Dostawa różnych wyrobów medycznych dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach

Publication date 2014-10-07
End date 2014-10-15 08:30:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach
Miejscowość Mysłowice
Województwo śląskie
Branża
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Produkty do pielęgnacji ciała,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne,
  • Perfumy i produkty toaletowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 211967 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 331410000, 331416415, 331416408, 331900008, 331414114, 331942008, 331412208, 331411214, 331411207, 331980004, 302374302, 331241312, 331414200, 337000007, 337117004, 331990001, 331620003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych wyrobów medycznych dla SP ZOZ Szpitala
nr 2 w Mysłowicach w asortymencie i w szacunkowych ilościach określonych w załączniku nr 2 do SIWZ.
2. Specyfikacja asortymentowo-ilościowa zawiera 28 pakietów:
Pakiet nr 1 SONDY OKULISTYCZNE, Pakiet nr 2 DRENY, Pakiet nr 3 DROBNY SPRZĘT MEDYCZNY, Pakiet nr 4 ELEKTRODA DŁUGOTERMINOWA, Pakiet nr 5 FLIP TOPY I USZCZELKI DO TROAKARA, Pakiet nr 6 NOŻE DO WITREKTOMII, Pakiet nr 7 EWAKUATOR LAPAROSKOPOWY, Pakiet nr 8 AKCESORIA DO DIATERMII, Pakiet nr 9 SPRZĘT ANESTEZJOLOGICZNY, Pakiet nr 10 PRZYRZĄD DO PRZETACZANIA, Pakiet nr 11 WZIERNIK REKTOSKOPOWY, Pakiet nr 12 KANIULE, Pakiet nr 13 STAPLERY, Pakiet nr 14 STAPLERY LINIOWE, Pakiet nr 15 OPASKI DO ŻYLAKÓW, Pakiet nr 16 WYROBY APTECZNE, Pakiet nr 17 TOREBKI POSTERYLIZACYJNE I MATERIAŁY POMOCNICZE DO STERYLIZACJI, Pakiet nr 18 PASKI FLUOROSCEINOWE, Pakiet nr 19 ZATYCZKI DO CHIRURGII DRÓG ŁZOWYCH, Pakiet nr 20 NOŻE OKULISTYCZNE, Pakiet nr 21 RĘKAWICE CHIRURGICZNE BEZLATEKSOWE, Pakiet nr 22 RĘKAWICE DO MIKROCHIRURGII OKA, Pakiet nr 23 JEDNORAZOWY SPRZĘT DO HIGIENY PACJENTA, Pakiet nr 24 OBŁOŻENIA OPERACYJNE, Pakiet nr 25 KOMPLETY CHIRURGICZNE, Pakiet nr 26 ZESTAW DO PULSACYJNEGO PŁUKANIA KOŚCI, Pakiet nr 27 FARTUCHY CHIRURGICZNE, Pakiet nr 28 OSŁONA NA PRZEWODY STERYLNE

