Zakup i dostawa 1 szt. samochodu osobowego sedan w specjalizowanej policyjnej wersji oznakowanej - POWTÓRZENIE

Publication date 2014-11-24
End date 2014-12-02 11:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji
Miejscowość Gorzów Wielkopolski
Województwo lubuskie
Branża
  • Radiotelefony

Szczegóły

Numer ogłoszenia 384296 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 341142001, 322360006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Zakres zamówienia obejmuje:
1) Dostawę 1 szt. samochodu osobowego sedan w specjalizowanej policyjnej wersji oznakowanej.
2) Zapewnienie obsługi technicznej dostarczonego pojazdu w oparciu o autoryzowany serwis zlokalizowany na terenie administracyjnym województwa lubuskiego.
3) Szczegółowy opis wymagań taktyczno - technicznych, jaki musi spełniać pojazd będący przedmiotem zamówienia zawiera zał. nr 7 do SIWZ.
4) W opisie technicznym pojazdu Wykonawca musi odnieść się (punkt po punkcie) do Wymagań Taktyczno - Technicznych, przedstawionych w Tabeli zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia - Wymagania taktyczno - techniczne (WTT) dla samochodu osobowego w policyjnej wersji oznakowanej (zał. nr 8 do SIWZ), Tabeli zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia - Wymagania techniczno - funkcjonalne (WTF) dla radiotelefonu przewoźnego (zał. nr 9 do SIWZ) oraz Tabeli zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia - Wymagania techniczno - funkcjonalne (WTF) dla samochodowej anteny (zał. nr 10 do SIWZ).
5) Rok produkcji pojazdów: bieżący 2014r.
6) Pojazd będący przedmiotem zamówienia będzie przeznaczony do wykonywania przez Policję zadań przez służbę prewencyjną lub ruchu drogowego. W jego wnętrzu planowane jest wykonywanie podstawowych czynności służbowych takich jak:
- sporządzanie dokumentacji służbowej,
- wykonywanie zadań obserwacyjno-konwojowej w terenie,
- inne
7) Wykonawca gwarantuje, że dostarczony pojazd będący przedmiotem zamówienia będzie:
a. w jednej wersji homologacyjnej,
b. fabrycznie nowy, w pełni sprawny, wolny od wad fizycznych i prawnych,
c. zgodny co do wymagań funkcjonalnych, konstrukcyjnych i parametrów technicznych,
d. wolny od wad uniemożliwiających ich użycie zgodnie z przeznaczeniem.
e. ukompletowany w elementy zabudowy wnętrza oraz dodatkowe wyposażenie (w szczególności w sygnalizację uprzywilejowania i instalację łączności radiowej) identyczne i pochodzące od tych samych producentów - zgodnie z WTT zał nr 7 do SIWZ.
8) Wykonawca gwarantuje, że pojazd będący przedmiotem zamówienia będzie wykonany zgodnie z:
a) wymaganiami określonymi w WTT zał nr 7 do SIWZ,
b) zasadami wiedzy technicznej, powszechnie obowiązującymi w tym zakresie normami i standardami, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów.
9) Wykonawca do pojazdu w dniu dostawy dołączy kompletną dokumentację sporządzoną w języku polskim zawierającą, w szczególności:
a) książkę gwarancyjną pojazdu,
b) kartę pojazdu,
c) książkę przeglądów serwisowych,
d) wyciąg ze świadectwa homologacji na pojazd bazowy, dopuszczającego pojazd do użytkowania na terenie RP,
e) wykaz wyposażenia, w tym wyposażenia dodatkowego.
f) instrukcję obsługi pojazdu bazowego oraz elementów zabudowy i wyposażenia, która musi zawierać (w postaci opisów, schematów, rysunków i zdjęć) zagadnienia związane m.in. z:
- miejscami montażu przewodów i anten, trasami i sposobem przeprowadzenia przewodów antenowych oraz zasilających, a także z miejscem i sposobem podłączenia zasilania;
- bezpiecznym użytkowaniem i obsługą pojazdu,
g) dokument potwierdzający przeprowadzenie pierwszego badania technicznego pojazdu uprzywilejowanego przed pierwszą rejestracją, zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym,
10) Wykonawca dostarczy (wraz z pojazdem) katalog części zamiennych oferowanego pojazdu (dopuszcza się w formie elektronicznej).
11) Ostateczny Odbiór ilościowy-jakościowy będzie dokonany w siedzibie Zamawiającego, tj. w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp., ul. Kwiatowa 10.
12) Najpóźniej na 1 dzień kalendarzowy przed terminem dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego pisemnie, pod rygorem bezskuteczności na adres: Komenda Wojewódzka Policja, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp. faxem nr 95/ 738 14 55 lub e-mailem sekretariat.gmt@go.policja.gov.pl o planowanym terminie dostawy.
13) Odbiór przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń potwierdzony zostanie pisemnym protokołem odbioru ilościowego i jakościowego, podpisanym przez przedstawicieli Stron (wzór protokołu stanowi zał. do projektu umowy)
14) Własność przedmiotu dostawy przechodzi na Zamawiającego z chwilą odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń.
4. Miejsce dostawy: Komenda Wojewódzka Policja, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp.
5. Termin płatności: 7 dni kalendarzowych od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej Faktury VAT do siedziby Zamawiającego.
6. Wykonawca wystawi Fakturę VAT za odebrany pojazd w dwóch egzemplarzach, wskazując jako płatnika: Komendę Wojewódzką Policji w Gorzowie Wlkp., 66-400 Gorzów Wlkp., ul. Kwiatowa 10, NIP 599-10-07-312. Faktury VAT będą zawierać, co najmniej następujące dane: przedmiot sprzedaży; rok produkcji przedmiotu sprzedaży; cenę jednostkową pojazdu; stawkę oraz wartość podatku VAT; wartość sprzedaży; nr dokumentu wydania - WZ.
7. Wykonawca dostarczy pojazd na własny koszt i ryzyko.
8. We wszystkich pozycjach opisu przedmiotu zamówienia, w których zostały wskazane nazwy własne, nazwy producentów, znaki towarowe, zapisy te należy rozumieć jako typu i oznaczają możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych do wskazanych, tzn. nie gorszych od proponowanych przez Zamawiającego.
9. Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, płatności, gwarancji, reklamacji itp. zawiera Projekt umowy - zał. nr 4 do SIWZ.

