Zakup 1 kpl cyfrowej kamery video oraz 5 kpl cyfrowych aparatów fotograficznych typu lustrzanka oraz 10 kpl cyfrowych kompaktowych aparatów fotograficznych

Publication date 2014-11-25
End date 2014-12-03 10:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 244229 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 386500006, 323332008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 kpl cyfrowej kamery video oraz 5 kpl cyfrowych aparatów fotograficznych typu lustrzanka oraz 10 kpl. cyfrowych kompaktowych aparatów fotograficznych z podziałem na 3 nw zadania:
- Zadanie nr 1 - Cyfrowa kamera wideo - 1 kpl.
- Zadanie nr 2 - Cyfrowe aparaty fotograficzne typu lustrzanka - 5 kpl.
- Zadanie nr 3 - Cyfrowe aparaty kompaktowe - 10 kpl.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu wskazanego w załączniku nr 3 do SIWZ. Ilości oraz minimalne parametry zakupywanego sprzętu określa załącznik nr 3 do SIWZ.
3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu w UE, dobrej jakości, gatunku I-go, oraz posiadający oznaczenie CE.
4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na oferowany asortyment na okres minimum 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru ilościowo - jakościowego. Wzór protokołu odbioru stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Z zastrzeżeniem rozdziałem XI SIWZ.
5. Opis minimalnych wymogów Zamawiającego w zakresie serwisu gwarancyjnego stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
6. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta i modelu oferowanego sprzętu jak również dodatkowych urządzeń wchodzących w skład danej pozycji sprzętu w Załączniku nr 3 do SIWZ - formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu. Podany przez Wykonawcę model będzie porównywany przez Zamawiającego na podstawie ogólnodostępnych parametrów technicznych z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia zaoferowanego sprzętu z minimalnymi parametrami technicznymi podanymi w Załączniku nr 3 do SIWZ - formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu. W takim wypadku Wykonawca dostarczy Zamawiającemu sprzęt do testu w terminie nie dłuższym niż 3 dni od daty otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego.
8. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Na formularzu ofertowym wykonawca składa oświadczenie wskazując zakres dostaw, jaki zamierza powierzyć podwykonawcy/om.

