Dostawa wraz z montażem sprzętu komputerowego do szkół na terenie gminy Lichnowy

Publication date 2014-10-08
End date 2014-10-16 12:00:00
Instytucja Gmina Lichnowy
Miejscowość Lichnowy
Województwo pomorskie
Branża
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli,
  • Tablice,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Telewizje,
  • Urządzenia głośnikowe,
  • Aparatura odbiorcza do radiotelefonii lub radiotelegrafii

Szczegóły

Numer ogłoszenia 333830 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 302131006, 302321108, 301912006, 323442802, 301952004, 323424006, 323246006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem sprzętu komputerowego do szkół na terenie gminy Lichnowy: Szkoła Podstawowa w Szymankowie: - laptop - 1 szt. - zestaw komputerowy - 1 szt. - rzutnik multimedialny - 1 szt. - drukarka kolorowa laserowa - 1 szt. - radio z odtwarzaczem CD - 1 szt. - tablica interaktywna - 1 szt. - kserokopiarka cyfrowy - 1 szt. Zespół Szkół w Lisewie Malborskim: - laptop - 2 szt. - sprzęt nagłaśniający - 2 szt. - wieża stereofoniczna - 2 szt. - kolumny średnie - 4 szt. - telewizor - 2 szt. - aparat cyfrowy - 1 szt. - tablica interaktywna - 2 szt. - oprogramowanie do tablicy - 2 szt. - stojak do tablicy interaktywnej - 2 szt. - program multimedialny do poznawania literek cz. I - 1 szt. - program multimedialny do nauki alfabetu, czytania i pisania - 1 szt. - program multimedialny dotyczący pierwszego studia plastycznego - 1 szt. - program multimedialny dotyczący pierwszych literek - 1 szt. - program multimedialny dotyczący gotowości szkolnej - 1 szt. - program multimedialny dotyczący mówiących obrazków - 1 szt. - program multimedialny dotyczący czytania i pisania - 1 szt. - program multimedialny dotyczący poznawania literek cz. II - 1 szt. - kserokopiarka cyfrowy - 1 szt. Zespół Szkół w Lichnowach: - laptop - 2 szt. - aparat cyfrowy - 1 szt. - rzutnik multimedialny - 2 szt. - zestaw komputerowy - 1 szt. - tablica interaktywna - 2 szt. - oprogramowanie do tablicy - 2 szt. - stojak do tablicy interaktywnej - 2 szt. - program multimedialny do zajęć logopedycznych - 1 szt. - program multimedialny do poznawania literek cz. I - 2 szt. - program multimedialny do nauki alfabetu, czytania i pisania - 2 szt. - program multimedialny dotyczący pierwszego studia plastycznego - 2 szt. - program multimedialny dotyczący pierwszych literek - 2 szt. - program multimedialny dotyczący gotowości szkolnej - 1 szt. - program multimedialny dotyczący mówiących obrazków - 1 szt. - program multimedialny dotyczący czytania i pisania - 2 szt. - program multimedialny dotyczący poznawania literek cz. II - 2 szt. - kserokopiarka cyfrowy - 1 szt. W ramach zadania przewidziano: - dostawę sprzętu, - wniesienie poszczególnych elementów, - montaż i konfiguracja sprzętu, - przeszkolenie personelu Sprzęt powinien posiadać certyfikaty bezpieczeństwa, odpowiednie aprobaty techniczne oraz atesty dopuszczające je do użytkowania w oddziałach przedszkolnych. Opis poszczególnych elementów znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ - opis przedmiot zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów równoważnych. Jeżeli w SIWZ pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości przyjętego sprzętu i materiałów. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały muszą być równoważne jakościowe tym podanym w SIWZ. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, usługi i materiały konieczne do wykonania zamówienia zgodnie z niniejszą SIWZ, jak również usługi nie ujęte w SIWZ, a których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, jak np. koszty robót przygotowawczych, koszty utrzymania porządku w trakcie realizacji prac, wszelkie opłaty, narzuty, podatki, cła itp., wykonanie niezbędnych prób, badań, uzgodnień, wpięć, sprawdzeń, opinii, itp.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Lichnowy
Ulica ul. Tczewska 6
Nr domu 6
Miejscowosc Lichnowy
Kod poczt 82-224
Wojewodztwo pomorskie
Tel 055 2712723
Fax 055 2712723
Internet http://bip.lichnowy.pl
Regon 17074784000000
E mail info@lichnowy.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 14/11/2014
Wadium Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wykonawcy przysługuje prawo do dokonania zmiany formy wniesionego wadium na każdym etapie prowadzonego postępowania. Wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) składane w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego BS Malbork o/Szymankowo nr 89 8303 0006 0060 0600 0837 0012. Wniesienie wadium oznacza uznanie kwoty wadium przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej, Zamawiający wymaga, aby oryginał wadium został dołączony do oferty, w sposób umożliwiający oddzielenie dokumentu od całości oferty.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o zamówienie wykonał przed upływem terminu do składania ofert, w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 1 dostawę polegającą na dostawie sprzętu komputerowego lub multimedialnego wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto albo 2 dostawy sprzętu komputerowego lub multimedialnego o łącznej wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto i przedstawi dowody (poświadczenie albo inne dokumenty) potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane w sposób należyty. Zamawiający sprawdzi spełnienie tego warunku na podstawie załącznika nr 5 do SIWZ - wykazu dostaw.
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty Opcjonalnie: pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument ten należy złożyć jeżeli wykonawca polega na doświadczeniu potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Opcjonalnie: pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w zakresie podwykonawstwa tj. dopuszczenie podwykonawstwa w przypadku, gdy na etapie składania oferty wykonawca nie przewidział realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców pod warunkiem, iż samodzielnie spełniał warunki udziału w postępowaniu. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w zakresie podmiotu trzeciego tj. dopuszczenie innego podmiotu trzeciego niż wymienionego przez Wykonawcę w ofercie pod warunkiem, iż podmiot trzeci spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia w razie wystąpienia jednej z następujących okoliczności: a) wstrzymania prac lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; b) powstanie potrzeba przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz, warunkujących wykonanie niniejszej umowy, c) działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w sposób należyty; d) inne - niezależne od Wykonawcy okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawierania umowy; 4.Termin realizacji może zostać przesunięty, nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. Przesunięcie terminu realizacji wymaga szczegółowego uzasadnienia. 5. Wszystkie postanowienia dotyczące zmian umowy stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażanie takiej zgody.
Kryt cena A
Spec www http://bip.lichnowy.pl
Spec war Urząd Gminy Lichnowy ul. Tczewska 6, 82 - 224 Lichnowy.
Data skl 16/10/2014
Godz skl 12:00
Miejsce Urząd Gminy Lichnowy, ul. Tczewska 6, 82-224 Lichnowy, pokój nr 2 - sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Lichnowy. Europejski Fundusz Społeczny Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje oraz wszelką inną wzajemną korespondencję Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. W przypadku przekazu faksem lub drogą elektroniczną każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)