Dostawa wyposażenia do budynku użyteczności publicznej - Centrum Tradycji i Turystyki- w ramach programu Centra tradycji i turystyki w miejscowości Kościelisko, Gmina Kościelisko.
Publication date | 2014-10-02 |
End date | 2014-10-13 10:00:00 |
Instytucja | Gmina Kościelisko |
Miejscowość | Kościelisko |
Województwo | małopolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 327074 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 302360002, 317100006, 323200002, 391000003, 391300002, 391410002, 391413005, 454211531, 391130007, 391212008, 374000002, 452121409 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia Centrum tradycji i turystyki w miejscowości Kościeli-sko, Gmina Kościelisko współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ra-mach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007 - 2013 Przedmiot zamówienia obejmuje : CZĘŚĆ I dostawa mebli na wymiar oraz mebli standardowych - wyposażenie punktu informacji turystycznej, części wystawienniczej wewnętrznej oraz części wystawienniczej zewnętrznej oraz kuchni wraz z dostawą urządzeń agd. meble na wymiar - biurowe 1 kpl. meble standardowe- krzesła konferencyjne 120 szt.Meble standardowe - stoły konferencyjne 10 szt. elementy do wystawy- ekspozytory 8 szt. ławy i stoły z bali 6 kpl. kraty stanowiące konstrukcję pod ekspozycje 75 m2 meble kuchenne na wymiar 1 kpl. CZĘŚĆ II dostawa komputerów, oświetlenia ekspozycji w części wystawienniczej wewnętrznej oraz w części wystawienniczej ze-wnętrznej, nagłośnienie w części wystawienniczej wewnętrznej w części wystawienniczej zewnętrznej, nagłośnienie do sali sportowej oraz pozostałe wyposażenie zestaw komputerowy wraz z oprogramowaniem biurowym 1 szt. zestaw komputerowy- komputer przenośny 1 szt. Projektor multimedialny z uchwytem montażowym 1 kpl. ekran projekcyjny 1 kpl. nagłośnienie do sali wystawienniczej wewnętrznej 1 kpl. oświetlenie - zestaw oświetlenia ekspozycji wystawienniczych sala wewnętrzna 1 kpl. oświetlenie - zestaw oświetlenia ekspozycji wystawienniczych zewnętrznych 1 kpl. Nagłośnienie- sali wystawienniczej zewnętrznej 1 kpl. Nagłośnienie -sali sportowej- fitness 1 kpl. rolety 14 szt. kuchenka mikrofalowa 1 szt. czajnik 1 szt. warnik do wody 2 szt. podajnik na papier toaletowy 10 szt. podajnik na ręczniki papierowe 8 szt. podajnik do mydła w płynie 12 szt. lustra pojedyncze i podwójne 12 szt. suszarka do rąk 8 szt. CZĘŚĆ III dostawa wyposażenie sali fitness drabinki gimnastyczne 3 szt. bieżnia 1 szt. orbitrek 1 szt. rower stacjonarny 1 szt. Wioślarz 1 szt. Materace wraz z uchwytem 15 szt. + 1 szt. sztangi do treningu grupowego wraz ze stojakiem 15 szt. + 1 szt. tubing z rączkami oraz uchwytami 15 szt. step 15 szt. piłka 55 cm i 65 cm 15 szt. lustra ścienne 1 kpl. poręcz do aerobiku przyścienna 1 kpl. CZĘŚĆ IV dostawa wyposażenia sali zabaw dla dzieci- małpi gaj sala zabaw - małpi gaj konstrukcja z wyposażeniem 1 kpl. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach: CZĘŚĆ I - dostawa mebli na wymiar oraz mebli standardowych - wyposażenie punktu informacji turystycznej, części wystawienniczej wewnętrznej oraz części wystawienniczej zewnętrznej oraz kuchni wraz z dostawą urządzeń agd - nr 1 do SIWZ CZĘŚĆ II - dostawa komputerów, oświetlenia ekspozycji w części wystawienniczej wewnętrznej oraz w części wysta- wienniczej zewnętrznej, nagłośnienie w części wystawienniczej wewnętrznej w części wystawienniczej zewnętrznej, nagłośnienie do sali sportowej oraz pozostałe wyposażenie -nr 2 do SIWZ CZĘŚĆ III - dostawa wyposażenie sali fitness -nr 3 do SIWZ CZĘŚĆ IV - dostawa wyposażenia sala zabaw dla dzieci- małpi gaj -nr 4 do SIWZ 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, wniesienie, montaż, uruchomienie, konfigurację wszystkich elementów w miej-scach wskazanych przez Zamawiającego w budynku Centrum Tradycji i Turystyki w Kościelisku. 3. Zamawiający informuje, iż obiekt do którego należy dostarczyć poszczególne elementy zamówienia jest w trakcie realizacji, zatem dokładne terminy wykonania zamówienia należy uzgodnić z Zamawiającym. 4. Przed rozpoczęciem realizacji zmówienia wybrany wykonawca, jest zobowiązany w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy zobowiązany do: - dokonania pomiarów z natury poszczególnych pomieszczeń, w których będzie realizowane zamówienie - przedstawienia propozycji harmonogramu realizacji zamówienia zawierający informacje o terminie dostawy i monta-żu (po podpisaniu umowy o udzielenie zamówienia publicznego) Wykonawca jest zobligowany do dokonania odpo-wiednich pomiarów z natury celem prawidłowego zrealizowania zamówienia. - Dla CZĘŚCI I - przedłożenia do akceptacji Zamawiającego próbek, wzorników, schematów poszczególnych elementów zamówienia celem dokładnego określenia kolorystyki I sposobu wykonania 5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie zamiennych elementów wyposażenia obiektu, ale o parametrach fizycznych nie gor-szych niż podane w SIWZ. 6. Wszystkie nazwy ujęte w SIWZ i jej załącznikach odnoszą się do zastosowania równoważnych lub zamiennych klas, typów, firm jednak o nie gorszych parametrach technicznych Do oferty należy załączyć dokumenty określające parametry techniczne elementów zastosowanych jako równoważne. Równoważność oznacza, że przedmiot zamówienia, zaoferowany przez Wyko-nawcę, posiada wszystkie cechy techniczne i jakościowe przedmiotu określonego przez Zamawiającego a różni się on niego znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jako równoważne Zamawiający uzna produkty: - których jakość jest zgodna z ew. wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami; dopuszczenia produktów opisanych przez Zamawiające-go; o takim samym przeznaczeniu; tożsame tematycznie; które nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów; które mają wymiary/liczbę elementów wskazane przez Zamawiającego; 7. Wykonawca będzie ponosił całkowitą odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez jego działania lub brak działań także w stosunku do osób trzecich w zakresie objętym przedmiotem umowy, w stopniu całkowicie zwalniającym od tej od-powiedzialności Zamawiającego 8. Wszystkie materiały użyte do wykonania robót muszą posiadać aktualne polskie aprobaty techniczne lub odpowiadać Pol-skim Normom. Wykonawca zobowiązany jest do zbierania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji w postaci atestów, świadectw jakości, specyfikacji, paszportów, instrukcji obsługi, kart gwarancyjnych, rysunków montażowych itp. 9. Dla CZĘŚCI IV- wyposażenie Sali zabaw dla dzieci - Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć dokumentację potwierdzają-cą dopuszczenie do użytkowania sali zabaw wydaną przez upoważnioną jednostkę certyfikującą np. Urząd Dozoru Tech-nicznego 10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spełnienie wymagań ilościowych i jakościowych elementów oraz za ich właściwe składowanie i zamontowanie. 11. Wykonawca jest zobowiązany do uporządkowania pomieszczeń po zakończeniu wszystkich robót montażowych. 12. Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenia i zweryfikowania materiałów przetargowych oraz do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewen-tualnych błędach lub przeoczeniach. Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nie-ścisłości specyfikacji istotnych warunków zamówienia po upływie terminu na wniesienie odwołania, 13. Zamawiający informuje, iż podana cena oferty musi obejmować wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówie-nia wynikające bezpośrednio z SIWZ, opisu przedmiotu zamówienia oraz koszty wszelkich prac niezbędnych do zrealizowa-nia przedmiotu zamówienia, a nie wymienionych w dokumentach, których wykonanie jest konieczne dla prawidłowego i kompleksowego wykonania przedmiotu zamówienia. 14. Wymagany okres gwarancji: Wykonawca na dostarczone wyposażenie udzieli 36 miesięcznej gwarancji. W przypadku, gdy producent udzielił dłuższej gwarancji, wówczas obowiązuje gwarancja udzielona przez producenta. OpisCZĘŚĆ Idostawa mebli na wymiar oraz mebli standardowych - wyposażenie punktu informacji turystycznej, części wystawienniczej wewnętrznej oraz części wystawienniczej zewnętrznej oraz kuchni wraz z dostawą urządzeń agd. meble na wymiar - biurowe 1 kpl. meble standardowe- krzesła konferencyjne 120 szt. Meble standardowe - stoły konferencyjne 10 szt. elementy do wystawy- ekspozytory 8 szt. ławy i stoły z bali 6 kpl. kraty stanowiące konstrukcję pod ekspozycje 75 m2 meble kuchenne na wymiar 1 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach: CZĘŚĆ I - dostawa mebli na wymiar oraz mebli standardowych - wyposażenie punktu informacji turystycznej, części wystawienniczej wewnętrznej oraz części wystawienniczej zewnętrznej oraz kuchni wraz z dostawą urządzeń agd - nr 1 do SIWZCZĘŚĆ II dostawa komputerów, oświetlenia ekspozycji w części wystawienniczej wewnętrznej oraz w części wystawienniczej ze-wnętrznej, nagłośnienie w części wystawienniczej wewnętrznej w części wystawienniczej zewnętrznej, nagłośnienie do sali sportowej oraz pozostałe wyposażenie zestaw komputerowy wraz z oprogramowaniem biurowym 1 szt. zestaw komputerowy- komputer przenośny 1 szt. Projektor multimedialny z uchwytem montażowym 1 kpl. ekran projekcyjny 1 kpl. nagłośnienie do sali wystawienniczej wewnętrznej 1 kpl. oświetlenie - zestaw oświetlenia ekspozycji wystawienniczych sala wewnętrzna 1 kpl. oświetlenie - zestaw oświetlenia ekspozycji wystawienniczych zewnętrznych 1 kpl. Nagłośnienie- sali wystawienniczej zewnętrznej 1 kpl. Nagłośnienie -sali sportowej- fitness 1 kpl. rolety 14 szt. kuchenka mikrofalowa 1 szt. czajnik 1 szt. warnik do wody 2 szt. podajnik na papier toaletowy 10 szt. podajnik na ręczniki papierowe 8 szt. podajnik do mydła w płynie 12 szt. lustra pojedyncze i podwójne 12 szt. suszarka do rąk 8 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach CZĘŚĆ II - dostawa komputerów, oświetlenia ekspozycji w części wystawienniczej wewnętrznej oraz w części wysta- wienniczej zewnętrznej, nagłośnienie w części wystawienniczej wewnętrznej w części wystawienniczej zewnętrznej, nagłośnienie do sali sportowej oraz pozostałe wyposażenie -nr 2 do SIWZCZĘŚĆ III dostawa wyposażenie sali fitness drabinki gimnastyczne 3 szt. bieżnia 1 szt. orbitrek 1 szt. rower stacjonarny 1 szt. Wioślarz 1 szt. Materace wraz z uchwytem 15 szt. + 1 szt. sztangi do treningu grupowego wraz ze stojakiem 15 szt. + 1 szt. tubing z rączkami oraz uchwytami 15 szt. step 15 szt. piłka 55 cm i 65 cm 15 szt. lustra ścienne 1 kpl. poręcz do aerobiku przyścienna 1 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach: CZĘŚĆ III - dostawa wyposażenie sali fitness -nr 3 do SIWZCZĘŚĆ IV dostawa wyposażenia sali zabaw dla dzieci- małpi gaj sala zabaw - małpi gaj konstrukcja z wyposażeniem 1 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach CZĘŚĆ IV - dostawa wyposażenia sala zabaw dla dzieci- małpi gaj -nr 4 do SIWZ |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gmina Kościelisko |
Ulica | ul. Strzelców Podhalańskich 44 |
Nr domu | 44 |
Miejscowosc | Kościelisko |
Kod poczt | 34-511 |
Wojewodztwo | małopolskie |
Tel | 018 2079100 |
Internet | www.koscielisko.com.pl |
Regon | 49052655000000 |
E mail | przetargi@koscielisko.com.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 4 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 30/11/2014 |
Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo za-mówień publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. |
Wiedza | Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo za-mówień publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. |
Potencjal | Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo za-mówień publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. |
Zdolne | Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo za-mówień publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. |
Sytuacja | Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo za-mówień publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | we. pełnomocnictwa |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Zmiany umowy mogą być dokonywane w przypadku gdy takie założenie było dopuszczone w postępowaniu o udzielenie zamówienia będącym podstawą do zawarcia niniejszej umowy. Zmiany umowy mogą być dokonywane na następujących zasadach- w następujących przypadkach: 1. W przypadku zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę rzedstawionych w umowie - na wnio-sek Zamawiającego lub Wykonawcy. 2. Zmian podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy. 3. Rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy. 4. W przypadku szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych 5. Zawieszenia realizacji zamówienia przez Zamawiającego, 6. Zmian w dokumentacji dokonanych na wniosek Zamawiającego, 7. Opóźnienia w przygotowaniu wnętrz obiektu do montażu wyposażenia 8. Siły wyższej, 9. Zmiany sposobu realizacji przedmiotu zamówienia w postaci: konieczności realizacji zamówienia przy zastosowa-niu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w specyfikacjach, w przypadku gdyby zasto-sowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia; konieczno-ści zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych ze względu na zmiany obowią-zującego prawa, 10. Wad dokumentacji jeżeli takie ujawnią się podczas realizacji zadania, pomimo dołożenia wszelkiej staranności przez Zamawiającego 11. W przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy. 12. W przypadku wystąpienia dostaw zamiennych. 13. W przypadku gdy zmiany treści umowy są korzystne dla Zamawiającego a Wykonawca nie wyrazi sprzeciwu co do wprowadzenia tych zmian. |
Kryt cena | A |
Spec www | www.koscielisko.com.pl |
Spec war | Urząd Gminy Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44 34-511 Kościelisko pok. nr 11 |
Data skl | 13/10/2014 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Urząd Gminy Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44 34-511 Kościelisko pok. nr 7 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Centra tradycji i turystyki Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007 - 2013 |
Czy uniewaznienie | Nie |