Opis

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu wskazanego w załączniku nr 3 do SIWZ. Ilości oraz minimalne parametry zakupywanego sprzętu określa załącznik nr 3 do SIWZ.
3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu w UE, dobrej jakości, gatunku I-go, oraz posiadający oznaczenie CE.
4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na oferowany asortyment na okres minimum 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru ilościowo - jakościowego. Wzór protokołu odbioru stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Z zastrzeżeniem rozdziałem XI SIWZ.
5. Opis minimalnych wymogów Zamawiającego w zakresie serwisu gwarancyjnego stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
6. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta i modelu oferowanego sprzętu jak również dodatkowych urządzeń wchodzących w skład danej pozycji sprzętu w Załączniku nr 3 do SIWZ - formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu. Podany przez Wykonawcę model będzie porównywany przez Zamawiającego na podstawie ogólnodostępnych parametrów technicznych z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia zaoferowanego sprzętu z minimalnymi parametrami technicznymi podanymi w Załączniku nr 3 do SIWZ - formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu. W takim wypadku Wykonawca dostarczy Zamawiającemu sprzęt do testu w terminie nie dłuższym niż 3 dni od daty otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego.
8. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Na formularzu ofertowym wykonawca składa oświadczenie wskazując zakres dostaw, jaki zamierza powierzyć podwykonawcy/om.. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu wskazanego w załączniku nr 3 do SIWZ. Ilości oraz minimalne parametry zakupywanego sprzętu określa załącznik nr 3 do SIWZ.
3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu w UE, dobrej jakości, gatunku I-go, oraz posiadający oznaczenie CE.
4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na oferowany asortyment na okres minimum 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru ilościowo - jakościowego. Wzór protokołu odbioru stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Z zastrzeżeniem rozdziałem XI SIWZ.
5. Opis minimalnych wymogów Zamawiającego w zakresie serwisu gwarancyjnego stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
6. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta i modelu oferowanego sprzętu jak również dodatkowych urządzeń wchodzących w skład danej pozycji sprzętu w Załączniku nr 3 do SIWZ - formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu. Podany przez Wykonawcę model będzie porównywany przez Zamawiającego na podstawie ogólnodostępnych parametrów technicznych z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia zaoferowanego sprzętu z minimalnymi parametrami technicznymi podanymi w Załączniku nr 3 do SIWZ - formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu. W takim wypadku Wykonawca dostarczy Zamawiającemu sprzęt do testu w terminie nie dłuższym niż 3 dni od daty otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego.
8. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Na formularzu ofertowym wykonawca składa oświadczenie wskazując zakres dostaw, jaki zamierza powierzyć podwykonawcy/om.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu wskazanego w załączniku nr 3 do SIWZ. Ilości oraz minimalne parametry zakupywanego sprzętu określa załącznik nr 3 do SIWZ.
3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu w UE, dobrej jakości, gatunku I-go, oraz posiadający oznaczenie CE.
4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na oferowany asortyment na okres minimum 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru ilościowo - jakościowego. Wzór protokołu odbioru stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Z zastrzeżeniem rozdziałem XI SIWZ.
5. Opis minimalnych wymogów Zamawiającego w zakresie serwisu gwarancyjnego stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
6. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta i modelu oferowanego sprzętu jak również dodatkowych urządzeń wchodzących w skład danej pozycji sprzętu w Załączniku nr 3 do SIWZ - formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu. Podany przez Wykonawcę model będzie porównywany przez Zamawiającego na podstawie ogólnodostępnych parametrów technicznych z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia zaoferowanego sprzętu z minimalnymi parametrami technicznymi podanymi w Załączniku nr 3 do SIWZ - formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu. W takim wypadku Wykonawca dostarczy Zamawiającemu sprzęt do testu w terminie nie dłuższym niż 3 dni od daty otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego.
8. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Na formularzu ofertowym wykonawca składa oświadczenie wskazując zakres dostaw, jaki zamierza powierzyć podwykonawcy/om.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
Ulica ul. J. Lompy 19
Nr domu 19
Miejscowosc Katowice
Kod poczt 40-038
Wojewodztwo śląskie
Tel 032 2002050
Fax 032 2002060
Internet http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
Regon 27020829200000
E mail zamowienia@slaska.policja.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 22/12/2014
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. Oświadczenie Wykonawcy o udzielanej gwarancji na asortyment wymieniony w załączniku nr 3 do SIWZ, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie z zastrzeżeniem zapisów rozdziału XI SIWZ. 2. Załączyć formularz cenowy dla zadania w zakresie, którego Wykonawca składa ofertę. W przypadku braku załączenia formularza cenowego lub załączenia niepodpisanego formularza cenowego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z treścią SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że przedmiot dostawy jest fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu w UE, dobrej jakości, gatunku I-go, oraz posiada oznaczenie CE, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że serwis gwarancyjny będzie realizowany zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 5 do SIWZ, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że w celu sprawdzenia zaoferowanego sprzętu z minimalnymi parametrami technicznymi podanymi w Załączniku nr 3 do SIWZ - formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu dostarczy Zamawiającemu sprzęt do testu w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy lub na odrębnym dokumencie.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Gwarncja
Kryt 2p 10
Spec www www.slaska.policja.gov.pl
Spec war Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach Zespół Zamówień Publicznych 40-038 Katowice ul. J. Lompy 19 pokój 747
Data skl 03/12/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach Zespół Zamówień Publicznych 40-038 Katowice ul. J. Lompy 19 pokój 747
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Postanowienia dotyczące realizacji zamówienia są zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ - projekt umowy. 2. W myśl art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie przesunięcia terminu realizacji z nieprzewidzianych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)