10. Termin wykonania zamówienia:
a) nie dłużej niż do dnia 30.12.2014r. od dnia zawarcia umowy. Za termin wykonania zamówienia strony uważają dzień dostarczenia pojazdu do siedziby Zamawiającego, tj. Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp., ul. Kwiatowa 10, celem ostatecznego odbioru ilościowo-jakościowego pojazdu.
b) forma odbioru przedmiotu zamówienia: bezusterkowy odbiór potwierdzony protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez przedstawiciela zamawiającego i wykonawcy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji
Ulica ul. Kwiatowa 10
Nr domu 10
Miejscowosc Gorzów Wielkopolski
Kod poczt 66-400
Wojewodztwo lubuskie
Tel 95 738 14 91
Fax 95 738 14 95
Internet www.lubuska.policja.gov.pl
Regon 21022150800000
E mail zamowieniapubliczne@go.policja.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: POLICJA
Rodzaj zam inny POLICJA
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/12/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Wiedza a) Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, kiedy Wykonawca wykaże, że należycie wykonywał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonuje; w przypadku jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - minimum jedną, jednorazową dostawę, w ramach jednego kontraktu, odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: dostawie pojazdu osobowego o wartości brutto minimum: 40.000,00 PLN W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, Spółka cywilna) powyższy warunek może być spełniony wspólnie przez członków Konsorcjum/ wspólników Spółki cywilnej.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw a) prawidłowo wypełnione i podpisane przez Wykonawcę Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymagań Zamawiającego (Tabelę spełnienia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia wymagania taktyczno - techniczne (WTT) dla samochodu osobowego w policyjnej wersji oznakowanej) (wzór - zał. nr 8 do SIWZ); b) prawidłowo wypełnione i podpisane przez Wykonawcę Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymagań Zamawiającego (Tabelę spełnienia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia wymagania techniczno - funkcjonalne (WTF) dla radiotelefonów przewoźnych) (wzór - zał. nr 9 do SIWZ); c) prawidłowo wypełnione i podpisane przez Wykonawcę Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymagań Zamawiającego (Tabelę spełnienia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia wymagania techniczno - funkcjonalne (WTF) dla samochodowych anten ) (wzór - zał. nr 10 do SIWZ); d) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu i zapewnieniu dostępu do autoryzowanego serwisu (wzór - zał. nr 6 do SIWZ); e) paleta oferowanych kolorów lakierów nadwozia (lakiery metalizowane lub perłowe) oraz pełną dostępną kolorystykę elementów wnętrza pojazdów (kolory oraz rodzaje materiałów zastosowanych do obicia siedzeń I-ego i II-ego przedziału oraz wszystkich elementów wykończenia wnętrza pojazdu znajdujących się poniżej linii szyb) z oficjalnej oferty handlowej producenta/importera pojazdów - zgodnie z WTT. Zamawiający dokona wyboru kolorów lakierów wraz z dostępnymi kolorami wnętrza na etapie zawierania umowy z Wykonawcą
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Warunki zmiany postanowień umowy (wymienione poniżej) wymagają zgody obu Stron i formy pisemnej w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności: a) istotne błędy pisarskie w treści umowy (np. w opisie przedmiotu umowy, w wysokości wynagrodzenia kwotowo lub słownie); b) zmiana zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcę na pisemny wniosek Wykonawcy, c) jeżeli z winy Zamawiającego albo w związku z zaistnieniem siły wyższej, klęski żywiołowej, innych przyczyn niezależnych od Stron umowy wystąpią jakiekolwiek opóźnienia realizacji zawartej umowy, termin realizacji umowy może zostać przesunięty za zgodą obu Stron; d) zmiana miejsca dostawy, jeśli dostawa w miejscu wskazanym jest utrudniona lub niemożliwa na pisemny wniosek jednej ze Stron; e) zmiana terminu realizacji umowy w związku z koniecznością usunięcia wad lub nieprawidłowości; f) zmiana terminu realizacji reklamacji, w przypadku gdy z przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie dotrzymać terminu umownego.
