Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Przysusze

Publication date 2014-11-25
End date 2014-12-04 09:30:00
Instytucja Powiat Przysuski
Miejscowość Przysucha
Województwo mazowieckie
Branża
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 244169 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:

1) Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Przysusze z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań Starosty Przysuskiego związanych z rejestracją pojazdów na podstawie ustawy z 2005 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2005 r. nr 108, poz. 908 ze zmianami) i przepisów wykonawczych do tej ustawy w okresie od 01 stycznia 2015 r do 31 grudnia 2016r.
2) Odbiór tablic rejestracyjnych złomowanych,
3) Wykonanie i dostawa wtórników tablic rejestracyjnych do oznakowania pojazdów.

Dostarczane tablice rejestracyjne wykonane powinny być zgodnie ze wzorami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów(Dz. U. Nr 133 poz. 1123 z późniejszymi zmianami o numeracji i w ilościach uzgodnionych w formie pisemnego zamówienia.

Tablice powinny być wyprodukowane zgodnie z warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002 r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych ( Dz. U. 2002r nr 193 poz.1618 ).

W przypadku zmiany przepisów, o których mowa powyżej w okresie wykonywania przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do dostawy tablic rejestracyjnych po uwzględnieniu zmian.

Planowana ilość dostarczonych tablic wynosi odpowiednio:

1. Tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe - 17 000 sztuk
2. Tablice samochodowe zwyczajne dwurzędowe - 100 sztuk
3. Tablice samochodowe tymczasowe jednorzędowe - 50 sztuk
4. Tablice samochodowe indywidualne jednorzędowe - 40 sztuk
5. Tablice samochodowe indywidualne dwurzędowe - 10 sztuk
6. Tablice samochodowe zabytkowe jednorzędowe - 20 sztuk
7. Tablice samochodowe zabytkowe dwurzędowe - 10 sztuk
8. Tablice ciągnikowe/ motocyklowe zwyczajne - 1 000 sztuk
9.Tablice ciągnikowe/ motocyklowe tymczasowe - 10 sztuk
10. Tablice motocyklowe zabytkowe - 10 sztuk
11. Tablice ciągnikowe / motocyklowe indywidualne - 10 sztuk
12. Tablice motorowerowe zwyczajne - 500 sztuk
13. Tablice motorowerowe tymczasowe - 10 sztuk

Podane ilości są ilościami maksymalnymi z możliwością zmniejszenia (w miarę istniejących potrzeb) przez zamawiającego.

Dostawca dokona złomowania tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji we własnym zakresie i na własny koszt w terminie wcześnie ustalonym z Zamawiającym.

Podana wartość oferty, musi obejmować wszystkie koszty z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT, innych opłat i podatków, opłat celnych, kosztów pierwotnej legalizacji, kosztów opakowania oraz ewentualnych upustów i rabatów. Ceny należy podać w złotych polskich w postaci cyfrowej i słownej. Wszelkie rozliczenia finansowe między zamawiającym a dostawcą będą prowadzone wyłącznie w złotych polskich w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.

Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie - należy przyjąć, że Kupujący podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno/ użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia.

Dostawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Kupującego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Kupującego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Przysuski
Ulica Aleja Jana Pawła II 10
Nr domu 10
Miejscowosc Przysucha
Kod poczt 26-400
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 48 6752553
Fax 48 6753672
Internet www.przysucha.pl
Regon 67022319000000
E mail zp@powiatprzysuski.eu
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2016
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany załącznik Nr 1 do formularza oferty - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany załącznik Nr 1 do formularza oferty - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
Potencjal Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany załącznik Nr 1 do formularza oferty - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany załącznik Nr 1 do formularza oferty - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany załącznik Nr 1 do formularza oferty - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Poza dokumentami potwierdzającymi spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta powinna również zawierać: a) Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 3 do SIWZ), b) W przypadku, gdy Wykonawcę w przetargu reprezentuje pełnomocnik oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis takiego pełnomocnictwa c) Kalkulację cenową - wypełniony i podpisany załącznik nr do Formularza oferty. d) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być dołączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze danego Wykonawcy. Stosowne odpisy z rejestru powinny zostać dołączone do oferty. Zamawiający żąda, aby w formularzu oferty Wykonawca wskazał części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wzór umowy na realizację przedmiotowego zadania został przedstawiony jako załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: a) danych teleadresowych w przypadku ich wystąpienia, b) zmiany stawki podatku VAT od towarów i usług, c) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego ma podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, d) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia publicznego przez Wykonawcę. e) zmiany podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa w przypadku gdy Wykonawca wykonuje umowę przy pomocy podwykonawców. Warunki dokonania zmian: a. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, b. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być sporządzony na piśmie
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 10
Spec www bip.powiatprzysuski.eu
Spec war Starostwo Powiatowe w Przysusze, Aleja Jana Pawła II 10, 26-400 Przysucha, pokój nr 27 lub za zaliczeniem pocztowym. Cena kompletu 9,59 zł brutto
Data skl 04/12/2014
Godz skl 09:30
Miejsce Starostwo Powiatowe w Przysusze - Aleja Jana Pawła II 10, 26-400 Przysucha. Pokój nr 32 - Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)