Dostawa sprzętu elektronicznego i konferencyjnego do budynku H-14 Politechniki Wrocławskiej - 5 zadań, znak post.:AC/BZP/250/2014

Publication date 2014-11-24
End date 2014-12-02 10:00:00
Instytucja Politechnika Wrocławska
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli,
  • Organizatory i akcesoria,
  • Tablice,
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Meble różne,
  • Telewizje,
  • System informacji ruchu pasażerskiego,
  • System sterowania i kontroli, sprzęt drukujący, graficzny, automatyzujący prace biurowe i przetwarzający informacje

Szczegóły

Numer ogłoszenia 384304 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 302372001, 302313206, 302132007, 301959135, 301935003, 301240004, 386521001, 386534001, 488131001, 323246006, 391511006, 301914008, 429600000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektronicznego i konferencyjnego wg załącznika nr 5.1 - 5.5 do SIWZ do budynku H-14 Politechniki Wrocławskiej. Zamawiający określił przedmiotową dostawę w 5 zadaniach:
- ZADANIE nr 1: 1.1.Prezenter konferencyjny -2 sztuki, 1.2.Monitor z ekranem dotykowym - 2 sztuki, 1.3.Tablet - 3 sztuki, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5.1 do SIWZ, a szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr nr 4 do SIWZ;

- ZADANIE nr 2: 2.1.Flipchart ze składanymi ramionami - 4 sztuki,
2.2.Stojak na plakaty B1 z kieszenią na ulotki informacyjne - 10 sztuk,
2.3.Stojak do projektora i laptopa -1 sztuka,
2.4.Projektor - 1 sztuka,
2.5.Składany ekran projekcyjny na statywie -2 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5.2 do SIWZ, a szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr nr 4 do SIWZ;

- ZADANIE nr 3: Elektroniczna modułowa tablica informacyjna 2x2 - 4 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5.3 do SIWZ, a szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr nr 4 do SIWZ;
- ZADANIE nr 4: 4.1.Monitor informacyjny/TV LED -2 sztuki,
4.2.Statyw do TV LED - 2 sztuki,
4.3.Niszczarka - 2 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5.4 do SIWZ, a szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr nr 4 do SIWZ;

- ZADANIE nr 5: Urządzenie poligraficzne - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5.5 do SIWZ, a szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr nr 4 do SIWZ.

Miejsce dostawy: Politechnika Wrocławska, Wybrzeże St. Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, budynek A-1.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia:
- dla zadania nr 1,2,4 do 28 dni od daty podpisania umowy,
- dla zadania nr 3 do 30 dni od daty podpisania umowy,
- dla zadania nr 5 do 7 dni od daty podpisania umowy.
Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia odpowiednio znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.

Opis

Zakres przedmiotowy zadania: 1.1.Prezenter konferencyjny -2 sztuki, 1.2.Monitor z ekranem dotykowym - 2 sztuki, 1.3.Tablet - 3 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5.1 do SIWZ. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.Zakres przedmiotowy zadania: 2.1.Flipchart ze składanymi ramionami - 4 sztuki,
2.2.Stojak na plakaty B1 z kieszenią na ulotki informacyjne- 10 sztuk,
2.3.Stojak do projektora i laptopa -1 sztuka,
2.4.Projektor - 1 sztuka,
2.5.Składany ekran projekcyjny na statywie -2 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5.2 do SIWZ. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4do SIWZ.Zakres przedmiotowy zadania: Elektroniczna modułowa tablica informacyjna 2x2 - 4 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5.3 do SIWZ. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.Zakres przedmiotowy zadania: 4.1.Monitor informacyjny/TV LED -2 sztuki,
4.2.Statyw do TV LED - 2 sztuki, 4.3.Niszczarka - 2 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5.4 do SIWZ. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.Zakres przedmiotowy zadania: Urządzenie poligraficzne - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5.5 do SIWZ. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Wrocławska
Ulica ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
Nr domu 27
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-370
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 71 3202182,3203145
Fax 71 3202143
Internet http://www.przetargi.pwr.edu.pl/
Regon 55181193009000
E mail bzp@pwr.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 5
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie - działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowy warunku w tym zakresie
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowy warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowy warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowy warunku w tym zakresie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Próbek, opisów lub fotografii produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego, tj.: Wykonawca przedkłada opis oferowanego przedmiotu zamówienia - odpowiednio wypełniony, wydrukowany i podpisany Załącznik nr 5.1 -5.5 do SIWZ.
Inne dokumenty Oferta musi się składać z: 1) dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdz. VI SIWZ; 2) Formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 3) (jeżelidotyczy) Pełnomocnictwa (zgodnie z rozdz. XI pkt 1 ppkt 4 SIWZ); 4) (jeżeli dotyczy) wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. XI pkt 3 ppkt 4 SIWZ). 3. TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 1) Oferty są jawne od chwili ich otwarcia. 2) Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 uPzp, tj.: m. in.: nazwy i adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia odpowiedniego punktu druku Formularza Ofertowego. Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem: tajemnica przedsiębiorstwa i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić stosowne odsyłacze.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w przypadkach określonych poniżej: a) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w parametrach technicznych i technologicznych przedmiotu umowy - przy czym zmiany te nie mogą dotyczyć zwiększenia wynagrodzenia - w przypadku gdy wystąpi: - niedostępność na rynku urządzeń wskazanych w umowie spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych urządzeń, - pojawienie się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub późniejszych kosztów eksploatacji po stronie Zamawiającego, - konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. b) Zamawiający dopuszcza zmianę miejsca dostawy z przyczyn organizacyjnych występujących po jego stronie.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 gwarancja
Kryt 2p 5
Spec www www.przetargi.pwr.edu.pl.
Spec war Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 19, bud. A-5, pok. 409, 50-370 Wrocław
Data skl 02/12/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 19, bud. A-5, pok. 409, Sekretariat, 50-370 Wrocław
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)