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Wielkość zużycia energii
Kryt 2p 3
Kryt 3 Wielkość emisji dwutlenku węgla
Kryt 3p 3
Kryt 4 Łączna wielkość emisji zanieczyszczeń: tlenków azotów, cząstek stałych oraz węglowodorów
Kryt 4p 4
Kryt 5 Termin realizacji dostawy pojazdu
Kryt 5p 10
Spec www www.lubuska.policja.gov.pl
Spec war Komenda Wojewódzka Policji ul. Kwiatowa 10, 66 - 400 Gorzów Wlkp. Sekcja ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych
Data skl 02/12/2014
Godz skl 11:00
Miejsce Komenda Wojewódzka Policji ul. Kwiatowa 10, 66 - 400 Gorzów Wlkp. Sekcja ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych Termin otwarcia ofert: Data: 02/12/2014 Godzina: 11:15
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie prowadzi się w formie pisemnej (art. 9 ust. 1 ustawy P.z.p. w powiązaniu z art. 27 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p.) w języku polskim (art. 9 ust. 2 ustawy P.z.p.). 2. Wszelkie zapytania dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia należy kierować w godzinach urzędowania Zamawiającego, tj: od godziny 7:30 do 15:30 w dni robocze, na adres Zamawiającego ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp., Sekcja ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych fax 95/7381495 lub e-mail: zamowieniapubliczne@go.policja.gov.pl
Czy uniewaznienie Nie
Inne dokumenty 1. Wykonawca musi również załączyć do oferty: a) prawidłowo wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz Ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ). Wszystkie pola puste i wykropkowane (stanowiące o treści oferty Wykonawcy) muszą być wypełnione przez Wykonawcę; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum/ Spółka Cywilna) należy złożyć jeden Formularz ofertowy wspólny dla wszystkich członków Konsorcjum/ wspólników Spółki cywilnej. b) prawidłowo wypełnione i podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną Oświadczenie o podwykonawcach - załączyć w przypadku udziału podwykonawców - (wzór - zał. nr 3 do SIWZ.) c) przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone stosowne upoważnienie lub pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (wyrok SO w Warszawie - SYGN. AKT V CA 85/07), określające zakres czynności, do których jest umocowany; d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum) - oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie przystępujących do postępowania (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (wyrok SO w Warszawie - SYGN. AKT V CA 85/07) podpisane przez wszystkich Wykonawców. Oświadczenie musi zawierać następujące informacje: - nazwy i adresy Wykonawców, którzy wspólnie przystępują do postępowania przetargowego; - wyznaczenie Lidera do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z nazwą zadania - tytułem postępowania. Osoba upoważniona przez Lidera do reprezentowania musi posiadać stosowne upoważnienie (zgodne z pkt X ppkt 6.1 lit. c) SIWZ); e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Spółka cywilna) - upoważnienie lub pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania s.c. (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (wyrok SO w Warszawie - SYGN. AKT V CA 85/07) w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Ponadto Zamawiający zaleca załączyć do oferty: a) podpisany lub zaparafowany przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Projekt Umowy (zał. nr 4 do SIWZ) - (zaleca się wypełnienie Projektu umowy w części dotyczącej Wykonawcy i jego oferty) - nie jest wymagane załączanie Projektu umowy do oferty. W sytuacji braku w ofercie Projektu umowy Zamawiający uzna, że Wykonawca zapoznał się z jego treścią i akceptuje zawarte w nim warunki (na podstawie oświadczenia zawartego w pkt 8 Formularza Ofertowego).

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)