Dostawa w formie dzierżawy urządzeń wielofunkcyjnych z pełną obsługą serwisową dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku

Publication date 2014-11-25
End date 2014-12-03 11:00:00
Instytucja Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
Miejscowość Otwock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 244413 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 301211004, 301212005, 301214306, 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie dzierżawy urządzeń wielofunkcyjnych (7szt.) dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku (z możliwością wykupu urządzeń po zakończeniu umowy- prawo opcji) oraz pełną obsługą serwisową dotyczącą przeglądów, napraw i konserwacji oraz wymiany materiałów eksploatacyjnych w zamian za opłatę wyliczaną na podstawie liczby wykonanych wydruków oraz opłatę z tytułu dzierżawy urządzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi - załącznik nr 4 i 4a do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
Ulica ul. Batorego 44
Nr domu 44
Miejscowosc Otwock
Kod poczt 05-400
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 778 26 00, 22 778 26 25
Fax 22 779 09 90, 22 779 09 99
Internet www.szpital-otwock.med.pl
Regon 14637864000000
E mail zp@szpital-otwock.med.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Spółka prawa handlowego
Rodzaj zam inny Spółka prawa handlowego
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 36
Wadium 1.Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga wniesienia wadium przez Wykonawców biorących udział w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne, które należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Nr konta 27 8001 0005 2001 0007 9817 0002 przed upływem terminu składania ofert z zaznaczeniem - Wadium w postępowaniu nr 31/2014 - Wysokość wadium wynosi: 2.600,00 zł 2.Oferta zostanie uznana za zabezpieczoną, jeżeli środki pieniężne z tytułu wadium faktycznie wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku zabezpieczenia oferty inną formą wadium, oryginał dowodu wniesienia wadium będzie załączony do oferty.3.Wadium może być wniesione tylko w formie określonej art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj a)w pieniądzu;b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;c)gwarancjach bankowych;d)gwarancjach ubezpieczeniowych;e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007, Nr 42, poz. 275 z późn. zm. ). 4.Dowód wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy wnieść w taki sposób, by nie tworzył z nią całości tj. był nie ponumerowany i niezwiązany na stałe z ofertą; 5. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty właściwą formą wadium podlega wykluczeniu z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą w trybie art. 24 ust. 4 Ustawy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Spełnienie warunku zostanie uznane za dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ
Wiedza W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonał, co najmniej dwie dostawy, których przedmiot odpowiada przedmiotowi niniejszego zamówienia, na kwotę brutto każda: 80.000,00 zł, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie- załącznik nr 7 do SIWZ.
Potencjal Spełnienie tego warunku zostanie uznane za dokonane na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ
Zdolne Spełnienie tego warunku zostanie uznane za dokonane na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ
Sytuacja Spełnienie tego warunku zostanie uznane za dokonane na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W zakresie potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada określonym wymaganiom należy przedłożyć: a)specyfikację techniczną w języku polskim oferowanych urządzeń wielofunkcyjnych: materiały producenta, foldery, opisy, katalogi itp. - materiały dotyczące oferowanego sprzętu, potwierdzające spełnianie parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do SIWZ
Inne dokumenty 1)Oferta musi się składać z dokumentów i oświadczeń wymienionych w Rozdziale V SIWZ oraz: a)Formularza ofertowego sporządzonego wg wzoru przedstawionego w Załączniku nr 1 do SIWZ; b)W przypadku składania oferty wspólnej dokumentów wymienionych w Rozdziale IV SIWZ; c)Dowodu wniesienia wadium; d)Wypełnionego załącznika nr 4 i 4a do SIWZ
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zamawiający na zasadach określonych w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dopuszcza zmiany postanowień umowy, w stosunku do jej pierwotnego brzmienia, w następujących sytuacjach: a)w przypadku zmiany stawki podatku VAT strony dopuszczają zmianę ceny brutto przedmiotu dostawy, przy zachowaniu niezmienności ceny netto pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, iż zmiana podatku miała wpływ na zamienne kosztów wykonania przedmiotowego zamówienia przez Wykonawcę. Powyższa zmiana nie wymaga podpisywania aneksu, strony mogą jednak zawrzeć aneks porządkujący; b)wprowadzenia przedmiotu zamówienia zmodyfikowanego lub udoskonalonego spełniającego parametry wymagane w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż określona w ofercie. Ewentualna zmiana przedmiotu zamówienia może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu, w którym dotychczasowy przedmiotu zamówienia zostanie wykreślony i zastąpiony zmodyfikowanym lub udoskonalonym, c)wycofania przedmiotu zamówienia z produkcji. Wykonawca ma obowiązek zapewnić dostarczenie przedmiotu zamówienia zamiennego o parametrach nie gorszych od przedmiotu zamówienia objętego umową pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż cena określona w ofercie, d)zmiany terminu realizacji umowy w części dotyczącej dostawy urządzeń wielofunkcyjnych z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, jednak nie dłużej niż o 7 dni kalendarzowych w stosunku do wymaganego terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 1 ust. 4 umowy. e) zmiany terminu przeprowadzenia szkolenia personelu Zamawiającego z przyczyn niezawinionych przez żadną ze stron umowy, jednak nie dłużej niż o 7 dni kalendarzowych w stosunku do wymaganego terminu szkolenia, o którym mowa w § 1 ust. 4 umowy. 2. W razie zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, każda ze stron umowy, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. 3.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem § 6 ust. 1 lit. a umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin dostawy wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem personelu
Kryt 2p 10
Spec www www.szpital-otwock.med.pl
Spec war Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. ul. Batorego 44, 05-400 Otwock, Dział Zamówień Publicznych.
Data skl 03/12/2014
Godz skl 11:00
Miejsce Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. ul. Batorego 44, 05-400 Otwock, Sekretariat/Kancelaria Prezesa Zarządu.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)