutto dla części 8: 12 000 zł brutto wykonaną w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. Jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, to każdy warunek mogą spełnić łącznie. Zamawiający oceni spełnienie przez wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje.
Sytuacja Zamawiający wymaga informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, nie mniejszą niż: dla części 1: 50 000 PLN dla części 2: 20 000 PLN dla części 3: 15 000 PLN dla części 4: 10 000 PLN dla części 5: 20 000 PLN dla części 6: 30 000 PLN dla części 7: 25 000 PLN dla części 8: 15 000 PLN wystawionej i potwierdzającej powyższe nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, to warunek mogą spełnić łącznie. Zamawiający oceni spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Zamawiający wymaga, aby w wykazie dostaw wykonawca przedstawił nie mniej niż 1 wykonaną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości: dla części 1: 30 000 zł brutto dla części 2: 15 000 zł brutto dla części 3: 12 000 zł brutto dla części 4: 6 000 zł brutto dla części 5: 17 000 zł brutto dla części 6: 27 000 zł brutto dla części 7: 22 000 zł brutto dla części 8: 12 000 zł brutto wykonaną w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. Jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, to każdy warunek mogą spełnić łącznie. Zamawiający oceni spełnienie przez wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje.
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www www.jofgn.zabrze.magistrat.pl, zakładka: Zamówienia publiczne
Spec war Jednostka Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami, Hala Sportowa Pogoń, Referat Zamówień Publicznych, pokój nr 1 ul. Wolności 406, 41-800 Zabrze
Data skl 09/10/2014
Godz skl 09:00
Miejsce Jednostka Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami, biuro podawcze pokój nr 9 ul. Targowa 2, 41-800 Zabrze
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)