DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO NA POTRZEBY SĄDU OKRĘGOWEGO W SZCZECINIE

Publication date 2014-11-24
End date 2014-12-02 11:00:00
Instytucja Sąd Okręgowy w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 243725 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 302321108, 324200003, 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek laserowych, urządzeń sieciowych oraz różnego sprzętu komputerowego zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 6 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) lub równoważnego tj. zaoferowany przedmiot zamówienia będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Wykonawca powinien udokumentować zgodność oferowanego sprzętu z wymogami ustalonymi przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (wg Załącznika nr 7 do SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikacje, z której w sposób niebudzący żadnej wątpliwości zamawiającego winno wynikać, iż zaoferowany sprzęt jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do sprzętu określonego przez Zamawiającego w opisie zamówienia załączając do oferty szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, zawierającą nazwy własne sprzętu. Przez produkt równoważny rozumie się taki, który w sposób poprawny współpracuje z dedykowanymi programami Zamawiającego opartymi na środowisku Microsoft, a jego zastosowanie nie wymaga żadnych nakładów związanych z dostosowaniem aplikacji Zamawiającego lub produktu równoważnego oraz posiada wszystkie funkcjonalności zamawianego oprogramowania.
Półka dyskowa wraz z dyskami 1, Dyski do macierzy 7, Koncentrator sieciowy, Dyski do serwera 2, Drukarka akt 2, Patchcord 2, Drukarka laserowa większej wydajności 13, Drukarka laserowa mniejszej wydajności 26, Urządzenie UTM większej wydajności 2, Urządzenie UTM mniejszej wydajności1, Wyświetlacz wokandy 2, Streamer 1, Macierz dyskowa 1, Analizator UTM 1, Serwer 2

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Sąd Okręgowy w Szczecinie
Ulica ul. Małopolska 17
Nr domu 17
Miejscowosc Szczecin
Kod poczt 70-952
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 091 4480002
Fax 091 4489915
Internet www.szczecin.so.gov.pl
Regon 00032453000000
E mail jozaw@o2.pl, modorski@szczecin.so.gov.pl; mjudycki@szczecin.so.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 20
Wadium 1. Każda oferta musi być zabezpieczona akceptowalną formą wadium w kwocie: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy zł 00/100) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ,z późn. zm.). Wadium w noszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy (konto Sądu Okręgowego w Szczecinie): numer konta: 40 1140 1137 0000 3301 6400 1001 z zalecanym dopiskiem: wadium dotyczące sprawy ZP/PN/8/2014 Koszt wniesienia wadium ponosi Wykonawca. 2. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w formie oryginału w godzinach od 9.00 do 14.00 w kasie Zamawiającego to jest Sąd Okręgowy ul. Kaszubska 42 parter. Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty. 3. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych bez potwierdzenia tych okoliczności. Termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, miejsce i termin zwrotu gwarancji. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 2 grudnia 2014r. do godz.1100. Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego!!! 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 46 ust. 1 i 1 a. 8. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 46 ust. 2. 9. Wykonawca, którego oferta została wybrana, straci wadium wraz z odsetkami w przypadku o którym mowa w art.46 ust. 4a i 5. 10. W ofercie prosimy podać formę i datę, w jakiej zostało wniesione wadium lub złożyć wraz z ofertą dowód wniesienia wadium w formie np. kopii potwierdzenia złożenia oryginału dokumentu w kasie sądu, kopii wniesionej gwarancji, poręczenia lub polecenia przelewu (podanie tych informacji jest pożądane, lecz nie jest to warunek konieczny).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony poprzez złożenie oświadczenia.
Wiedza poprzez wykazanie, w okresie ostatnich 3 lat (przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonania minimum jednego zamówienia polegającego na jednorazowej dostawie drukarek laserowych lub/i urządzeń sieciowych - minimalna wartość zamówienia 200.000,00 zł brutto
Potencjal Zamawiający nie precyzuje warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony poprzez złożenie oświadczenia.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony poprzez złożenie oświadczenia.
