WYKONANIE MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH NA POTRZEBY URZĘDU MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY

Publication date 2014-11-24
End date 2014-12-02 12:00:00
Instytucja Miasto Stołeczne Warszawa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 243513 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów promocyjnych na potrzeby Urzędu miasta stołecznego Warszawy

Opis

Przedmiotem zamówienia jest zakup następujacych materiałów promocyjnych:
OŁÓWEK,
TORBY MATERIAŁOWE,
TORBA/PLECAK/WOREK POLIESTROWY,
DOMINO,
SMYCZ,
SMYCZ ODBLASKOWA NITOWANA,
DŁUGOPIS EKO,
KREDKI,
SKŁADANA TORBA NON-WOVEN
NOTES Z RECYKLINGU,
RĘKAWICZKI DO EKRANÓW DOTYKOWYCH,
GRA WIEŻA,
PUZZLE DREWNIANE KOSTKAPrzedmiotem zamówienia jest zakup następujących materiałów promocyjnych: POWER BANK, PAMIĘĆ USB silikonowa opaska na rękęPrzedmiotem zamówienia jest zakup następujacych materiałów promocyjnych:
TORBA PAPIEROWA A3-WERSJA POLSKO-ANGIELSKA,
TORBA PAPIEROWA A4-WERSJA POLSKO-ANGIELSKA,
TORBA PAPIEROWA-WERSJA POLSKO-ANGIELSKA,
TORBA PAPIEROWA

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Stołeczne Warszawa
Ulica Pl. Bankowy 3/5
Nr domu 3/5
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-950
Wojewodztwo mazowieckie
Tel (+48 22) 443 14 00
Fax (+48 22) 443 14 02
Internet www.um.warszawa.pl
Regon 01525964000000
E mail pkasprzak@um.warszawa.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak nie dotyczy
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 22/12/2014
Wadium Zamawiajacy w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wnoszenia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 2.1. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy oświadczą, że je spełniają. 2.2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. 2.3. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków do¬wodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. 3. Oświadczenia lub dokumenty wymagane w postępowaniu: 3.1. Oferta powinna składać się z: a) wypełnionego Formularza Ofertowego o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 1a,b,c do SIWZ, dla każdej części oddzielnie. b) wypełnionego Formularza Cenowego o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 2a,b,c do SIWZ, dla każdej części oddzielnie. c) Zamawiający wymaga załączenia próbek określonych w specyfikacji materiałów promocyjnych właściwej dla części, dla której wykonawca składa ofertę - w ilości po 1 szt. każdego z oferowanych materiałów promocyjnych; UWAGA: Próbki załączone do oferty muszą posiadać cechy jakościowe i techniczne odpowiadające wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do umowy, za wyjątkiem logo. Każdy z dostarczonych materiałów musi posiadać taki rodzaj nadruku jaki Wykonawca będzie stosował przy realizacji zamówienia. Za nadruk odporny na ścieranie lub odporny na ścieranie i nie łamliwy Zamawiający uzna nadruk, który nie ściera się przy piętnastokrotnym potarciu materiału promocyjnego lub przy piętnastokrotnym zgięciu tkaniny. Zamawiający wskazał w specyfikacji materiałów promocyjnych (Załącznik 1 do umowy), dla których materiałów promocyjnych jest wymagany nadruk. Zamawiający będzie sprawdzał trwałość wszystkich elementów ruchomych próbek poprzez pięćdziesięciokrotne użycie go (np. włączenie i wyłączenie długopisu, otwarcie i zamknięcie pudełka do domina, otwarcie i zamkniecie pamięci usb.) d) oświadczeń, wykazów i dokumentów wymienionych w pkt. III.4-III-6
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty a) dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru - np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. b) lista, o której mowa w art. 26 ust. 2d ustawy albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej; c) oryginał pisemnego zobowiązania podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. d) Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami sekcji III, a w szczególności z zapisem pkt III.6) lit. a) ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin realizacji zamówienia
Kryt 2p 5
Spec www http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
Spec war Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, przy ul. Senatorskiej 36, 00-095 Warszawa, piętro IV, pokój nr 10, u Pani Ewy Mścichowskiej (tel.: 22 443-14-07)
Data skl 02/12/2014
Godz skl 12:00
Miejsce Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, przy ul. Senatorskiej 36, 00-095 Warszawa, piętro IV, pokój nr 10. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.12.2014 r. o godz. 13:00 w sali nr 16
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 2. Znak sprawy: ZP/EM/271/II-262/14 3. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 4. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 5. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: Ewa Mścichowska (Biuro Zamówień Publicznych) - tel.: (022) 443-14-07. 6. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 7. Informacje dotyczące dopuszczalnych zmian w umowie zawarte zostały we Wzorze Umowy. 8. Termin realizacji zamówienia: od 10.12.2014 r. do 22.12.2014 r
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)