Dostawa, instalacja i serwis sprzętu komputerowego oraz sygnału internetowego.
| Publication date | 2014-10-24 |
| End date | 2014-10-31 10:30:00 |
| Instytucja | Gmina Somonino |
| Miejscowość | Somonino |
| Województwo | pomorskie |
| Branża |
|
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 354724 / 2014 |
| Document type | ZP-400 |
| Cpv code | 302130005, 302313000, 486200000, 487610000, 724000004 |
| Adres strony internetowej siwz | |
| BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
| Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Część I: Dostawa, instalacja i serwis sprzętu komputerowego, specjalistycznego oprogramowania dla osób niewidomych oraz urządzenia wielofunkcyjnego. 1. Dostawa, instalacja i serwis sprzętu komputerowego w ilości 114 kpl. do następujących odbiorców: 1) Gminne Przedszkole w Goręczynie, ul. Kasztelańska 46, 83-311 Goręczyno - 5 zestawów. 2) Środowiskowy Dom Samopomocy w Rybakach, Rybaki, 83-314 Somonino - 4 zestawy. 3) Warsztaty Terapii Zajęciowej, ul. Osiedlowa 17, 83-314 Somonino - 4 zestawy. 4) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Somoninie, ul. Ceynowy 21, 83-314 Somonino - 10 zestawów. 5) Świetlica przy Szkole Podstawowej im. kard. Stefana Wyszyńskiego w Somoninie, ul. Wolności 42, 83-314 Somonino - 15 zestawów. 6) Świetlica przy Gimnazjum Publicznym im. Jana Pawła II w Somoninie, ul. Osiedlowa 17, 83-314 Somonino - 10 zestawów. 7) Świetlica przy Szkole Podstawowej w Egiertowie, Egiertowo 1, 83-312 Hopowo - 10 zestawów. 8) Świetlica przy Szkole Podstawowej w Borczu, 83-312 Hopowo - 6 zestawów. 9) Świetlica przy Zespole Szkół w Goręczynie, ul. Szkolna 7, 83-311 Goręczyno - 20 zestawów. 10) Grupa beneficjentów ostatecznych, tj. dzieci i młodzież z 30 gospodarstw domowych z terenu Gminy Somonino - 30 zestawów. 2. Dostawa, instalacja specjalistycznego oprogramowania dla osób niewidomych: 1) Środowiskowy Dom Samopomocy w Rybakach, Rybaki, 83-314 Somonino 3. Dostawa i instalacja urządzenia wielofunkcyjnego w ilości 1 szt. do następujących placówek: 1) Urząd Gminy Somonino, ul. Ceynowy 21, 83-314 Somonino - urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. Opis przedmiotu zamówienia z Części I zawiera załącznik Nr 7 do SIWZ Część II: Instalacja sptrzetu dostępu oraz dostawa sygnału internetowego dla użytkowników ostatecznych 30 szt. (dla grupy docelowej objętej wsparciem) - 30 x 7 m-cy Opis przedmiotu zamówienia Części II zawiera załącznik Nr 7 do SIWZ Wykonawca odpowiada za brak zasięgu w szczególności na terenie Gminy Somonino w lokalizacjach - miejscach instalacji internetu dla grupy docelowej, 1. ul. Kasztelańska 71, Ostrzyce 2. Wyczechowo 31D 3. ul. Kasztelańska 49, Goręczyno 4. Borcz 13 A 5. Wyczechowo 36/2 6. ul. Kasztelańska 2A, Somonino 7. Jastrzębia 7, Ostrzyce 8. Połęczyno 7 9. ul. Siemiana 20A, Somonino 10. ul. Łąkowa 8, Somonino 11. Starkowa Huta 8 12. Dąbrowa 35E, Goręczyno 13. Polna 5, Somonino 14. Starkowa Huta 9 15. Połęczyno 59 16. Kamela 19 17. ul. Zacisze 6, Somonino 18. Starkowa Huta 38A 19. Rąty 16 20. Borcz 60 21. Borcz 21A 22. Borcz 13B 23. ul. Dabrowa 41, Goręczyno 24. ul. Witosławy 5, Somonino 25. Ramleje 1 26. Ramleje 52 27. Rąty 4 28. Do Raju 5, Goręczyno 29. Egiertowo 32 30. Wyczechowo 35/1 Opis1. Dostawa, instalacja i serwis sprzętu komputerowego w ilości 114 kpl. do następujących odbiorców:1) Gminne Przedszkole w Goręczynie, ul. Kasztelańska 46, 83-311 Goręczyno - 5 zestawów. 2) Środowiskowy Dom Samopomocy w Rybakach, Rybaki, 83-314 Somonino - 4 zestawy. 3) Warsztaty Terapii Zajęciowej, ul. Osiedlowa 17, 83-314 Somonino - 4 zestawy. 4) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Somoninie, ul. Ceynowy 21, 83-314 Somonino - 10 zestawów. 5) Świetlica przy Szkole Podstawowej im. kard. Stefana Wyszyńskiego w Somoninie, ul. Wolności 42, 83-314 Somonino - 15 zestawów. 6) Świetlica przy Gimnazjum Publicznym im. Jana Pawła II w Somoninie, ul. Osiedlowa 17, 83-314 Somonino - 10 zestawów. 7) Świetlica przy Szkole Podstawowej w Egiertowie, Egiertowo 1, 83-312 Hopowo - 10 zestawów. 8) Świetlica przy Szkole Podstawowej w Borczu, 83-312 Hopowo - 6 zestawów. 9) Świetlica przy Zespole Szkół w Goręczynie, ul. Szkolna 7, 83-311 Goręczyno - 20 zestawów. 10) Grupa beneficjentów ostatecznych, tj. dzieci i młodzież z 30 gospodarstw domowych z terenu Gminy Somonino - 30 zestawów. 2. Dostawa, instalacja specjalistycznego oprogramowania dla osób niewidomych: 1) Środowiskowy Dom Samopomocy w Rybakach, Rybaki, 83-314 Somonino 3. Dostawa i instalacja urządzenia wielofunkcyjnego w ilości 1 szt. do następujących placówek: 1) Urząd Gminy Somonino, ul. Ceynowy 21, 83-314 Somonino - urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt.Wykonawca odpowiada za brak zasięgu w szczególności na terenie Gminy Somonino w lokalizacjach - miejscach instalacji internetu dla grupy docelowej, 1. ul. Kasztelańska 71, Ostrzyce 2. Wyczechowo 31D 3. ul. Kasztelańska 49, Goręczyno 4. Borcz 13 A 5. Wyczechowo 36/2 6. ul. Kasztelańska 2A, Somonino 7. Jastrzębia 7, Ostrzyce 8. Połęczyno 7 9. ul. Siemiana 20A, Somonino 10. ul. Łąkowa 8, Somonino 11. Starkowa Huta 8 12. Dąbrowa 35E, Goręczyno 13. Polna 5, Somonino 14. Starkowa Huta 9 15. Połęczyno 59 16. Kamela 19 17. ul. Zacisze 6, Somonino 18. Starkowa Huta 38A 19. Rąty 16 20. Borcz 60 21. Borcz 21A 22. Borcz 13B 23. ul. Dabrowa 41, Goręczyno 24. ul. Witosławy 5, Somonino 25. Ramleje 1 26. Ramleje 52 27. Rąty 4 28. Do Raju 5, Goręczyno 29. Egiertowo 32 30. Wyczechowo 35/1 |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 1 |
| Nazwa | Gmina Somonino |
| Ulica | ul. Ceynowy |
| Miejscowosc | Somonino |
| Kod poczt | 83-314 |
| Wojewodztwo | pomorskie |
| Tel | 058 6841121 |
| Fax | 058 6841144 |
| Internet | http://bip.somonino.pl |
| Regon | 00054507600000 |
| E mail | zamowieniapubliczne@somonino.pl |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Dotyczy | 1 |
| Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
| Rodz zam | D |
| Czy czesci | Tak |
| Ilosc czesci | 2 |
| Czy wariant | Nie |
| Czy dialog | Nie |
| Czy uzup | Tak |
| Zam uzupelniajace | Zamówienie uzupełniające polegać będzie na dostawie zwiększonej ilości sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, jego instalacją, serwisem oraz dostępem do sieci internetowej. |
| Czas | D |
| Data zak | 30/06/2015 |
| Wadium | Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy pzp Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium: - na część I w wysokości 10.000,- (słownie:dziesięćtysięcyzłotych 00.100) - na część II nie żąda wniesienia wadium. |
| Zaliczka | Nie |
| Uprawnienie | zamawiający nie określa warunku w tym zakresie |
| Wiedza | w zakresie dotyczącym części I - Zamawiający uzna w.w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedno zamówienie obejmujące swoim zakresem dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, instalacją oraz serwisem o wartości minimum 400.000,- brutto (słownie:czterystatysiecyzłotych 00.100) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. b) w zakresie dotyczącym części II - zamawiający nie określa warunku w tym zakresie. |
| Potencjal | zamawiający nie określa warunku w tym zakresie |