Opis

Zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZZgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZZgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZZgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZZgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZZgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZZgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZZgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZZgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZZgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZZgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZZgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZZgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZZgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZZgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZZgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZZgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZZgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZZgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZZgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZZgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZZgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZZgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZZgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZZgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZZgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZZgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZZgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach
Ulica ul. Bytomska 41
Nr domu 41
Miejscowosc Mysłowice
Kod poczt 41-400
Wojewodztwo śląskie
Tel 32 3183300, 3183348, 3183287
Fax 32 3183300, 32 3183287
Internet www.szpital2myslowice.pl
Regon 00030825800000
E mail zamowienia_publiczne@szpital2myslowice.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 28
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Wadium Nie wymaga się wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej przedłożonych oświadczeń i dokumentów wg. formuły spełnia - nie spełnia. W tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży : 1. Oświadczenie Wykonawcy wg wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
Wiedza Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej przedłożonych oświadczeń i dokumentów wg. formuły spełnia - nie spełnia. W tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży : 1. Oświadczenie Wykonawcy wg wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
Potencjal Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej przedłożonych oświadczeń i dokumentów wg. formuły spełnia - nie spełnia. W tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży : 1. Oświadczenie Wykonawcy wg wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
Zdolne Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej przedłożonych oświadczeń i dokumentów wg. formuły spełnia - nie spełnia. W tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży : 1. Oświadczenie Wykonawcy wg wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
Sytuacja Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej przedłożonych oświadczeń i dokumentów wg. formuły spełnia - nie spełnia. W tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży : 1. Oświadczenie wg wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca okaże polisę o wartości nie mniejszej niż podana w tabeli (w zależności od pakietu). W przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden pakiet należy zsumować wartości dla poszczególnych pakietów. Pakiet nr 1 SONDY OKULISTYCZNE 12 000 zł, Pakiet nr 2 DRENY 1900 zł, Pakiet nr 3 DROBNY SPRZĘT MEDYCZNY 800 zł, Pakiet nr 4 ELEKTRODA DŁUGOTERMINOWA 2100 zł, Pakiet nr 5 FLIP TOPY I USZCZELKI DO TROAKARA 1500 zł, Pakiet nr 6 NOŻE DO WITREKTOMII 8900 zł, Pakiet nr 7 EWAKUATOR LAPAROSKOPOWY 800 zł, Pakiet nr 8 AKCESORIA DO DIATERMII 4500zł, Pakiet nr 9 SPRZĘT ANESTEZJOLOGICZNY 500zł, Pakiet nr 10 PRZYRZĄD DO PRZETACZANIA 8100zł, Pakiet nr 11 WZIERNIK REKTOSKOPOWY 600zł, Pakiet nr 12 KANIULE 3900zł, Pakiet nr 13 STAPLERY 5400zł, Pakiet nr 14 STAPLERY LINIOWE 1900zł, Pakiet nr 15 OPASKI DO ŻYLAKÓW 300zł, Pakiet nr 16 WYROBY APTECZNE 1000zł, Pakiet nr 17 TOREBKI POSTERYLIZACYJNE I MATERIAŁY POMOCNICZE DO STERYLIZACJI 140zł, Pakiet nr 18 PASKI FLUOROSCEINOWE 900zł, Pakiet nr 19 ZATYCZKI DO CHIRURGII DRÓG ŁZOWYCH 1000zł, Pakiet nr 20 NOŻE OKULISTYCZNE 13700zł, Pakiet nr 21 RĘKAWICE CHIRURGICZNE BEZLATEKSOWE 300zł, Pakiet nr 22 RĘKAWICE DO MIKROCHIRURGII OKA 3500zł, Pakiet nr 23 JEDNORAZOWY SPRZĘT DO HIGIENY PACJENTA 1100zł, Pakiet nr 24 OBŁOŻENIA OPERACYJNE 3200zł, Pakiet nr 25 KOMPLETY CHIRURGICZNE 3700zł, Pakiet nr 26 ZESTAW DO PULSACYJNEGO PŁUKANIA KOŚCI 1900zł, Pakiet nr 27 FARTUCHY CHIRURGICZNE 9200zł, Pakiet nr 28 OSŁONA NA PRZEWODY STERYLNE 800zł, Wartość ogółem 93 640,00 zł
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. Oświadczenia Wykonawcy o oferowanych produktach, Załącznik Nr 5 do SIWZ.
Inne dokumenty 1. Wypełniony Formularz Oferty ( Załącznik nr 1) 2. Wypełniony formularz asortymentowo - cenowy ( Załącznik nr 2) 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną na podstawie wpisu do odpowiedniego rejestru (W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwa, musi ona być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa). 4. W przypadku polegania na potencjale innych podmiotów - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - Zał. nr 7 do SIWZ. 5. Dokumenty dotyczące Wykonawców występujących wspólnie zgodnie z rozdz. V pkt. F ppkt 2 i 3 oraz pkt. G SIWZ. 6. Wykaz próbek 7. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (wg wzoru określonego załącznikiem nr 6 do SIWZ)
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza następujące przesłanki do zmiany warunków zawartej umowy: a) Zmniejszenie cen określonych w umowie - w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z zasad funkcjonowania rynku, w szczególności takich jak zmniejszenie ceny producenckiej, rabat. b) Zmianę cen w przypadkach określonych w § 3 ust. 8. c) Zmianę przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub nie zwiększonej cenie, w przypadku, gdy: a. Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia (tj. pod warunkiem, iż odpowiednik znajdzie zastosowanie w tych samych wskazaniach co produkt objęty umową); b. Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; c. Wytwórca wyrobów, będących przedmiotem umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; d. Wykonawca dokona zmian numeru katalogowego e. Wytwórca wyrobów zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy. d) Zmianę danych w przypadku wystąpienia zmian podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia. itp.), e) Zmianę terminu realizacji zamówienia - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze SIWZ. f) Zmianę terminu i formy realizacji sukcesywnych dostaw - w przypadku zmiany organizacyjnej po stronie Zamawiającego.
Kryt cena C
Spec www http://www.szpital2myslowice.pl/index.php?option=com_content&view=category&id=39&Itemid=89
Spec war SP ZOZ Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia, 41-400 Mysłowice, ul. Bytomska 41 Dział Zamówień Publicznych, Zaopatrzenia i Magazynu - Budynek Dyrekcji SP ZOZ Szpital nr 2 - II piętro.
Data skl 15/10/2014
Godz skl 08:30
Miejsce Sekretariat SP ZOZ Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach - , ul. Bytomska 41, 41- 400 Mysłowice.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie musi zostać złożone przedmiotowe oświadczenie i podpisane przez tych wykonawców, którzy spełniają postawione warunki. Jeżeli np. wykonawca A spełnia warunek art. 22 ust 1 pkt 1 i 2, a wykonawca B spełnia warunek art. 22 ust 1 pkt 3 i 4, złożenie podpisów tych wykonawców pod jednym oświadczeniem, będzie uznane jako odpowiadające warunkom SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ( podstawa art. 24 ust. 1 ) w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólną lub jedno, podpisane przez wszystkich wykonawców składających ofertę.Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt. F ppkt.2 i 3 i pkt. G. 3. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W tym przypadku należy złożyć oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( wg wzoru określonego Załącznikiem zał. nr 7 do SIWZ)
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)