Sytuacja poprzez oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu aktualnego opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min 200.000,00 zł;Warunek zostanie uznany za spełniony poprzez złożenie oświadczenia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 wykazanie wykonania, w okresie ostatnich 3 lat (przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum jednego zamówienia polegającego na jednorazowej dostawie drukarek laserowych lub/i urządzeń sieciowych - minimalna wartość zamówienia 200.000,00 zł brutto Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w wykazie dostaw- dostaw określonych w SIWZ w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1.2. Zamawiający nie wymaga informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Wypełniony załącznik nr 7 do SIWZ (specyfikacja przedmiotu zamówienia) oraz Dla obu drukarek - Certyfikat ISO 9001:2008 dla producenta sprzętu - Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu - Certyfikat ISO 9001:2008 w zakresie dystrybucji - Certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych dla firmy serwisującej - Certyfikat zgodności CE Dla obu urządzeń klasy UTM i Analizatora UTM - W przypadku istnienia takiego wymogu w stosunku do technologii objętej przedmiotem niniejszego postępowania (tzw. produkty podwójnego zastosowania), Dostawca winien przedłożyć dokument pochodzący od importera tej technologii stwierdzający, iż przy jej wprowadzeniu na terytorium Polski, zostały dochowane wymogi właściwych przepisów prawa, w tym ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o obrocie z zagranicą towarami, technologiami i usługami o znaczeniu strategicznym dla bezpieczeństwa państwa, a także dla utrzymania międzynarodowego pokoju i bezpieczeństwa (Dz.U. z 2004, Nr 229, poz. 2315 z późn. zm.) oraz dokument potwierdzający, że importer posiada certyfikowany przez właściwą jednostkę system zarządzania jakością tzw. wewnętrzny system kontroli wymagany dla wspólnotowego systemu kontroli wywozu, transferu, pośrednictwa i tranzytu w odniesieniu do produktów podwójnego zastosowania. - Oferent winien przedłożyć oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, iż oferent posiada autoryzację producenta w zakresie sprzedaży oferowanych rozwiązań oraz świadczenia usług z nimi związanych. - Zamawiający wymaga od Oferenta dostarczenia oświadczenia producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, iż rozwiązania objęte oferowanymi usługami serwisowymi producenta, w przypadku korzystania z tych usług, zostaną przyjęte do naprawy w autoryzowanym punkcie serwisowym producenta na terenie Polski oraz, że pochodzą one z oficjalnego kanału sprzedaży na terenie Polski. Dla koncentratora - oświadczenie Wykonawcy w języku polskim, potwierdzające, że oferowany sprzęt jest fabrycznie nowy i nie był używany w żadnym innym projekcie na terenie Unii Europejskiej; - oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt pochodzi z legalnego kanału dystrybucyjnego określonego przez producenta na terenie kraju; Dla wyświetlacza wokand - Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu; - Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu; - Certyfikat CE lub deklaracja producenta o zgodności z dyrektywami: 73/23/EEC 89/336/EEC - oznaczenie CE; Dla macierzy dyskowej: - Aktualny certyfikat ISO 27001:2005 Wykonawcy w zakresie projektowania, wdrożenia i integracji systemów informatycznych; Dla serwera - Windows Server Catalog; - Certyfikat ISO-9001 z podaną datą ważności dla producenta sprzętu; - Certyfikat ISO-14001 z podaną datą ważności dla producenta sprzętu; - Deklaracja zgodności CE dla serwera; - Wydruk ze strony internetowej potwierdzający obecność oferowanego serwera na liście Windows Server Catalog i posiadanie statusu Certified for Windows dla MS Windows Server 2012, MS Windows Server 2008 w wersji x86, x64 i R2 x64;
Inne dokumenty Wypełniony formularz ofertowy [ wg załącznika nr 1 do SIWZ];Dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego (np. umowa spółki cywilnej, umowa konsorcjum) - dotyczy jedynie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego (spółka cywilna, konsorcjum);Pełnomocnictwo, jedynie w przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy;Dowód, w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - dotyczy jedynie Wykonawcy, który polega na zasobach podmiotów trzecich;Pełnomocnictwo o ile ofertę w imieniu Wykonawcy składa Pełnomocnik
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie wymiany lub uzupełnienia elementów składowych, w sytuacji gdy: wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, zaistnieje konieczność wymiany lub uzupełnienia elementów składowych urządzeń w związku z postępem technologicznym, Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
Kryt cena B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Termin
Kryt 2p 30
Spec www www.szczecin.so.gov.pl.
Spec war pok. 239, piętro II w siedzibie Zamawiającego: Sąd Okręgowy w Szczecinie, ul. Kaszubska 42
Data skl 02/12/2014
Godz skl 11:00
Miejsce pok. 239, piętro II w siedzibie Zamawiającego: Sąd Okręgowy w Szczecinie, ul. Kaszubska 42
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Dok potw 2 Tak
Dok potw 3 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)