| Zdolne | zamawiający nie określa warunku w tym zakresie |
| Sytuacja | Zamawiający uzna w.w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej: - 400.000,- brutto (słownie:czterystatysięcyzłotych 00.100) |
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
| Oswiadczenie potwierdzenia 13 | Tak |
| Oswiadczenie potwierdzenia 16 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
| Dok grup kap 1 | Tak |
| Dok podm zag 1 | Tak |
| Niepelnosprawne | Nie |
| Kod trybu | PN |
| Czy zmiana umowy | Tak |
| Zmiana umowy | 1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1) terminu realizacji zamówienia - termin może ulec zmianie w następujących przypadkach: a) wystąpi np. brak na rynku dostępnych materiałów lub urządzeń, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które mogą być zastąpione innymi materiałami lub urządzeniami spełniającymi wymagania Zamawiającego określone w SIWZ. Zamienne materiały lub urządzenia zostaną ustalone przed ich realizacją w zatwierdzonym przez Zamawiającego protokole konieczności, z zastrzeżeniem nieprzekraczalności ceny ofertowej, która będzie stanowić maksymalną graniczną kwotę umówionego wynagrodzenia; b) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; c) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Władzą Wdrażającą, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia; d) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka lub wytycznych i zaleceń Władzą Wdrażającą; e) zaistnieje przerwa w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności działania siły wyższej, wywołane przez czynniki zewnętrzne, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązuję się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu zamówienia o okres odpowiadający okresowi zaistniałej przerwy; 2) w zakresie podwykonawstwa (o ile zostanie przewidziane w ofercie Wykonawcy) - w uzasadnionych przypadkach powierzenie Podwykonawcom innej części prac niż wskazana w ofercie Wykonawcy za uprzednią zgodą Zamawiającego; 3) w zakresie lokalizacji świadczenia usługi w przypadku zmiany lub przeprowadzki Beneficjenta Ostatecznego projektu w ramach granic administracyjnych gminy. 4) Zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadkach: - zmiany stawki podatku VAT, - zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r.m o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, - zmiany zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 2. Warunki dokonywania zmian: 1) uzasadnienie konieczności i wpływu zmian na realizację zamówienia, 2) w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany. 3. Zmiany zapisów umowy, które nie odnoszą się do treści oferty nie wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Za zmiany takie uważa się np.: 1) zmianę rachunku bankowego, 2) zmiany adresowe. 4. Strony zobowiązane są do wzajemnego powiadomienia się na piśmie o zmianach, o których mowa w ust. 3. 5. W razie istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. |
| Kryt cena | B |
| Kryt 1p | 90 |
| Kryt 2 | Doświadczenie (część I) |
| Kryt 2p | 10 |
| Spec www | htt://bip.somonino.pl |
| Spec war | Urząd Gminy w Somoninie ul. Ceynowy 21; 83-311 Somonino - pokój nr 12 |
| Data skl | 31/10/2014 |
| Godz skl | 10:30 |
| Miejsce | Punkt Obsługi Interesanta w Urzędzie Gminy w Somoninie ul. Ceynowy 21; 83-311 Somonino - parter |
| Termin | Obowiązuje termin |
| Okres liczba dni | 30 |
| Inf dodat | Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Dotacje na Innowacje Inwestujemy w Waszą przyszłość |
| Czy uniewaznienie | Nie |