Obudowa ujęcia wodociągowego nr 1a dla ujęcia wody w miejscowości Rusinów wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji wodociągowej

Publication date 2014-11-25
End date 2014-12-09 10:30:00
Instytucja Urząd Gminy Rusinów
Miejscowość Rusinów
Województwo mazowieckie
Branża
  • Podłączenia i elementy stykowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 244519 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 452321508, 441625008, 452320002, 453112002, 453100003, 312240002, 452620001, 451112000, 451000008, 452330009, 452330000, 719000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie obejmuje:
- wykonanie obudowy odwiertu studziennego wraz z niezbędnym wyposażeniem oraz podłączenie do istniejącej sieci elektrycznej i wodociągowej.

Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo za pomocą dokumentacji budowlanej oraz przedmiaru robót (przedmiar jest dokumentem pomocniczym określającym zakres robót do wykonania). Dokumentacja budowlana oraz przedmiar robót stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji.

W ramach robót wyszczególnionych w w/w dokumentach należy wykonać również:
- wszelkie roboty-prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania przez Wykonawcę robót : tj.
- bieżącą obsługa geodezyjną w trakcie realizacji robót wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą,
- pozytywny wynik z badania próbki wody sporządzony przez laboratorium o udokumentowanym systemie jakości prowadzonych badań zgodnie z § 5 Rozporządzenia
Ministra Zdrowia z dn. 29 marca 2007r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia
przez ludzi (Dz. U. 2007, Nr 61, poz. 417 z późn. zm),
- protokoły: badań szczelności rurociągów, przyłączy i sprawdzeń; elektryczne,
- atesty i inne dokumenty na wbudowane materiały,
- wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z niniejszej specyfikacji (projektu umowy, dokumentacji projektowej).
Wymienione w niniejszym punkcie dokumenty winny być przedłożone dla Zamawiającego na dzień odbioru końcowego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Gminy Rusinów
Ulica ul. Żeromskiego 4
Nr domu 4
Miejscowosc Rusinów
Kod poczt 26-411
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 0-48 6727022
Fax 0-48 6727023
Internet http://www.rusinow.pl
Regon 00054534300000
E mail informatyk@rusinow.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/12/2014
Wadium Oferent jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) w jednej z form określonych w art. 45, ust. 6 Prawo Zamówień Publicznych do dnia 09. 12. 2014 r. do godz. 10:30. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Przysucha filia Rusinów: nr 56 9145 1053 3200 2378 2000 0017
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ
Wiedza Wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ
Potencjal Wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ
Zdolne Wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ
Sytuacja Wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 4. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 4.1. Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót: a) wstrzymanie realizacji robót spowodowanej z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy, lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osoby trzecie, c) warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót np. długotrwałe intensywne opady deszczu uniemożliwiające realizację robót itp. d) konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej. Fakty, o których mowa w pkt. 2 lit. b), c), d) muszą być stwierdzone przez Inspektora Nadzoru, Kierownika Budowy i zatwierdzone przez Zamawiającego w sporządzonym na tę okoliczność protokole. Strony ustalą nowy termin z uwzględnieniem przerwy w realizacji robót. 4.2. Zamawiający może dokonać zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub gdy zmiany te są korzystne dla zamawiającego. 4.3. Zamawiający dopuszcza w razie konieczności wykonanie świadczenia zamiennego (roboty zamienne), której wykonanie nie będzie wykraczało poza zakres określony w ofercie i nie zmieni wynagrodzenia wykonawcy. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji projektowej a tym samym w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla zamawiającego i nie spowodują obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń. Będą to, przykładowo, okoliczności: a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, b) powodujące poprawienie parametrów technicznych, c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 4.4. Możliwość zmiany osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wskazanych w § 10 § 11 umowy, za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. 4.4.1. Wykonawca zaproponuje zmianę w następujących przypadkach: - śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, - nie wywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, - jeżeli zmiana kluczowego specjalisty stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od wykonawcy np. rezygnacja. 4.5. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: a) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizację zamówienia, b) gdy zmianie ulegną zapisy umowy, przedmiotem której jest dofinansowanie tej inwestycji, w tym m.in. zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu.
Kryt cena A
Spec www http://bip.rusinow.pl
Spec war Urząd Gminy w Rusinowie, ul. Żeromskiego 4, 26-411 Rusinów
Data skl 09/12/2014
Godz skl 10:30
Miejsce Urząd Gminy w Rusinowie, ul. Żeromskiego 4, 26-411 Rusinów, Pokój nr 20 - Sekretariat - I piętro
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)