Modernizacja Elektronicznego Systemu Obsługi Klientów a Krytej Pływalni AKWARIUM
Publication date | 2014-11-25 |
End date | 2014-12-02 10:00:00 |
Instytucja | Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji |
Miejscowość | Opole |
Województwo | opolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 386550 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 489000007, 519000001, 391513008 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja elektronicznego systemu obsługi klienta na Krytej Pływalni AKWARIUM mieszczącej się w Opolu przy ul. Ozimskiej 48B. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie doprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. W związku z powyższym ewentualne posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Elektroniczny System Obsługi Klienta - opis stanowi załącznik A do SIWZ Szafki modułowe - opis stanowi załącznik B do SIWZ Zasilanie energią elektryczną urządzeń systemu wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami z instalacji zamawiającego. W przypadku, gdy układane okablowanie będzie przechodzić przez strefy pożarowe, należy wykonać odpowiednie przepusty i zabezpieczyć je zgodnie z przepisami PPOŻ. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić bezpłatne szkolenie w zakresie obsługi Systemu dla osób wskazanych przez Zamawiającego (8 osób), oraz dla osoby pełniącej funkcję administratora systemu wskazanej przez zamawiającego. Czas trwania szkolenia min. 8 godzin. Szkolenie zakończone zostanie testem z zagadnień dotyczących wybranych usług obsługiwanych przez System, dotyczących poszczególnych stanowisk pracy i ich uprawnień. Zamawiający wymaga gwarancji nie krótszej niż 36 m-cy na System wraz z jego wyposażeniem dostarczonym w ramach niniejszego zamówienia zgodnym z przedmiotem zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do użycia nowych, nieużywanych i nie starszych niż wyprodukowane w 2014 roku urządzeń wchodzących w skład Systemu. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania projektu powykonawczego instalacji oraz licencji, certyfikatów i innej niezbędnej dokumentacji. Gwarancja, konserwacja, serwis: Okres gwarancji liczy się od daty podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy i oddania przedmiotu zamówienia do eksploatacji. W okresie gwarancji Wykonawca, zobowiązany jest na każde (telefoniczne lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) zgłoszenie przez Zamawiającego do świadczenia bezpłatnej pomocy (przewidywany limit średnio 5h miesięcznie z wyłączeniem konsultacji telefonicznej oraz informacji przesłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej): a) technicznej zdalnie b) technicznej w razie konieczności w siedzibie Zamawiającego c) doradczej - na telefon oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej. Gwarancja na wszystkie dostarczone i uruchomione w ramach niniejszego zamówienia urządzenia i oprogramowanie Systemu ESOK musi wynosić minimum 36 miesięcy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca świadczył pomoc techniczną serwisu w siedzibie Zamawiającego -jeżeli wymaga tego sytuacja -w czasie nie dłuższym niż 4 godziny od pisemnego zgłoszenia (telefoniczne lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji |
Ulica | ul. Barlickiego 13 |
Nr domu | 13 |
Miejscowosc | Opole |
Kod poczt | 45-083 |
Wojewodztwo | opolskie |
Tel | 077 4543266 |
Fax | 077 4539161 |
Internet | www.mosir.opole.pl |
Regon | 00082887400000 |
E mail | s.zabiega@mosir.opole.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 18/12/2014 |
Wadium | Zamawiający żąda, aby każda oferta była zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 PLN. |
Zaliczka | Nie |
Wiedza | Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował (zakończył), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwa zamówienia dotyczące instalacji lub modernizacji (rozbudowy istniejącego systemu ESOK), konfiguracji i wdrożenia elektronicznego systemu obsługi klienta na obiektach sportowych użyteczności publicznej o tożsamym zakresie przedmiotu zamówienia o wartości zamówienia minimum 200.000 PLN (brutto) każde. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadku: 1. Zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy wraz ze skutkami takiej zmiany; 2. Istotne zmiany sposobu i warunków wykonania usługi w trakcie realizacji zamówienia, wynikające z potrzeb organizacyjnych Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 3. Zmiany wysokości wynagrodzenia o kwotę wynikającą ze zmiany stawek podatku od towarów i usług obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego, w czasie trwania umowy, 4. Rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiany będą umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. |
Kryt cena | A |
Spec www | www.mosir.opole.pl |
Spec war | Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Barlickiego 13 45-083 Opole sekretariat (pok.113) |
Data skl | 02/12/2014 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Barlickiego 13 45-083 Opole sekretariat (pok.113) |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |