dostawa produktów pochodzenia zwierzęcego (ryb, wyrobów garmażeryjnych, jaj) tłuszczów roślinnych.

Publication date 2014-10-06
End date 2014-10-20 09:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa Nr 5350
Miejscowość Świętoszów
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 329324 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 31425003, 152210003, 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 4 zadania:
Zadanie Nr 1 - Dostawa ryb;
Zadanie Nr 2 - Dostawa produktów garmażeryjnych chłodzonych;
Zadanie Nr 3 - Dostawa olei i tłuszczów roślinnych;
Zadanie Nr 4 - Dostawa jaj spożywczych AL;

Opis

Dowóz przedmiotu zamówienia odbędzie się ubezpieczonym transportem do magazynów zamawiającego - odbiorców na wyłączny koszt i ryzyko wykonawcy.
Częstotliwość dostaw-
zadanie nr 1- ryby- 3 razy w tygodniu w godz. 8.00-9.00. po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z magazynierem.Częstotliwość dostaw-
zadanie nr 2- produkty garmażeryjne chłodzone- 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) w godz. 8.00-9.00. po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z magazynierem.Częstotliwość dostaw-
zadanie nr 3- oleje i tłuszcze roślinne- 3 razy w tygodniu w godz. 8.00- 9.00. po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z magazynierem.Częstotliwość dostaw-
zadanie nr 4- jaja spożywcze- 3 razy w tygodniu w godz. 8.00-9.00. po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z magazynierem.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Jednostka Wojskowa Nr 5350
Ulica ul. Sztabowa 1
Nr domu 1
Miejscowosc Świętoszów
Kod poczt 59-726
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 75 735 62 79
Fax 75 735 62 19
Internet www.43wog.wp.mil.pl
Regon 02150908400000
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: jednostka wojskowa
Rodzaj zam inny jednostka wojskowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2015
Wadium Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium przez przystępujących do przetargu.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca: opracował, wdrożył i stosuje system HACCP; spełnia wymagania konieczne do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej żywności;
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, wykaz wykonanych (jedna) w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenia dowodów czy zostały wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Zadanie nr 1- ryby minimum 75% wartości oferty brutto; Zadanie nr 2- produkty garmażeryjne chłodzone minimum 75% wartości oferty brutto; Zadanie nr 3- oleje i tłuszcze roślinne minimum 75% wartości oferty brutto; Zadanie nr 4 - jaja spożywcze minimum 75% wartości oferty brutto; Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane w sposób należyty są: poświadczenie (np. referencje), z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; oświadczenie Wykonawcy- jeżeli Wykonawca z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia; Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, jeżeli podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie załącznik nr 4 zostały wcześniej wykonane lub są wykonywane na rzecz Zamawiającego.
Potencjal Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca posiada samochody, którymi będzie dostarczał przedmiot zamówienia odpowiadające wymaganiom sanitarnym, określonym ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) w związku z rozporządzeniem nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej z dn. 29 kwietnia 2004 r. (higiena środków spożywczych - załącznik nr 2 do rozporządzenia);
Sytuacja Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę minimum: zadanie nr 1- 150 000,00 zł, zadanie nr 2- 140 000,00, zadanie nr 3- 30 000,00, zadanie nr 4- 30 000,00 zł. jeżeli Wykonawca zamierza składać ofertę na więcej niż jedno zadanie wystarczającym będzie udokumentowanie, iż posiada aktualną opłaconą polisę OC o najwyższej wartości.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. decyzję właściwego organu Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej, stwierdzającej spełnianie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej żywności (dotyczy przedsiębiorców produkujących i lub wprowadzających do obrotu żywność). W przypadku realizacji dostaw przez podwykonawców - oświadczenie w tym zakresie o treści: Oświadczam (-y), iż realizujący dostawy podwykonawca (-y) zarówno w produkcji jak i w obrocie oferowanego asortymentu posiada decyzję właściwego organu Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej, stwierdzającej spełnianie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej żywności - dotyczy zakładów produkujących lub wprowadzających żywność do obrotu, które podlegają takiemu obowiązkowi 2. aktualny dokument - organu upoważnionego do urzędowej kontroli żywności lub firmę upoważnioną do przeprowadzenia certyfikacji - stwierdzający, że w produkcji i w obrocie wymienionego w SIWZ asortymentu został opracowany, wdrożony i jest stosowany system HACCP (dotyczy zakładów produkujących lub wprowadzających żywność do obrotu, które podlegają takiemu obowiązkowi). W przypadku realizacji dostaw przez podwykonawców - oświadczenie w tym zakresie o treści: Oświadczam (-y), iż realizujący dostawy podwykonawca (-y) zarówno w produkcji jak i w obrocie oferowanego asortymentu opracował (-li), wdrożył (-li) i stosuje (-ą) system HACCP - dotyczy zakładów produkcyjnych lub wprowadzających żywność do obrotu, które podlegają takiemu obowiązkowi
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza wprowadzenie następujących zmian do treści zwartej umowy: 1) Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2) Przewiduje się możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której, dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 3) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany, w szczególności terminu realizacji zamówienia, gdy zaistnieje inna, nie możliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze SIWZ. 4) W razie zaistnienia zdarzeń/okoliczności niezależnych od stron, które uniemożliwiałyby terminowe wykonanie zobowiązań, strony zobowiązują się do wspólnego określenia nowego terminu realizacji przedmiotu umowy. 5) Z zastrzeżeniem ust. 1 zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli wystąpi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności: - działania siły wyższej, - z powodów braków lub błędów w opisie przedmiotu zamówienia, -ze względu na niemożliwe do przewidzenia zmiany technologiczne, -nastąpi zmiana przepisów, których rygorem objęty jest przedmiot umowy, -likwidacja, poprawa, sprostowanie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy -wystąpi zmiana Wykonawcy w przypadkach sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu bądź dziedziczenia oraz przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek). Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
Kryt cena A
Spec www www.43wog.wp.mil.pl
Spec war Jednostka Wojskowa Nr 5350 - bud. Nr 13, II piętro, pok. nr 213, ul. Marszowa 1, 59-726 Świętoszów
Data skl 20/10/2014
Godz skl 09:00
Miejsce Jednostka Wojskowa Nr 5350 -budynek 13, I Piętro Kancelaria Jawna pok.110 ul. Marszowa 1, 59-726 Świętoszów
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)